Első versenyem a Kermor Motorsportnál
Formula Renault kategóriában mutatkozott be a Gokartversenyzésből, Formula 4-ből, és Túraautózásból ismert Kovács Zénó.
olvass továbbFormula Renault kategóriában mutatkozott be a Gokartversenyzésből, Formula 4-ből, és Túraautózásból ismert Kovács Zénó.
olvass továbbAz iX nem is autó. Legalábbis nem a hagyományos értelemben. Ez inkább egy elegáns, bőrkristályos, halkan lebegő nappali, amit valaki véletlenül négy kerékre szerelt. Ha a BMW i3 volt az IKEA-szoba, ami elsőre furcsa, de otthonos, akkor az iX annak a gazdag rokona – az a belvárosi penthouse, ahol a parketta sosem nyikorog, és a bőrfotelek egyértelmű részei a berendezésnek.
olvass továbbA BMW Motorrad világában az 1000-es kategória mindig is a csúcsteljesítményt jelentette – de vajon elérhető ez a teljesítmény és prémium élmény mindenki számára? A 2025-ös BMW S1000R ezt a kérdést próbálja megválaszolni: egy sportos, de napi használatra is kiválóan alkalmazható szupernaked, amely az 1000-es kategóriát kezdőknek is barátságos, de tapasztalt motorosoknak is lenyűgöző teljesítményt kínál.
olvass továbbA Ford elektromos crossoverrel bővítette a városi szegmenst, és a Puma Gen-E érkezésével egyértelműen üzen: a villanyos korszak nem egyenlő kompromisszummal. A kis termetű, de karakteres városi harcos új fejezetet nyit a márkánál – technikailag és formailag is. A Mach-E formavilágát idéző Gen-E elsőre talán visszafogottnak tűnik, de pár kilométer után egyértelművé válik, hogy ez a Puma nem hízelkedni jött, hanem hozza, amit egy sportos városi autótól elvárunk. Sőt, annál többet is. Leteszteltük, mit tud a Ford elektromos crossovere.
olvass továbbToronymagasan a legnépszerűbb elektromos autó új változatát teszteltük, a lényegesen megújult Model Y-t. Valahol a határán érzem a típust az új és a modellfrissítés között. Annyi biztos, hogy mind külsőjében, mind pedig belső megjelenésében, műszaki tartalmában változott az elődjéhez képest. Ha úgy tekintünk rá, mint egy evolúciós típusra, akkor inkább az előbbi, ha laikusként tekintünk rá, akkor a lámpatesteken kívül kevés szembetűnő változást veszünk észre. Pedig jócskán akad említésre méltó különbség. Lássuk!
olvass továbbVilláminterjú három pilótával az RMC Hungary Országos Gokartbajnokság első fordulója után.
olvass továbbMárcius első hétvégéjén rendezték a CEE RMC I. fordulóját Jesoloban, Olaszországban.
olvass továbbA 2024-es Szilveszter Rally-t, a H12-es kategória első helyén zárta a Juhász Csaba - Velezdi Eszter ralipáros!
olvass továbbKihalófélben lévő faj különleges képviselője járt nálunk. Talán, ahogy az első széles rétegek számára elérhető futószalagon gyártott autót a T-modelt is a Fordnak köszönhetjük, egy korszak lezárásaként, lehet az utolsó V8-ast is?
olvass továbbA BKV a 620-as Ikarusokból fejlesztette ki az első magyar csuklós buszokat
olvass továbbA Škoda lett a szeptemberi hónap piacvezető személyautó márkája Magyarországon. A márka az idei év összesített első kilenc hónapját tekintve a dobogó 3. helyén áll.
olvass továbbHét ralipáros vágott neki a P12-es kategóriába a II. WHB Győr Ralinak. A Kronome - Pásztor rallyduó az ORC P12-es kategória első helyén ért célba.
olvass továbbA Balaton Park Circuit-ot is sikeresen bevették a Kermor Motorsport pilótái. Egy első és egy második helyet hoztak el.
olvass továbbNem a ruha teszi az embert és ez egyre inkább igaz az autókra is. Korábban azt hitünk, hogy egy sportautó képességei a magasságával és az autóban lévő belső térrel fordítottan arányosak. Ez gyakorlatilag szertefoszlik, amikor az Ioniq 5 N volánja mögé ülünk.
olvass továbbA vadonatúj Mini Countrymanből már több is járt nálunk. Volt egy erősebb és egy általánosabb használatra szolgáló benzinmotoros is a kezeink között. Ami viszont hiányzott a listáról az a tisztán elektromos változat. Ebből is van két verzió, egy vadabb négykerék meghajtásos 313 lóerős és egy gyengébb első kerekes 204 lóerős. Természetesen mi az erősebbet teszteltük.
olvass továbbVannak motorok, amelyek már akkor is vonzalmat keltenek bennünk, ha álltukban meglátjuk őket az utcán. Szebbnél szebb naked motorok, café racerek, chopperek, cruiserek tarkítják az utakat. Sőt, a népszerű túraendúrok között is vannak kifejezetten szép darabok. Az viszont biztos, hogy a BMW legújabb endúró típusú formatervei nem elsősorban a szívnek, sokkal inkább a racionalitásnak szólnak. Nehéz eldönteni, hogy ez jó vagy rossz stratégia, de az biztos, hogy ha engem kérdeznek, az új F 900 GS nem a külsejével fogott meg.
olvass továbbAz R12 NineT, hasonlóan, mint a nevében R12 előtaggal nem rendelkező elődje, nem a teljesítményről, hanem elsősorban az érzésről szól. A retro stílus és a modern technika különös egyvelege, ahol a lényeg, hogy motorozás közben jól érezzük magunkat. A boldogság forrása nagyon nehezen meghatározható, hiszen szerencsés esetben az érzéseink érzésekből fakadnak és arra reflektálnak. Az viszont bizonyos, hogy a gyönyörű hang, a jó minőség és a kiváló motorozhatóság szükséges hozzá.
olvass továbbA motor blokkja ismerős lehet már számunkra, hiszen találkozhatunk már, nem is annyira régen a Suzuki soros kéthengeres nyolcszázasával. A sportos idomzat, a módosított első futómű és a motorozási élmény teszi különlegessé a nálunk járt GSX-8R-t.
olvass továbbA BMW X2 második generációja járt nálunk. A 2017 óta piacon lévő, első generációs X2 forradalmi átalakuláson ment keresztül. Úgy gondolom, hogy egyértelmű áttörést fog jelenteni az újdonság, annak ellenére, hogy jelentős áremelkedéssel érhető el az új modell.
olvass továbbÁkos és Tomi az előkelő első helyre terelte be a Skoda Fabia R2-őt a Fehérvár Rally-n!
olvass tovább