Az utánfutó-vontatás szabályai 2022-ben
Az utánfutó vontatás szabályai 2022-ben: személygépkocsival szabad-e pótkocsit vontatni, megismerjük, mi a nehéz pótkocsi és a könnyű pótkocsi fogalma.
olvass továbbAz utánfutó vontatás szabályai 2022-ben: személygépkocsival szabad-e pótkocsit vontatni, megismerjük, mi a nehéz pótkocsi és a könnyű pótkocsi fogalma.
olvass tovább2022. február 10-én a Metrans és a Win Capital közös sajtóeseményén kigördült a magyar utakra az első 100%-ban elektromos konténerszállító kamion. A Metrans csepeli vasúti terminálja szolgált helyszínéül ennek a különleges eseménynek. A DAF Super Space Cab típusú nyerges kamion volt az alap, amelynek révén Magyarország megelőzve a nagy autógyártó vállalatokat, elsőként tud a valós közlekedésben 100%-ban elektromos kamiont indítani.
olvass továbbA 100 éves múltra visszatekintő olasz márka nem csak motorkerékpárokat gyárt. Tudja ezt mindenki, aki nyitott szemmel jár Olaszországban. De ezentúl nem kell olyan messzire menni, ugyanis a Nissan importőrséget is ellátó Grand Automotive Kft. mostantól a Piaggio haszongépjárművek forgalmazója is. A Piaggio Porter NP6 sajtóbemutatóján jártunk.
olvass továbbHa eljönne az apokalipszis és egy járművet lehetne választani, én biztosan ezt választanám! Akkor már úgy is mellékes tényező lenne a 125 literes 100 kilométerenkénti fogyasztás. Ráadásul ezzel még a torlódás sem lenne probléma.
olvass továbbA Firebull számára nem létezik megközelíthetetlen terep. Amelyik tűzoltóság magáénak tudhat egy ilyet, annak a körzetében élők, vagy éppen a közeli "kerek erdő mélyén lakók" is biztonságban tudhatják magukat.
olvass továbbRendhagyó módon, a Sziget Art Produkció segítségével mutatta be a tegnapi napon a Mercedes-Benz a teljesen megújult kisáruszállítóját a Citant. Nagyon érdekes tendenciának lehetünk tanui. A haszongépjárművek minősége és technikája ugyanis egyre közelebb kerül a személyautók világához. A Mercedes pedig a tőle megszokott magas minőséget képes így ebben a szegmensben nyújtani, ahol a versenytársak tömegmárkák. Így az árszint lényegesen alacsonyabb.
olvass továbbVannak autógyárak, akik követik a trendet és vannak olyanok, akik megalkotják. A Mercedes mindig is az utóbbiak közé tartozott. A jövőbe látás, a jövő technológiájának az elkészítése azért különösen nehéz, mert a fogyasztói szokásokat jóval előbb kell elképzelni, mint ahogy azok megszületnek. Az eSprinter egyike ezeknek. Egy olyan korszakra készült, amelyiknek még csak a küszöbén vagyunk.
olvass továbbA ZIL E167 egy nehézterepes teherautó koncepció volt, amelyet az 1960-as évek elején terveztek. Célja: A végtelenbe és tovább! Ne legyen olyan pont a Szovjetunióban, ahová ez a jármű ne lenne képes eljuttatni utasait.
olvass továbbEgy kis segítség, hogy ne kézzel kelljen mozgatni a télire valót. Ezzel a géppel egy fogásra megvan vele az egész szezonra való tüzelőanyag.
olvass továbbBöszme egy jószág volt, amit nem kézzel elvégezhető munkára terveztek. Sajnos ez is csak egy prototípus maradt és nem került sorozatgyártásba.
olvass továbbNem, ez nem az a fajta bányászgép, amelyre manapság a legtöbben gondolnak a szó hallatán. Ez egy igazi „kézzel fogható” pénztermelő gép a szomszédos Szlovéniából.
olvass tovább1981 óta szolgálnak a NATO kötelékében ezen behemótok. Még egy Chinook szállítása sem okoz gondot számukra.
olvass továbbA Brit Királyi Közlekedési Hadtest számára gyártott nehézgépjármű-szállító volt. Egyet az elején leszögezhetünk, ezt biztosan engedték besorolni!
olvass továbbA busz, amivel ha városnéző útra indulunk, biztosan nem maradunk le semmiről. Jégesőben viszont nem szívesen ülnénk benne.
olvass továbbHa nosztalgiával töltenek el a szovjet nagyvasak, szeretnél egyet birtokolni és újra át akarod élni az egészet teljes pompájában, de nincs időd a restaurálásra, akkor itt a megoldás! Mivel ezeket a modelleket mind a mai napig gyártják ugyanazon bódéval.
olvass továbbA nehezen megközelíthető olajmezők feltárásához kompromisszum mentes terepjáró teherautókra volt szüksége a szovjetenek. Más ország járműveinek használata szóba sem kerülhetett, így született meg az Ural 5920-as.
olvass továbbMint méreteiből is jól látható, ezt nem a városba tervezték, hanem olyan területekre ahol nehéz elérni a tűzfészket és összetett feladatot jelent az oltás.
olvass továbbA valaha gyártott leghosszabb és legnehezebb TATRA ami a cseh gyárból kigurult! Nem csak standard, hanem egyedi felhasználásokra alkalmas járműveket is egyre nagyobb számban gyártanak, mint például a cikkben szereplő monstrumot.
olvass tovább1934-ben mutatkozott be a maracayi reptéren tartott katonai bemutatón. Célja az erőfitogtatás volt, amit az akkoriban fennálló Kolumbia és Venezuela közti feszültség idézett elő.
olvass továbbA jármű története 1958-ban indult és 2010-ben ért véget. Egy igazi "holdjáró" földünk egyik legzordabb területén.
olvass tovább