A Hyundai IONIQ 5 a 2022. év német autója
A Hyundai tisztán elektromos kompakt szabadidőjárműve legyőzte az Audi E-Tron GT-t és a Porsche 911 GT3-at
olvass továbbA Hyundai tisztán elektromos kompakt szabadidőjárműve legyőzte az Audi E-Tron GT-t és a Porsche 911 GT3-at
olvass továbbÚj vizsgálóberendezés az elektromotorok és az elektromos hajtások fejlesztésére a fenntartható mobilitás jegyében
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Talán az egyik legkülönlegesebb autó az RS5 azok közül, amelyek nálunk jártak. Nem a teljesítmény, nem a kiemelkedő és egyedi dizájn teszi azzá, hanem az, hogy mindenből megvan benne szinte a maximum és ezzel együtt nem hivalkodó. Annyira.
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Minden autónak a megalkotásakor kell, hogy célja legyen. Máskülönben nem fog megszületni az elképzelés. Az Audi RS Q8 esetében ez nem lehetett más, mint a szerelem. A szerelem, amelyet definiálni ugyan nehéz, de ha megéljük, akkor tudjuk miről is szól. Semmi más célja nem lehet egy 600 lóerős 2,3 tonnás monstrum megalkotásának, mint az, hogy vágyott tárgyakat a legfelső polcra emeljünk. Nekem ezt adta a Q8 legbitangabb kivitele.
olvass továbbAz Audi Hungaria nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra, amelyet nem csak környezetbarát technológiák alkalmazásával és fenntarthatósági projektek megvalósításával kíván elérni, hanem munkatársai körében is folyamatosan népszerűsíti ezt a szemléletmódot
olvass továbbTovábbi bővítés egy kétszámjegyű eurómilliós összegű beruházással
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    A Kia Sorento PHEV valójában a prémium kategóriába sorolható. Talán az egyetlen szempont szerencsére, amely bármelyik másik prémium szegmensben futó járműtől megkülönbözteti, az ára. Néhány év lesz szerintem, ha ilyen ütemben javul minőség és komfort szempontjából a márka és már ott is lesz márkaimage-ben, ahol az Audi, BMW vagy Mercedes.
olvass tovább Nyúl Benjamin
                      
                      Nyúl Benjamin
                    Az Audi új fegyvere amellyel a 2022-es Dakar-ralin indulni fog. A Formula E-ben használt villanymotorok hajtják, amelyet egy kétliteres turbós, a DTM-ben is használt TFSI motor támogat.
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Vannak, akik úgy gondolják, hogy nem és vannak, akik szerint a Volvo teljes jogú tagja annak a körnek, amit presztízs autónak hívunk. A harmadik generációs Volvo S60 egyértelmű és megcáfolhatatlan választ ad a kétkedőknek és jogosan követeli a méltó helyét az Audik, BMW-k, Lexusok és Mercedesek között. A minőségen kívül, ami itt már az alap, a belépő szint rendkívül fontos, hogy mit sugall a márka. A döntés ettől kezdve pedig az, hogy hová akarunk tartozni.
olvass továbbAz Audi Hungaria Járműhajtás Fejlesztés területe közel 400 magasan képzett munkatársával egészen a fejlesztés előtti fázistól a szériafejlesztésen át a sorozatgyártás támogatásáig kíséri az elektromos hajtásokat.
olvass tovább Nyúl Benjamin
                      
                      Nyúl Benjamin
                    Mint a Neoton Familia számában: Kétszázhúsz felett észre sem veszed, és elhagyod a valóságot. Nagyjából ez játszódik le a sofőrök fejében, akik a merészebbnél merészebb manővereket hajtják végre a forgalomban. Nézzünk mélyebben bele ebbe a világba!
olvass továbbA vállalat ezúttal közel 50 millió forinttal támogatja az egészségügyi intézményt
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Ahogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, most az azonos lóerővel rendelkező dízelt vettük górcső alá.
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    Az Audi legnagyobb SUV-jával való találkozás egyszerre volt lélekemelő és némiképpen csalódás a számomra. A társadalmi ranglétrán való felemelkedés minden terhével szembesültem, amit, ha a vezetési élményre szűkítünk, akkor korántsem könnyű minden esetben, hiába is gondolnánk azt róla.
olvass továbbMásodik alkalommal hirdettek eredményt az Év Magyar Autója díjak történetében.
olvass tovább Nyúl Benjamin
                      
                      Nyúl Benjamin
                    Olyan ez, mint Gombóc Artúrnak a csokoládé, lehet az dízel vagy benzines, szívó vagy feltöltős, teherautó vagy személyautó. Mindegy, mert mind szeretjük, és ha lehetne, mind kellene.
olvass tovább Szőnyi Zoltán
                      
                      Szőnyi Zoltán
                    2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.
olvass tovább