Fiat 500 autómegosztóknak
Vezetett már Fiat 500-ast? Ha igen, ha nem, a Share Now autómegosztónál mostantól megteheti. Tessék, csak tessék, lehet bérelni!
olvass továbbVezetett már Fiat 500-ast? Ha igen, ha nem, a Share Now autómegosztónál mostantól megteheti. Tessék, csak tessék, lehet bérelni!
olvass továbbA SUZUKI ECSTAR versenyzője, Joan Mir a Suzuki GSX-RR nyergében 171 ponttal megszerezte a 2020-as MotoGP világbajnoki címét most hétvégén. Ifjabb Kenny Roberts 2000-es győzelme után 20 évvel ismét egy Suzuki versenyző nyeri a gyorsaságimotoros-világbajnokságot.
olvass továbbA birkáknál érthető, az ostobák bégetve mennek a vonat elé. Na de, hogy felnőtt emberek is! Most nézze meg, de tényleg!
olvass továbbVeszélyes autózni Magyarországon. Tudtuk ezt eddig is, ám most kiszámolták, mennyire.
olvass továbbHa cinikus akarok lenni, akkor mint egy falat kenyér egy afrikai éhezőnek, így hiányzott a rendkívül széles, színes modellpalettából a BMW 2 Grand coupé. És tényleg! Bár őszintén szólva egyszer sem gondolkoztam rajta, de most, hogy megjelent, nem is értem, hogy miért nem volt eddig.
olvass továbbDebrecenbe telepíti a kizárólag elektromos autói alá szánt padlólemezek gyártását a BMW. A most bejelentett terv megvalósításához már csak az üzemet kell felépíteni. Szerencsére 2025-ig van idő.
olvass továbbMagyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.
olvass tovább2019-ben nem, de most neki rugaszkodnak a majd 120 versenykilométernek.
olvass tovább2019-ben is rajthoz állt a testvérpáros már a versenyen, most ismét neki rugaszkodnak a majd 200 versenykilométernek.
olvass továbbA Vértes Rally után hatalmas kedvvel, rögtön belevágott a következő versenyre való felkészülésbe Lángi Attila. Most hétvégén pedig eljön a pillanat, hogy újra autóba üljenek Veres Gáborral és egy jó ízűt autózzanak a Rally Hungaryn. A Z4 a 79-es rajtszámot kapta, Gábor pedig ’79-ben született – vajon a számmisztika most különös szerencsét hoz a párosnak?
olvass továbbA Peugeot 210 éves történetében jó néhány fantasztikus dizájn született, ám az alkotók neve többnyire feledésbe merült. Ezt a hiányosságot igyekszünk most orvosolni.
olvass továbbAz ikonikus Clio most hibrid változatban is megjelent és megtestesíti a Groupe Renault jövő mobilitásáról szóló képét. Számos, az önvezetés felé mutató vezetéstámogató rendszerrel rendelkezik, magában foglalja a online kapcsolatot és a városi utakon töltött idő akár 80%-ában teljesen elektromos üzemmódban utazhatunk vele
olvass továbbAutósújságírónak lenni rengeteg előnnyel és néhány hátránnyal is jár. A hátrányok közül talán a legzavaróbb, hogy egyre kevesebb autó dobogtatja meg a szívemet. Ez most kicsit furán hangozhat, és nem is arról van szó, hogy ne szeretnék bármilyen négykerekűt, sőt szinte mindet imádom. De a BMW M340i azon kevesek közé tartozik, amelynek minden percét visszavágyom.
olvass továbbA Peugeot 1934-ben forradalmasította, 2000-ben sokak számára pedig elérhetővé tette a kabriózás műfaját, a kettő között pedig szebbnél szebb nyitható tetős modellekkel örvendeztette meg a piacot. Most ezeket tekintjük át.
olvass továbbAz új Range Rover Velar a kifinomult formaterv és az intelligens technológia tökéletes elegyét kínálja, mostantól akár Mild Hybrid vagy Plug-in Hybrid hajtásláncokkal
olvass továbbBemutatkozik az új F-PACE: továbbfejlesztett külső formaterv, vadonatúj belső kialakítás, fejlett kapcsolódási megoldások és – most először – takarékos hibrid hajtáslánc-kínálat
olvass továbbLenyom, leszorít, bemutat. Letol, lesajnál, semmibe vesz. Miért kapom mindezt, hiszen ugyanaz vagyok, aki tegnap még a Maseratival ment a belső sávban 140-nel. Most is ezzel a tempóval haladok és ugyanúgy előzöm a lassabbat, aki 100-zal vánszorog az M7 bevezető szakaszán. De miért?
olvass tovább