A japánoknak külön szavuk van az autó szeretetére

  • október 30, 2020

Keitarou Hinoue a világ vezető környezetbarát luxusautógyártója, a Lexus formatervező csapatának egyik legtehetségesebb ifjú tagja. Ő felel az utastéri formákért, funkciókért, és ebben a minőségében kicsit a “jövőbe is lát”, hiszen a ma megtervezett részleteknek már a holnap felhasználói igényeihez és megoldásaihoz, az elektromos autózáshoz és az önvezetéshez kell igazodniuk.

olvass tovább

Tényleg annyira jó ötlet négy évszakos gumiabroncsra váltani?

  • október 29, 2020

Az ősz beköszöntével a látási viszonyok megváltoznak, az utak jóval csúszósabbak, síkosabbak lesznek – nem csak télen a hó, de ősszel a lehulló falevelek, a por, az eső miatt is. Érdemes tehát autónkat időben, megfelelően felkészíteni a hidegebb időjárási körülményekre, hogy ne érjen bennünket meglepetés.

olvass tovább

A Toyota alapító tagja lesz az újonnan felálló Japán Hidrogén Szövetségnek

  • október 28, 2020

A melléktermékként tiszta vizet kibocsátó abszolút zöld hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológia vezető fejlesztőjeként a Toyota alapító tagja lesz a hamarosan megalakuló Japán Hidrogén Szövetségnek. A világ legzöldebb autógyártójaként is ismert, a Lexus prémium márkát is jegyző Toyota korábban mintegy 5700 a hidrogén üzemanyagcellás technológiával kapcsolatos szabadalmat osztott meg ingyenesen a versenytársaival.

olvass tovább

Városi Luxus – Audi A3 S line 35 TFSI

A kompakt kategória választása sok esetben egy kompromisszum eredménye. A választási szempont az, hogy legyen az autó mindenre alkalmas. Divatosan mindenre is. Ezt az elképzelést leginkább persze anyagi szempontok motiválják. Szerencsére nem mindenkinél és nem minden esetben a pénz motivál egy döntést. Az Audi A3 ugyanis nem a kompromisszumokról szól.

olvass tovább

Tim Gábor a Swift Cup Europe bajnoka

  • október 27, 2020

Tim Gábor idén visszatért a pályaversenyzéshez, a FIA Swift Cup Europe sorozatban kapott lehetőséget, hogy újra bizonyítsa tehetségét. Az új 1.4 turbós autókkal az FIA nemzetközi értékelésében szerepelt, ahol főként osztrák, német és lengyel pilótákkal mérte össze tudását. Az idei szezonban öt helyszínen összesen 14 futamon csapott össze a kupa mezőnye, Tim szinte minden futamon dobogóra állt, és a futamok felét, hét versenyt megnyert. Végül 33 pont előnnyel nyerte a bajnokságot.

olvass tovább