Az Opel három világpremierje a Müncheni Autószalonon

  • szeptember 03, 2023

Bemutatkozásra kész: Az Opel Experimental-t szeptember 4-én 11 órakor az Opel sajtókonferenciáján leplezik le a kiállítás B2-es csarnokában ( B 20-as stand) Tágas és úttörő: az Astra Sports Tourer Electric a piac egyik első, tisztán elektromos hajtású kombija Felvillanyozó kisautó: az új Opel Corsa Electric, kétféle elektromos hajtáslánccal Új élmény: az Opel friss, digitális felhasználói világa Rock Münchenben: Opel Rocks e-XTREME és Rocks Electric KARGO Sportos show elem: az ADAC bemutatja az Elisa Klinkenberg által tervezett Corsa Rally Electric-et

olvass tovább

Már megrendelhető acsúcsteljesítményű hibrid Mercedes-AMG GLC SUV

  • szeptember 02, 2023

• Már 46 432 000Ft bruttó alapártól elérhető a modell • A belső égésű és az elektromotor kombinációja 680 lóerős (500 kW) rendszerteljesítményt tesz lehetővé • Gazdag alapfelszereltség aktív hátsótengely-kormányzással és aktív karosszériadőlés-szabályzás funkcióval • Exkluzív „Edition 1” kiadás, amely csak egyetlen éven át elérhető

olvass tovább

Elsőre mást hallasz bele, de így sem csalódás – Honda CL500

Amikor a kollégám jelezte, hogy egy CL500-at fog elhozni tesztelésre, akkor őszíntén megmondom,, hogy elsőre a Mercedes jutott az eszembe. Persze tudtam, hogy motort fogunk tesztelni, de valahogy ez a betűkombináció ezt a képet hozta elő rögtön a fejemben. A régi és az új, mint képvilág, különleges módon mégis megmaradt a próbakörök, motorozások során. Természetesen más teljesítményt és élményt okozva, mint a négykerekű CL esetében, de ez egyáltalán nem negatív kijelentés. A Honda CL500 más módon ikonikus.

olvass tovább

Irgalmatlan – BMW XM

A BMW XM minden szempontból egy „leg”. Legnagyobb, legdrágább, legmegosztóbb. Sok embernek, mint ahogy nekem is, első látásra nem tetszik. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg komment lesz a képek alatt, amelyekben az olvasók kifejtik, hogy mennyire rondának látják ezt a formát és még ingyen sem kellene nekik. Hát elmondom, hogy ezeknek az embereknek a többségének nem is lesz, hiszen a tesztautó 76 millió fölött volt. De ennél sokkal érdekesebb, hogy megérteni és megszeretni ezt az autót nem megy pár pillanat alatt. Nekünk is csak akkor sikerült, amikor visszaadtuk és átültünk egy másik kocsiba.

olvass tovább

Ikon – Mazda MX-5 Roadster

A Mazda MX-5, annak ellenére, hogy relatív fiatal modell, hiszen az első generáció nem több, mint 33 évvel ezelőtt jelent meg, talán a legismertebb roadster a világon. Sikerének kulcsa, hogy elérhető áron kínálja azt, amit a lenyitható tetejű autók képesek adni. A formavilág, valamint az érzés, ahogy a hajunkba csap a szél és ahogyan körbevesz a precízen összerakott szerkezet, egy különleges kiváltságérzést ad széles tömegek számára.

olvass tovább

Egyszerű és nagyszerű – Suzuki V-Strom 800DE

A ne ítélj elsőre mondás igazi cáfolata ez a fantasztikus motor! Bevallom őszintén, hogy első ránézésre egyáltalán nem fogott meg a 800DE. A csőrös kialakítás és a harsány svéd zászlóra emlékeztető színe nem villanyozott fel elsőre. Azt gondoltam, hogy kialakítása miatt egy főként terepre tervezett motort fogunk tesztelni, amely nagyon szűk rétegnek készül. Óriásit tévedtem!

olvass tovább