Következő szint – Mercedes C 220 d Mild hybrid

Sikerre ítélt vállalkozást kezdett a Mercedes 1993-ban, amikor a 190-es utódjaként bemutatta az első C osztály modelljét. Világszinten ez idáig 8,6 millió darab fogyott ebből a típusból, úgy, hogy a most elbúcsúzó MK4 kódjelű elődből 2,5 millió darab került értékesítésre. Nem csoda tehát, hogy minden tudásukat latba vetették, hogy a profitabilitás szempontjából is kiváló modell töretlenül folytassa eddigi pályafutását. De vajon sikerül-e a nagy ellenféllel a BMW 3-sal szemben maradandót alkotni?

olvass tovább

Felsőbb körök – Audi Q5 40 TDI Quattro

Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.

olvass tovább

Tényleg ez a low-cost? – Dacia Sandero Stepway Comfort TCe 90 CVT

Ha kimondjuk ezt a kifejezést, hogy low-cost, tehát olcsó, akkor óhatatlanul a gyenge, rossz minőség jut az eszünkbe. Az új Sandero Stepwayre viszont mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy rossz minőségű. A harmadik generáció végleg elfeledteti velünk azt, hogy milyen alapokból, márka image-ből indult ki a Dacia. Egy dolog maradt meg csupán, hogy elérhető áru autómárka.

olvass tovább

Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Az érzelmek hajtják – A CUPRA

Emberek, érzelmek, egyediség, sportosság és nem utolsó sorban Barcelona. Ezek azok a fogalmak, amelyek egy új márka születését fémjelezték. A Cupra immáron három éve van jelen, mint különálló márka. Ez az évforduló pedig nagyon sok újabb mérföldkövet helyezett el a márkaépítés útján. A Porsche Hungária meghívására A Style Magazin és a Motorhang.hu részt vehetett Barcelonában egy különleges eseményen, amely kizárólag a CUPRA márkáról, a fantasztikus autókról szólt.

olvass tovább