Hybrid a Dakarra - Audi RS Q E-tron
Az Audi új fegyvere amellyel a 2022-es Dakar-ralin indulni fog. A Formula E-ben használt villanymotorok hajtják, amelyet egy kétliteres turbós, a DTM-ben is használt TFSI motor támogat.
olvass továbbAz Audi új fegyvere amellyel a 2022-es Dakar-ralin indulni fog. A Formula E-ben használt villanymotorok hajtják, amelyet egy kétliteres turbós, a DTM-ben is használt TFSI motor támogat.
olvass továbbMinden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.
olvass továbbAmikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.
olvass továbbVannak, akik úgy gondolják, hogy nem és vannak, akik szerint a Volvo teljes jogú tagja annak a körnek, amit presztízs autónak hívunk. A harmadik generációs Volvo S60 egyértelmű és megcáfolhatatlan választ ad a kétkedőknek és jogosan követeli a méltó helyét az Audik, BMW-k, Lexusok és Mercedesek között. A minőségen kívül, ami itt már az alap, a belépő szint rendkívül fontos, hogy mit sugall a márka. A döntés ettől kezdve pedig az, hogy hová akarunk tartozni.
olvass továbbAz Audi Hungaria Járműhajtás Fejlesztés területe közel 400 magasan képzett munkatársával egészen a fejlesztés előtti fázistól a szériafejlesztésen át a sorozatgyártás támogatásáig kíséri az elektromos hajtásokat.
olvass továbbMint a Neoton Familia számában: Kétszázhúsz felett észre sem veszed, és elhagyod a valóságot. Nagyjából ez játszódik le a sofőrök fejében, akik a merészebbnél merészebb manővereket hajtják végre a forgalomban. Nézzünk mélyebben bele ebbe a világba!
olvass továbbA vállalat ezúttal közel 50 millió forinttal támogatja az egészségügyi intézményt
olvass továbbAhogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, most az azonos lóerővel rendelkező dízelt vettük górcső alá.
olvass továbbAz Audi legnagyobb SUV-jával való találkozás egyszerre volt lélekemelő és némiképpen csalódás a számomra. A társadalmi ranglétrán való felemelkedés minden terhével szembesültem, amit, ha a vezetési élményre szűkítünk, akkor korántsem könnyű minden esetben, hiába is gondolnánk azt róla.
olvass továbbMásodik alkalommal hirdettek eredményt az Év Magyar Autója díjak történetében.
olvass továbbOlyan ez, mint Gombóc Artúrnak a csokoládé, lehet az dízel vagy benzines, szívó vagy feltöltős, teherautó vagy személyautó. Mindegy, mert mind szeretjük, és ha lehetne, mind kellene.
olvass tovább2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.
olvass továbbRendhagyó évet zárt az Audi Hungaria tavaly, a társaság a dolgozók egészségének védelmére, és a munkahelyek megőrzésére koncentrált. Azért persze gyártottak is.
olvass továbbBefékezte a német autóipart tavaly a világjárvány. Az elektromos és hibrid járművek értékesítése pörgött, a hagyományos modellek piacán csak decemberben engedett fel a jég.
olvass továbbNem tartja helyesnek az autóipar állami támogatását a koronavírus-válság miatt az Audi vezérigazgatója, Markus Duesmann
olvass tovább1.4 TFSI motor és egy erős villanymotor intelligens együttműködése
olvass továbbA hétvégén immár hatodik alkalommal rendezte meg a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria támogatásával a Formula Student Symposiumot, amelyen Luca Marmorini, a Ferrari Forma 1-es csapatának egykori motorfejlesztési vezetője is előadást tartott
olvass továbbA Volkswagen Konszern az idei évben ezúttal online díjátadó keretében adta át a „Best Apprentice Award“ elismeréseket a nemzetközi szinten legjobban teljesítő, duális képzésben tanuló diákjainak
olvass továbbEmellett 325 ezer forint bírságot is kapott
olvass tovább