Röviden és szakszerűen a Moszkvicsokról + Videó
A moszkvai kisautók története az Opel Kadettől egészen az AZLK-ig
olvass továbbA moszkvai kisautók története az Opel Kadettől egészen az AZLK-ig
olvass továbbAhogy 2023-ban az utolsó autó is elhagyta a szirmabesenyői Szirmay-Kastély udvarát, mi azonnal elültettük a folytatás magvait, hogy újra és újra átélhessük a múltat idéző gépcsodák parádéját!
olvass továbbMi köze egy V8-as Chryslernek a kopasztott csirkékhez? Kin akarhatnak bosszút állni?
olvass továbbA W201-es széria korának legkisebb Mercedese volt, ezért egyszerűen csak Baby Benzként becézték
olvass tovább2,0 liter, 175 lóerő és egy sportos turbós legenda. Íme, a SAAB 900 Turbo
olvass továbbJárd be velünk Buda legújabb veterán autó kiállítását
olvass továbbIsmerd meg a Közlekedési Múzeum gyűjteményének legidősebb veteránjait
olvass továbbKorábbi veterános cikkeinkben mindig egy-egy járműre és annak egyediségeire, saját sztorijának bemutatására fókuszáltunk. Ma egy kicsit humorosabbra vettük a figurát és egy olyan összehasonlító teszttel érkeztünk, amiben a világ talán legjobb és legrosszabb autóját hozzuk el. Íme, az 1975-ös Rolls-Royce Silver Shadow és az 1993-as Tavria!
olvass továbbKlasszik rovatunkban már több ikonikus Mercedes-ről írtunk, köztük egy Bálnáról is, amik az “utolsó igazi” Stuttgarti Csillagok képviselői voltak. Ma a W140-es elődjét, egy közel gyári állapotban megőrzött ‘90-es 300SE-t hoztunk el Nektek!
olvass továbbA 203-as széria volt az oroszlános gyártó háború utáni első új modellje
olvass tovább8.000 köbcentis V12, 200 lóerő és egy ultra-luxus klasszikus. Mi kellhet még?
olvass továbbNem vízforraló, hanem fürge faros élményautó!
olvass továbbTe láttál már Magomobilt és Magotax-ot élőben?
olvass továbbEnnek a Barkas-nak a leghosszabb útja 14.000 km volt. Te be mernéd vállalni?
olvass továbbBoltbajárós Bálna: 28 évesen még csak 150.000 km-t futott ez a C140-es Mercedes!
olvass továbbA Pagoda az egyik legismertebb sportos veterán Mercedes, ami tetővonaláról kapta becenevét
olvass tovább6.276 köbcentis V8, 325 ló és egy közel gyári állapotú izomautó
olvass továbbKorának legolcsóbb amerikai kabriója volt a GM és Suzuki kisautója
olvass továbbKorának egyik legfejlettebb Stuttgarti Csillaga volt, amiből még pickup is készült
olvass továbbA Favorit már egy egészen nyugatias Škoda volt, amit többféle kivitelben és rengeteg felszereltségi szinttel is lehetett rendelni
olvass tovább