Hatlábú Chevy Silverado - Hennessey Goliath 6X6
Az egyre nagyobb divatnak örvendő 6X6-os személyautók vonalában ott van a Chevrolett sajátja is, a Hennessey által épített Goilath. Limitált számban kapható, így aki kapja marja!
olvass továbbAz egyre nagyobb divatnak örvendő 6X6-os személyautók vonalában ott van a Chevrolett sajátja is, a Hennessey által épített Goilath. Limitált számban kapható, így aki kapja marja!
olvass továbbA BMW palettáján egyre inkább jelennek meg az alternatív hajtáslánccal rendelkező modellek, számtalan plug-in hybrid vagy éppen teljesen elektromos típusok. Természetesen nincsen vége a folyamatnak, talán valahol a közepén járunk, de az ikonikus BMW, a 3-as Touring immáron elérhető plug-in hybrid változatban. Ezt teszteltük.
olvass továbbA meztelencsiga becenevet kapta és ezzel nem a tempójára utaltak, hanem inkább a formavilágára. Egy vérbeli szárazföldi sebességrekorder a múltból. Az első autó, ami átlépte a 200 mp/h-át.
olvass továbbA Cupra nevet régóta ismerjük már, de különálló márkaként csak 2018-ban jelent meg a Volkswagen csoport palettáján, külön helyet követelve magának a Seat márka mellett. Igen, jól emlékszik, akinek egyből a Seat név ugrott be a név hallatán, hiszen a Cupra alapját, a most megjelent Formentor kivételével minden esetben a Seat modellek adják. Az Ateca 2020-ban ráncfelvarrást kapott, így ezt a modellt vettük górcső alá mostani tesztünkben.
olvass továbbAz új Defender személyében egy legenda újjászületését és ezzel párhuzamosan az újragondolását tapasztalhatjuk meg. A modern köntösbe csomagolt autó természetesen visszanyúlik a hagyományokhoz is, de a mai ember elvárásai talán több ponton követhetőek nyomon rajta, mint a klasszikus terepjárós gyökerek.
olvass továbbVéget vet a féktelen száguldásnak a Renault. A francia gyártó a jövőben korlátozza új autói végsebességét.
olvass továbbHegyen, vízen, völgyön át, ennek a kis terepszörnynek semmi sem szab határt. Nemcsak hobbi célra, hanem bármely egyéb feladatra is befogható!
olvass továbbTalán kevesen tudják, hogy a Hyundai egy összetett szó, melynek jelentése modern korszak vagy modern idő. Talán sosem volt ennyire igaz a márka egyetlen modelljére sem ez a kifejezés, mint az új Hyundai Tucsonra. Kívül-belül forradalmi módon megújult a negyedik generációra és az átlagos megjelenésű családi SUV-ből, egycsapásra a kategória egyik legfeltűnőbb, legmenőbb járműve lett.
olvass továbbMegérkezett végre a Golf 8 kombi változata, amely természetesen nagyon hiányzott a kínálatból, hiszen a konszerntársak, Seat Leon és Skoda Octavia már megjelentek az azonos platformra épülő modellekkel. Járt is nálunk az előbbi két autó, így igazán nagy érdeklődéssel vártuk, hogy mi az a plusz, amit az „etalon”, képes adni a másik két testvéréhez képest. Nem könnyű ez a feladat, hiszen a testvérmodellek is remekre sikerültek. A Leon gyönyörű kívül, az Octavia fantasztikus tulajdonságokkal rendelkezik belül.
olvass továbbHáromhengeres létére, egy vérbeli versenygép. Egy igazi rizsrakéta a maga 1.6-os turbós, 261 lóerős motorjával. Ebből nem akarsz kiszállni!
olvass továbbHétfőn újraindul a közlekedési vizsgáztatás. Első körben a korábban lemondott vizsgákat bonyolítják le.
