Lassan mondom, hogy mindenki megértsE – Mercedes E300e plug-in hybrid

Sokat hezitáltam, hogy szükséges-e átfogóbban bemutatni az Mercedes E osztályt, mielőtt a most tesztelt változatra rátérnék. Kell-e, szükséges-e egy ikon bemutatása? Az osztály megnevezését 1993-ban vezette be a Mercedes-Benz, de az elődmodelleket már 1953-tól gyártották. Három emberöltő elteltével pedig ritka, hogy bárkinek be kellene részletesen mutatni a Mercedes történetének legsikeresebb modelljét.

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább

Peugeot e-Expert Hydrogen: ugrás a jövőbe

  • június 10, 2021

Rövid és hosszú távú szállítási feladatokra egyaránt optimális, fenntartható és környezetbarát mobilitási megoldást dolgozott ki a Peugeot és a Stellantis. A Peugeot e-Expert Hydrogen modell kompromisszumok nélkül használható már most, praktikuma pedig évről évre nőni fog

olvass tovább

Kontrasztok - Hyundai i20 Comfort 1.2MPI

A kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.

olvass tovább

Monzában folytatja a Gender Racing

  • május 11, 2021

A Hungaroringen megrendezett évadnyitót követően most az olasz Forma1 GP futamnak otthont adó legendás versenypályán száll harcba a csapat Monzában az osztrák Drexler Formel Cup és a Topjet F2000 Italian Trophy mezőnyében.

olvass tovább

Adrenalinnal feltöltve – Cupra Ateca

A Cupra nevet régóta ismerjük már, de különálló márkaként csak 2018-ban jelent meg a Volkswagen csoport palettáján, külön helyet követelve magának a Seat márka mellett. Igen, jól emlékszik, akinek egyből a Seat név ugrott be a név hallatán, hiszen a Cupra alapját, a most megjelent Formentor kivételével minden esetben a Seat modellek adják. Az Ateca 2020-ban ráncfelvarrást kapott, így ezt a modellt vettük górcső alá mostani tesztünkben.

olvass tovább