Nyilvánosságra hozta a vadonatúj e:Ny1 elektromos SUV indulóárát a Honda
Az új, kompakt elektromos hajtású SUV 20 730 000 Ft-os indulóáron elérhető a piaci bevezetés kezdetétől, azaz 2023. június 12-től
olvass továbbAz új, kompakt elektromos hajtású SUV 20 730 000 Ft-os indulóáron elérhető a piaci bevezetés kezdetétől, azaz 2023. június 12-től
olvass továbbTalán ilyen alaposan nem teszteltünk még modell sort, mint a vadonatúj BMW X1-et. Ez a széria teljes mértékben megtestesíti azt a koncepciót, amit pár évvel ezelőtt a BMW stratégiai célként felvázolt. Egy nagyon tudatos, kellőképpen racionális elképzelést, amely azt mondja, hogy minden meghajtásnak megvan a maga helye a piacon. Nem ördögtől való dízelt vásárolni, ha valaki sokat megy autópályán, szükség van a hagyományos benzinmotorra és fontos szerepet játszik a tisztán elektromos meghajtás is. A mostani tesztalanyunk a plug-in hybrid (PHEV) változat, annak is az erősebb változata, a 30e.
olvass továbbA részben vagy teljesen elektromos meghajtások vezető fejlesztőjeként ismert Toyota, leányvállalata, a Daihatsu, valamint a Suzuki (amelyben a Toyota néhány éve ugyancsak kisebbségi részesedést szerzett, és amellyel több területen folytat stratégiai együttműködést) együtt mutatták be közösen kifejlesztett akkumulátoros elektromos mini kishaszonjárművüket, amely egyelőre csak Ázsia bizonyos piacain lesz elérhető.
olvass továbbA Citroën a „My Ami Buggy” új változatát készül piacra dobni. A korábbinál gazdagabb felszereltségű 1000 darabos széria 9 országban lesz kapható. A kizárólag online értékesített modell 2023. június 20-án délelőtt 10 órától lesz rendelhető.
olvass továbbA Ford Magyarország jóvoltából egy fantasztikus eseményen vehettünk részt, ahol kipróbáltuk az új Ford Ranger Wildtrak változatát. A vadonatúj Ranger intelligens megoldásaival, sokoldalú felhasználásával tovább erősíti vezető szerepét ezzel a modellel. A teszt út bebizonyította, hogy nem sok olyan hely létezik, amely a Ranger számára problémát jelenthet. A Wildtrak kivitel pedig egy igazi munkás luxus pick-up, amelynek a piaci jelenléte biztosan erősödni fog az új modellsorozat miatt.
olvass továbbAz európai piac kulcsfontosságú szerepet játszik a Honda fenntarthatóságra vonatkozó globális célkitűzéseinek elérésében
olvass továbbA teljes magyarországi személyautó és kishaszongépjármű újautópiacon a Toyota 6380 új autó értékesítésével, 14,2%-os piaci részesedéssel áll az első helyen az év első négy hónapját vizsgálva: ez 41%-al több, azaz közel másfélszer annyi mint a második helyen álló márka eladásai.
olvass továbbA márka első felső-középkategóriájú, globális elektromos modelljeként a Volkswagen bemutatja új ID.7 sorozatát, amely akár 700 kilométer (WLTP) hatótáv, a dinamikus hajtásrendszer, a tágas térkínálat és a prémiumtechnikák együttesével kényelmes utazólimuzinként tár fel új piaci szegmenst az ID.-család előtt.
olvass továbbAmerika ikonikus pickupjának elektromos hajtású változata, az F-150 Lightning¹ végre Európában is megjelenik; Norvégia az első itteni piac, ahol kapható a többszörösen díjnyertes pickup. A világ leggyorsabban bővülő EV-piacának vásárlói a szigorúan korlátozott mennyiségben gyártott F‑150 Lightning Lariat Launch Edition modellváltozatot rendelhetik meg.
olvass tovább1968 márciusában indult hódító útjára a Hilux. Az elmúlt több, mint 55 év alatt a pick-up piac elválaszthatatlan részévé vált. Bár nem árusítják a világ összes pontján, de ahol igen, ott leginkább piacvezető vagy a ranglista élén található. Az, hogy évi több mint 550 ezer Hilux talál gazdára világszerte, nem véletlen.
olvass továbbA Lexus ma tartotta Shanghajban a vadonatúj LM, a környezettudatos japán luxusautómárka „luxury mover” („luxus szállító”) zászlóshajójának világpremierjét, amely új piaci szegmenst, a sofőrös kisbuszok kategóriáját nyitja meg a kedvelt prémium márka előtt.
olvass továbbAz ikonikus Alfa Romeo Quadrifoglio századik születésnapjának tiszteletére az Alfa Romeo bemutatja az új Giulia és Stelvio Quadrifoglio modelleket, amelyeket az exkluzív, mindössze 100-100 példányban készülő Quadrifoglio 100° Anniversario különkiadásokkal vezet be piacain.
olvass továbbA Ford Pro ma bemutatta az E-Transit Couriert, az alapoktól újratervezett, tisztán elektromos haszonjárművet¹, amely magas szintű konnektivitást és produktivitást kínál a kompakt áruszállítók vásárlóinak.
olvass továbbAz újonnan bevezetett Vredestein Quatrac Pro EV, Európa első dedikált, egész évben használható EV gumiabroncsát az Apollo legkorszerűbb virtuális prototípus- és szimulációs platformjának segítségével fejlesztették ki, ami hozzájárult a piacra kerülési idő, valamint a termék környezeti hatásainak és fejlesztési költségeinek drámai csökkentéséhez.
olvass továbbNagyon fontos megérteni, hogy mit jelent az RX a Lexus márka számára, hiszen itt nem csak arról van szó, hogy a modellsorozat egyik tagjából új változat került a piacra. Napjainkban az RX maga a Lexus, az a modell, amelyről 2023-ban a Lexusra asszociál a legtöbb ember és az a modell, amely természetesen a legtöbb pénzt csinálja a Toyota presztízsbrand-jén belül. Így az új Lexus RX bevezetése és sikere egyértelműen kulcskérdés.
olvass továbbDe szigorúan korlátozott darabszámban
olvass továbbA világszerte immár több, mint 22,5 millió, hazánkban pedig mintegy 50 ezer elektrifikált (zömében öntöltő hibrid elektromos) autót értékesítő Toyota neve az elmúlt negyed évszázadban összeforrott a környezettudatossággal, a márka pedig meghatározó szerepet játszik a magyar újautópiac és általában a hazai autópark folyamatos zöldülésében is.
olvass továbbA Mitsubishi Motors tovább bővíti modellkínálatát, elektrifikált modelleket kínálva Európa legfontosabb autópiaci szegmenseiben.
olvass továbbFelfrissített dizájn, még színvonalasabb anyagválasztás és a vezetéstámogató rendszerek legújabb generációja – ez az új ID.3. Két és fél évvel az első generáció piaci bevezetését követően kiterjedt modellfrissítéssel érkezik a piacra a Volkswagen tisztán elektromos hajtásrendszerű modellje.
olvass továbbTeljes mértékben elkötelezett az elektromos mobilitás mellett az Audi: 2026-tól a négykarikás márka kizárólag tisztán elektromos új modellekkel kíván megjelenni a világpiacon, 2033-ig pedig fokozatosan leállítja belsőégésű motorral készülő modelljeinek gyártását. Ezen egyértelmű döntése alapján és „Vorsprung 2030” vállalati stratégiája keretében az Audi lépésről-lépésre minden termelési helyszínét az elektromos autók gyártására készíti elő.
olvass tovább