Megint e-bringa
Ismét lehet pályázni az elektromos kerékpárok vásárlásának támogatására. Ez a negyedik kör, áprilisban jön az ötödik.
olvass továbbIsmét lehet pályázni az elektromos kerékpárok vásárlásának támogatására. Ez a negyedik kör, áprilisban jön az ötödik.
olvass továbbAz olasz szaksajtó képviselői nemes egyszerűséggel csak a quadok Ducatija"-ként aposztrofálják a Kanadai-Osztrák BRP talán legpatinásabb márkáját, a Can-Am-ot, amelynek a legendás Rotax motorral szerelt quadjai, és homokfutói mellett egyre népszerűbbek az On-Road, vagyis közúti járművei, a különc háromkerekűek, a Spyder és a Ryker típuscsalád tagjai, amelyek az autó és a motor összes élvezeti faktorát egyesítik.
olvass továbbRacing Team Hungary néven száz százalékban magyar csapat indul a gyorsaságimotoros Superbike-világbajnokság Supersport kategóriájában a mostani idényben. A versenyző Sebestyén Péter lesz.
olvass továbbTeljesítményéből feláldoztak egy keveset, picit mégis jobban megy elődeinél az új Suzuki Hayabusa.
olvass továbbMinden nem sikerülhet. Hátrafelé biciklizni egy dolog, látni és elkerülni a baleseteket, egy másik.
olvass továbbMától péntekig ismét lehet pályázni az elektromos kerékpárok vásárlásához igényelhető támogatásra.
olvass továbbCsodálatos motorkerékpárokat, veterán autókat pusztított el a tűz hétfőn a Timmelsjoch-i motormúzeumban. Gyászol a motorosvilág, szívfájdító tudósítás következik!
olvass továbbBeletekertek a kerékpárosok Budapesten. Népszerű a zajtalan suhanás, soha ennyien nem pedáloztak még a fővárosban.
olvass továbbSzámtalan autót és motort tesztelhettünk 2020-ban a vírushelyzet ellenére is. Ez a lista nem egy rangsor, nehéz is lenne sorrendet felállítani. Egy biztos, ezek a járművek maradandó emlékekkel gazdagítottak bennünket. Visszatekintve rájuk megszépítették ezt a nem könnyű évet. Ezúton is köszönjük minden importőrnek a 2020-as együttműködésüket, továbbá mindazoknak, akik támogattak bennünket és nem utolsó sorban annak az egyre növekvő olvasótábornak, akik követnek bennünket.
olvass továbbAz új CMX1100 Rebel a klasszikus megjelenést ötvözi a vadonatúj technológiával
olvass továbbElsősorban a budapesti közlekedésben, de máshol is az országban, elkerülhetetlen manapság az elektromos rollerek látványa. Praktikus közlekedési eszköznek tűnik kora tavasztól késő őszig a kis méretűre összecsukható közlekedési alkalmatosság. Az Urbanpandas jóvoltából 2 hétig lehetőségünk volt tesztelni ezeket a járgányokat. Jó mókának tűnt, így belevágtunk.
olvass továbbAz újdonságok iránti fogékonysága, innovatív szemlélete révén a Peugeot motorkerékpár-részlege több mint 120 éve képes folyamatosan megújulni, ami nem csak a válsághelyzeteken segítette át a márkát, hanem a világ motorkerékpár-iparának egyik legjelentősebb szereplőjévé is tette.
olvass továbbIdeális városi motorra vagy éppen autópályára vágysz? A BMW C400GT ezekre ad egyszerre megoldást. Ehhez kapcsolódik egy tök jó műszaki tartalom és egy nagyon divatos formavilág is.
olvass továbbOldalakon keresztül lehetne panaszkodni, hogy milyen sanyarú és rossz a sorsa az autós/motoros újságíróknak. De ezután a cikk után ezt senki nem hinné el nekem :)
olvass továbbKülönleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbMondhatná bárki, hogy 300 köbcenti az egy robogóba való méret és nem alkalmas rendes motoros élményhez. Hát aki ezt mondja, az nem ült még az MT-03-on.
olvass továbbJerezben folytatódott a Supersport-világbajnokság, ahova sok nehézség közepette érkezett meg Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team.
olvass továbbSikerült megint egy óriási presztízzsel és hagyományokkal rendelkező motor új kiadását górcső végre kapnunk. Ez pedig nem volt más, mint a hatalmas, több mint 400 ezer km2 kiterjedésű, saharai területről, a Ténéré -ről elnevezett Yamaha motor kipróbálása.
olvass továbbA címmel ellentétben a Rebel csak első látásra cuki, illetve a cuki kifejezés kizárólag a méretekre vonatkozik. A retro design és a modern technika találkozása, amely relatív kevés pénzért remek élményt ad.
olvass továbbA Suzukinál egyértelműen a retro van napirenden. A megvalósítás módja pedig ez esetben zseniális. A retro szót, a V-Strom esetében számomra fájdalmas kiejteni, hiszen aktív emlékeim vannak 1988-ból, amikor ennek a típusnak az őse megszületett, és nehezen fogadom el, hogy már ennyire öreg vagyok. De ki lehet mondani, a V-Strom legendává lett rövid idő alatt, így joggal nyúlhat vissza már a gyökereihez, miközben valami egészen újat kínál.
olvass tovább