Talán a legjobb Suzuki motor – Suzuki GSX-S1000GX

Bátor kijelentéssel címeztem a most tesztelt GSX-S1000GX leírását. Természetesen a megállapítás rendkívül szubjektív. Az viszont biztos, hogy a jelenleg legnépszerűbb kategóriát, a túra-endúrók képességét egyesíti a sportmotorokéval. A Suzuki az utcai motorok kategóriájába teszi, de az egészen biztos, hogy jóval messzebb tudunk menni ezzel a vassal, mint az utca. A túrázást igazi szenvedéllyé teszi azzal a fűszerrel, amit hozzáadtak.

olvass tovább

Újonc barát sportmotor – Honda CBR650R

A CBR szériát a Honda 1983-ban mutatta be. A megnevezésben szereplő R a sport célú felhasználásra utal. A modellpaletta ezen belül rendkívül színes és változatos volt, hiszen az egyhengeres változatokon kívül, találkozunk soros kéthengeres és soros négyhengeres motorokkal is a kínálatban. A lökettérfogat pedig 125 cm3 -től, egészen 1100 cm3-ig terjed. A most nálunk járt 650R ezek alapján egy középutas változat.

olvass tovább

Ismerje meg a Gmoto oldalát, az online motorkerékpár-áruházak vezetőjét: felszerelések, kiegészítők, ruházat, alkatrészek és egyebek

  • június 11, 2024

Üdvözöljük a Gmoto.hu oldalán, ahol a motorozás szerelmesei mindent megtalálnak, amire szükségük van! A Gmoto az online motorkerékpár-üzletek között kiemelkedő szerepet tölt be: egy helyen kínál több millió terméket motorosok számára. Legyen szó motoralkatrészekről, tartozékokról, ruházatról vagy kiegészítőkről, nálunk mindent megtalál!

olvass tovább

Magyarországon is lehetnek rendőrségi Can-Am Spyderek?

  • december 29, 2023

Egyesült Államok, Kanada, Németország, Dubai, Románia, Franciaország. Csak néhány állam azok közül, ahol évek óta rendszeresítve van a rendőri egységek jármű flottájában a Can-Am Spyder nevű háromkerekű, 1300 köbcentis, bivalyerős Rotax motorral hajtott, különleges jármű.

olvass tovább

Bűnre csábít – BMW S1000RR

Feltankolva 197 kilogramm, maximális teljesítmény 210 lóerő, amelyet 13750-as fordulatszámon ad le a 999 cm3-es, soros négyhengeres blokk. A 113 Nm-es nyomatékmaximumot pedig 11000-es fordulatszámnál éri el ez az elképesztő masina. 3,2 másodperces gyorsulás, 303km/h végsebesség. Ezek után nem is kell többet mondanom, hogy kiderüljön, a BMW S1000RR a versenypályákra született.

olvass tovább

Élmény, játék, szórakozás – Suzuki GSX-8S

Az idei szezonban a tesztelhető modellek zöme a naked kategóriából érkezett. Nem hiába, a csupasz motorok tarolják a piacot. Formájuk, dinamikájuk tökéletesen alkalmas a hétköznapi használattól kezdve a napi túrázáson át mindenre. A lecsupaszított külső pedig 100%-ban hozza a mai divatirányzat adta irányvonalat. Fiatalos, dinamikus motorok, ahol a GSX-8S, ha úgy tetszik egy új szereplő, hiszen hosszú idő óta az első igazán újnak tekinthető motor a Suzuki kínálatában.

olvass tovább