olvass továbbPár hónappal ezelőtt találkoztam először az új Sorentoval, így aki követi az oldalunkat, láthatott is pár fényképet, amit azon nyomban lőttem a KIA új modelljéről. Nehéz szavakkal leírni azt a benyomást, amit akkor érzünk, ha az új Sorento mellett állunk, vagy tovább megyek, beleülünk. Az első gondolatunk valószínűleg az lesz, hogy ez tényleg egy KIA? És a válasz az, hogy nem csak egy KIA, hanem maga a KIA. Ahonnan jött, ameddig eljutott ez a márka az elmúlt 15-20 évben, annak ez a modell a megtestesítője.
olvass továbbA kupé változatát a Passatnak CC-nek hívták korábban, majd pár évvel ezelőtt, egészen pontosan 2017-ben, megjelent az Arteon. Találgatások kezdődtek, hogy vajon az új név más kategóriát jelent-e, új típust vagy pedig csak a Passat árnyékából nőtt ki egy utód, amelyik saját névre és külön identitásra vágyott. A válasz az utóbbi, a hivatalos kommunikáció szerint, bár a közös padlólemezre tervezett kisebb - nagyobb autók miatt valóban nem volt ez egy egyértelmű kérdés vagy válasz. Tovább árnyalja a képet, hogy Kínában továbbra is Passat CC néven forgalmazzák a modellt.
olvass továbbAz Audi legnagyobb SUV-jával való találkozás egyszerre volt lélekemelő és némiképpen csalódás a számomra. A társadalmi ranglétrán való felemelkedés minden terhével szembesültem, amit, ha a vezetési élményre szűkítünk, akkor korántsem könnyű minden esetben, hiába is gondolnánk azt róla.
olvass továbbEurópában szinte kivétel nélkül, Bulgáriától Észtországig, Szlovákiától Portugáliáig mindenhol, B kategóriás, vagyis személygépkocsi vezetésére alkalmas jogosítvánnyal vezethető, a BRP különleges, autókhoz hasonlóan két nyomtávú, különc, de rendkívül stabil járműve, a Can-Am Ryker és Spyder.
olvass továbbA fenevad bárhol és bármikor képes a prédáját elfogni. Nincsen számára akadály, hogy elérje a célját és eljusson oda, ahová nem mindenki képes. Nem elég, hogy meg tud birkózni a természet adta körülményekkel, de mindezt olyan gyorsan teszi, hogy lélegzetvételnyi idő sem telik el.
olvass továbbA Ferrari Dino 208 GT4-es büszkélkedhet a címmel, hogy a maga 2 literes motorjával a legkisebb lökettérfogatú utcai V8-as autó. Erre az autóra igazán illik a mondás, hogy kicsi a bors, de erős.
olvass továbbMásodik generációjához érkezett a BMW 4 kupé, amely a hármas sorozatból vált ki és teremtett új szériát a márka palettáján. A 2020-ban megjelent modellcsalád teljesen új, a többi modelltől eltérő frontrészt kapott, de a kapcsolódás a 3-as BMW-vel továbbra is megmaradt, hiszen egyszerre mutatták be a vadonatúj M3-mal, amely a többi hármassal ellentétben ugyanezt a hűtőmaszkformát viseli.
olvass továbbEz az a luxus amire már Putyin sem mondhatott nemet. Ez a modell váltotta a német S600-as Mercedest. Így az orosz elnök, újra orosz gyártmányú elnöki autóban ülhet. Plusz a tehetősebb civilek számára is megvásárolható a modell páncélozatlan polgári változata.
olvass továbbAz elektromos autózás az átlagos felhasználóban számos kérdést vet fel. Mi ez, miért kell, mikortól nem lehet már hagyományos, fosszilis tüzelőanyagot használó autót kapni? Rengeteg a találgatás, de konkrétumot senki sem tud. Egy biztos, az autógyárak az Európai Unió szigorú direktívájának (95g/km CO2 kibocsátás) köszönhetően egyre több elektromos modellel állnak elő. A paletta szélesedik, egyre több kategóriában válik természetessé az elektromos hajtás.
olvass tovább