Ismét dobogón a Kermor-os legények!
A Balaton Park Circuit-ot is sikeresen bevették a Kermor Motorsport pilótái. Egy első és egy második helyet hoztak el.
olvass továbbA Balaton Park Circuit-ot is sikeresen bevették a Kermor Motorsport pilótái. Egy első és egy második helyet hoztak el.
olvass továbbNem a ruha teszi az embert és ez egyre inkább igaz az autókra is. Korábban azt hitünk, hogy egy sportautó képességei a magasságával és az autóban lévő belső térrel fordítottan arányosak. Ez gyakorlatilag szertefoszlik, amikor az Ioniq 5 N volánja mögé ülünk.
olvass továbbA motor blokkja ismerős lehet már számunkra, hiszen találkozhatunk már, nem is annyira régen a Suzuki soros kéthengeres nyolcszázasával. A sportos idomzat, a módosított első futómű és a motorozási élmény teszi különlegessé a nálunk járt GSX-8R-t.
olvass továbbA Vasárnapi futamokon nem találtak legyőzőre Kermor-os pilóták!
olvass továbbBeszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel a 50. Garrett Rally Košice 2024 után.
olvass továbbA Pannónia Ringen járt a Kermor Motorsport legénysége, és ha már ott voltak sikerrel jártak!
olvass továbbA Széchenyi István Egyetem versenyzője, Franciaországban először versenyzett OK Junior kategóriában.
olvass továbbBátor kijelentéssel címeztem a most tesztelt GSX-S1000GX leírását. Természetesen a megállapítás rendkívül szubjektív. Az viszont biztos, hogy a jelenleg legnépszerűbb kategóriát, a túra-endúrók képességét egyesíti a sportmotorokéval. A Suzuki az utcai motorok kategóriájába teszi, de az egészen biztos, hogy jóval messzebb tudunk menni ezzel a vassal, mint az utca. A túrázást igazi szenvedéllyé teszi azzal a fűszerrel, amit hozzáadtak.
olvass továbbA CBR szériát a Honda 1983-ban mutatta be. A megnevezésben szereplő R a sport célú felhasználásra utal. A modellpaletta ezen belül rendkívül színes és változatos volt, hiszen az egyhengeres változatokon kívül, találkozunk soros kéthengeres és soros négyhengeres motorokkal is a kínálatban. A lökettérfogat pedig 125 cm3 -től, egészen 1100 cm3-ig terjed. A most nálunk járt 650R ezek alapján egy középutas változat.
olvass továbbA jet-ski sport Hungaroringjén ajándékozzák meg a támogatókat és az önkénteseket.
olvass továbbMikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
olvass továbbA Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?
olvass továbbJúnius 14-16. között rendezték az MBH Befektetési Bank Gyorsasági Országos Bajnokság és Magyar Kupa II. fordulóját!
olvass továbbKiváló egyéni teljesítmények és remek hangulat az első fordulóban, Grobnikban!
olvass továbbKovács Ádám és csapata Brnoban szállt harcba a sporttársak, és az idő ellen.
olvass továbbNem először jár nálunk az Audi elektromos zászlóshajója a Q8 e-tron. A mostani találkozás legfőbb apropója, hogy kipróbáltuk a virtuális külső tükrökkel is felszerelt változatot, ugyanis az Audi MOONCITY-ben tartott technológia bemutatóján szóba került a kamerás tükör. Felvetődött, hogy más típusok kamerás tükörrel szerelt modelljeit már teszteltük és azoknál inkább nehézségeket okoz a tolatás, mint előrelépést. Az Audi esetében megnéznénk, hogy milyen egy utánfutóval tolatni ezzel a technikai megoldással. Így ez úton is külön köszönet az Audi márkaigazgatójának, Zakariás Fruzsinának, aki egyből felajánlotta a tesztelési lehetőségét egy ilyen felszereltségű modellnek.
olvass továbbBeszámolók az idei külföldi és magyar versenyekről.
olvass továbbGáspár Benett a gokartosok között már letette a névjegyét.
olvass továbbA Toyota C-HR első generációja egy meghökkentő lépése volt a márkának. Mintha egy koncepció autó jelent volna meg tömeggyártásban. Részletei, karaktere az egész formavilág semmire nem hasonlított, mondhatnám azt is, hogy igazi egyediséget hozott a bakancs formára hajazó kompakt SUV-k sorába. 7 év után eljött a pillanat, hogy új modell váltsa az elsőt és tovább vigye annak hagyományát.
olvass továbbBeszélgetés a Formula autók világába nemrég csöppent Kovács Ádámmal.
olvass tovább