Ne temesd el, ami kiváló – BMW X3 20d xDrive

Racionális, európai, logikus. Ezek a szavak jutnak először eszembe, ha a vadonatúj BMW X3 kormánya mögött ülök, és annak dízel változatát, a 197 lóerős, kétliteres motorral szerelt verziót nyüstölöm. Ha egy hazugságot elég sokszor ismételnek, sajnos mindenki elhiszi – ezt az élet minden területén tapasztalhatjuk. Így jártunk a dízelmotorral is, és ezért tart ott az európai autógyártás, ahol jelenleg. Szerencsére vannak kivételek, és szerencsére a BMW nem hajlandó felülni ennek a hullámnak.

olvass tovább

Művészeti alkotás két keréken – BMW R18 Roctane

A fejemben létezik egy képzeletbeli garázs. Az évek során tesztelt motorok közül néhány olyan van benne, amely igazán mély nyomokat hagyott bennem. Aki motorozik, tudja, hogy egyetlen motor sosem elég. Lehet ugyan kedvenc kategóriánk, de más-más érzéseket hoz ki belőlünk egy túramotor, egy sportmotor vagy éppen egy cruiser. Utóbbi esetében az R18 Roctane talán a legjobb választás.

olvass tovább

Ha újra fiatal lennék – BMW CE 02

Ahogyan a személygépkocsik esetében, úgy a kétkerekűeknél is elindult a teljes elektrifikáció. Természetesen már az utcaképet ellepik az elektromos rollerek, de ellentétben például Kínával, az elektromos robogók, motorkerékpárok igazi forradalma az öreg kontinensen még nem érkezett el.

olvass tovább

SUV, vidám és elektromos – Mini Countryman SE All4

A vadonatúj Mini Countrymanből már több is járt nálunk. Volt egy erősebb és egy általánosabb használatra szolgáló benzinmotoros is a kezeink között. Ami viszont hiányzott a listáról az a tisztán elektromos változat. Ebből is van két verzió, egy vadabb négykerék meghajtásos 313 lóerős és egy gyengébb első kerekes 204 lóerős. Természetesen mi az erősebbet teszteltük.

olvass tovább