Norvégiában is kapható az F-150 Lightning, így a Ford ikonikus elektromos pickupja globális modellé válik

  • április 21, 2023

Amerika ikonikus pickupjának elektromos hajtású változata, az F-150 Lightning¹ végre Európában is megjelenik; Norvégia az első itteni piac, ahol kapható a többszörösen díjnyertes pickup. A világ leggyorsabban bővülő EV-piacának vásárlói a szigorúan korlátozott mennyiségben gyártott F‑150 Lightning Lariat Launch Edition modellváltozatot rendelhetik meg.

olvass tovább

A legyőzhetetlen – Toyota Hilux Invincible

1968 márciusában indult hódító útjára a Hilux. Az elmúlt több, mint 55 év alatt a pick-up piac elválaszthatatlan részévé vált. Bár nem árusítják a világ összes pontján, de ahol igen, ott leginkább piacvezető vagy a ranglista élén található. Az, hogy évi több mint 550 ezer Hilux talál gazdára világszerte, nem véletlen.

olvass tovább

A virtuális prototípusgyártás jelentősen csökkenti a Vredestein új, négy évszakos EV gumiabroncsának fejlesztési idejét

  • március 23, 2023

Az újonnan bevezetett Vredestein Quatrac Pro EV, Európa első dedikált, egész évben használható EV gumiabroncsát az Apollo legkorszerűbb virtuális prototípus- és szimulációs platformjának segítségével fejlesztették ki, ami hozzájárult a piacra kerülési idő, valamint a termék környezeti hatásainak és fejlesztési költségeinek drámai csökkentéséhez.

olvass tovább

A legfontosabb modell – Lexus RX 500h F Sport

Nagyon fontos megérteni, hogy mit jelent az RX a Lexus márka számára, hiszen itt nem csak arról van szó, hogy a modellsorozat egyik tagjából új változat került a piacra. Napjainkban az RX maga a Lexus, az a modell, amelyről 2023-ban a Lexusra asszociál a legtöbb ember és az a modell, amely természetesen a legtöbb pénzt csinálja a Toyota presztízsbrand-jén belül. Így az új Lexus RX bevezetése és sikere egyértelműen kulcskérdés.

olvass tovább

Hibrid = Toyota a magyar használtautó vásárlók szerint

  • március 16, 2023

A világszerte immár több, mint 22,5 millió, hazánkban pedig mintegy 50 ezer elektrifikált (zömében öntöltő hibrid elektromos) autót értékesítő Toyota neve az elmúlt negyed évszázadban összeforrott a környezettudatossággal, a márka pedig meghatározó szerepet játszik a magyar újautópiac és általában a hazai autópark folyamatos zöldülésében is.

olvass tovább