Ha Mr. Bean melós kocsival járna, biztos ezt a platós Minit választaná! - 1974 Leyland Mini Pickup + VIDEÓ
A népszerű hatchback változatok mellett az angolok prémium és haszonjármű kivitelű Miniket is gyártottak
olvass továbbA népszerű hatchback változatok mellett az angolok prémium és haszonjármű kivitelű Miniket is gyártottak
olvass továbbHa lehet valamire mondani, hogy különleges alkalom, akkor ez a mostani tesztünkre biztosan igaz. Az Audi TT legalább annyira magyar, mint amennyire német. A típus, amelyet a győri Audi kezdett gyártani 25 évvel ezelőtt és amely stílust teremtett egyedi formájával és különleges megjelenésével. A mostani új autó tesztünk másik különlegessége, hogy mire ezeket a sorokat olvassák, sajnos az Audi új autó árlistáján ez modell már nem fog szerepelni.
olvass továbbA Toyota C-HR első generációja egy meghökkentő lépése volt a márkának. Mintha egy koncepció autó jelent volna meg tömeggyártásban. Részletei, karaktere az egész formavilág semmire nem hasonlított, mondhatnám azt is, hogy igazi egyediséget hozott a bakancs formára hajazó kompakt SUV-k sorába. 7 év után eljött a pillanat, hogy új modell váltsa az elsőt és tovább vigye annak hagyományát.
olvass tovább30 pluszos szalonautó: Kevesebb mint 900 km-t futott az első szentgotthárdi F Astra
olvass tovább2024-ben a Mazda 3 Nagisa meglepő autónak tűnhet. Nem arra gondolok, hogy külsőjében, formájában hozott eget rengető változást a modellfrissítésen átesett 3-as. Egyáltalán nem erről van szó. A különutas megoldásairól ismert gyártó inkább azzal lep meg bennünket, hogy a belső tér kialakításánál egyáltalán nem veszi figyelembe, hogy mit jelet manapság a mainstream.
olvass továbbBeszélgetés a Formula autók világába nemrég csöppent Kovács Ádámmal.
olvass továbbA kis autó, amely már messze nem kicsi. Formája, megjelenése a Minit sugallja, de erős túlnyúlásaival, méretes karosszéria elemeivel már távolról sem mondható mininek. Ettől függetlenül a Mini Countrymannek, amely a modellpalettában talán a legkevésbé áll közel hozzám, mégis sikerült megtartania azt a hangulatot, sportosságot és formavilágot, amitől mégis hű maradt önmagához. Megmaradt klasszikus, de mégis teljesen modern köntösben.
olvass továbbSzámos olyan autószerelési feladat van, amelyet a megfelelő eszközök és szaktudás birtokában akár saját kezűleg is elvégezhetünk. Legyen szó abroncscseréről, autóklíma tisztításról, az ablaktörlő lapátok javításáról vagy éppen az elromlott akkumulátor cseréjéről, egy hobbi autószerelő könnyedén megbirkózhat ezekkel a feladatokkal. Ehhez azonban nélkülözhetetlen egy alaposan felszerelt otthoni műhely. Cikkünkben bemutatjuk, milyen műhelyfelszerelésre lesz szükség a hobbi szerelőknek!
olvass továbbEddig csak Kiss Norbi Kápolnai Macskaárvaháza díszítette virtális versenyautóit.
olvass továbbÜtközött már kátyúba, és érezte, hogy a rázkódás végigsöpör az autóján? Itt jönnek a képbe a lengéscsillapítók. A felfüggesztési rendszerének ezek a meg nem énekelt hősei csendben küzdenek az ütésekkel és rezgésekkel, és biztosítják a sima, kényelmes utazást és a jármű optimális kezelhetőségét.
olvass tovább1997 óta ismerjük. Talán az egyik legismertebb zöld autó, amely határozottan nem a külsőjével hódított. 2008-ra már az egymillió darabos értékesítést elérte világszere, mára pedig már a kétmilliós eladást súrolja. Hogy miért? Mert az a fajta vágy egyre több emberben megfogalmazódik, hogy a lehető legkisebb környezeti terheléssel közlekedjen. Ebben pedig a Toyota és azon belül a Prius az első.
olvass továbbA moszkvai kisautók története az Opel Kadettől egészen az AZLK-ig
olvass továbbA pickup kategória talán az egyik legérdekesebb szegmens, amely az utakon közlekedik. Klasszikus értelemben ez egy munkaautó, amely egy helyet foglal el a különböző egyéb haszongépjárművekkel, így az Általános Forgalmi Adó is visszaigényelhető az árából. Azáltal viszont, hogy a duplakabinos változatokban 5 személy is utazhat azon vállalkozók is előszeretettel választják, akik soha nem szeretnének a platón semmit szállítani az általános, személyautós csomagokon kívül, terepre pedig véletlenül tévednek csak.
olvass továbbAhogy 2023-ban az utolsó autó is elhagyta a szirmabesenyői Szirmay-Kastély udvarát, mi azonnal elültettük a folytatás magvait, hogy újra és újra átélhessük a múltat idéző gépcsodák parádéját!
olvass továbbAz autózár nyitását számos műszaki hiba akadályozhatja – szerencsére ezek mindegyike az autóban történő károkozás nélkül orvosolható. Cikkünkben bemutatjuk a leggyakrabban előforduló műszaki problémákat és megoldásaikat. Továbbá, összegezzük azokat az ajtónyitási módszereket, amelyekkel egy autósnak sem érdemes próbálkozni.
olvass továbbNem előszőr jár nálunk Mach-E, éppen ezért nem szerettem volna, hogy fölöslegesen ismételjem magam azzal kapcsolatban, hogy mit gondolok az elektromos Mustangról. Mit lehet benne igazán szeretni és mit kevésbé, függetlenül attól, hogy talán a legtöbb pro és kontra érvet ennél az autónál lehet felsorolni. Inkább egyfajta mítosz gyilkos módon a Tesla Y Performance-szal vetettük össze, kényelem, gyorsulás, minőség és ami a legfontosabb, fogyasztás szempontból.
olvass továbbA Ford az elmúlt pár évben alaposan újra gondolta a modellpalettát. A klasszikus Puma nevet formai szempontból kicsit ugyan megcsúfolta azzal, hogy crossoverré alakította, de aki ezen túlteszi magát az egyáltalán nem fog csalódni. A magasított Puma ugyanis egy kiválóan vezethető, remek városi autó lett. 4-5 éves piaci jelenlét után, közvetlenül a modellfrissítés előtti utolsó, limitált szériás modellt próbáltuk ki.
olvass továbbLábatlan és Bajót között halálos tömegszerencsétlenség történt
olvass továbbFurcsa időket élünk. A leggyorsabb Mustang már SUV és nemhogy V8-as blokk nincs benne, de még csak nem is benzin hajtja. A Mach-E elképesztő élményeket és rengeteg egyediséget ad a többi villanyautóhoz képest, de vigyázat, nyomokban Mustangot is tartalmaz!
olvass tovább