Hosszú verseny lesz, mi bírni fogjuk, reméljük a Fabia is!
Villáminterjú Kronome Ákossal a Zemplén Rally előtt.
olvass továbbVilláminterjú Kronome Ákossal a Zemplén Rally előtt.
olvass továbbBeszélgetés Juhász Csaba raliversenyzővel, aki a micut egy Peugeot-ra cserélte.
olvass továbbA BYD - Build Your Dreams (magyarul Építsd fel az álmaidat) modellpalettájának legkisebb modellje, a Dolphin járt nálunk. Az elnevezés nem véletlen, hiszen a „Tesla 3-verő” Seal mellett a Dolphin is a BYD Óceán szériájának tagja. Az elképzelés szerint az Óceánok esztétikáját és üdítően élénk megjelenését testesíti meg ez a két típus. Ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom, de annyi biztos, hogy hasonlóan, mint a delfinek esetében, igazán jó érzésekkel töltött el a gondolat ezzel az autóval kapcsolatban.
olvass továbbBeszélgetés Juráncsik Balázs Gokartversenyzővel, a 2024-s versenyei után és a RMCGF előtt.
olvass továbbSzeptember 20-22. között rendezték a bajnokság V. fordulóját a szlovákiai Diósförgepatony mellett fekvő versenypályán.
olvass továbbImmáron két évtizede része az életünknek a Tucson. Volt egy kitörési pont 2015-ben, amikor új nevet keresett magának, de végül a 2020-ban megjelent negyedik generációval névben visszatért a gyökerekhez. Ennek a változatnak a modellfrissített verziója járt nálunk. A modell az elektromoson kívül, minden egyéb meghajtással elérhető. Ezek közül a hibrid verziót teszteltük.
olvass továbbA Škoda lett a szeptemberi hónap piacvezető személyautó márkája Magyarországon. A márka az idei év összesített első kilenc hónapját tekintve a dobogó 3. helyén áll.
olvass továbbIsmét dobogón zárta a Histo Cup bajnokságot a Kermor Motorsport csapata.
olvass továbbÓriási élmény és felejthetetlen érzelmek azok, amiket Bende érzett már a megérkezéskor a pályára Lonatoba.
olvass továbbA fejemben létezik egy képzeletbeli garázs. Az évek során tesztelt motorok közül néhány olyan van benne, amely igazán mély nyomokat hagyott bennem. Aki motorozik, tudja, hogy egyetlen motor sosem elég. Lehet ugyan kedvenc kategóriánk, de más-más érzéseket hoz ki belőlünk egy túramotor, egy sportmotor vagy éppen egy cruiser. Utóbbi esetében az R18 Roctane talán a legjobb választás.
olvass továbbNagyobb teljesítménnyel, egy teljesen új arculattal és sokkal nagyobb off-road fókusszal jelent meg a BMW F 900-as szériájának Adventure változata. A túraendurók kora tehát még messze nem ért véget, sőt, új méretosztály, új lehetőség nyílt meg ezzel a modellel.
olvass továbbHét ralipáros vágott neki a P12-es kategóriába a II. WHB Győr Ralinak. A Kronome - Pásztor rallyduó az ORC P12-es kategória első helyén ért célba.
olvass továbbRobert Bosch személyét számos legenda övezi. Vajon korának kőkemény vállalkozója, gondoskodó jótevő vagy inkább egy „makacs sváb” volt a világraszóló innovációiról ismert nagyvállalat egykori alapítója? Ki volt ő, és mit hagyott az utókorra? Tabudöntögető időutazásra hív a Bosch Magyarország Podcast legfrissebb epizódja, melyben megelevenedik az autóipar hőskora.
olvass továbbNem a ruha teszi az embert és ez egyre inkább igaz az autókra is. Korábban azt hitünk, hogy egy sportautó képességei a magasságával és az autóban lévő belső térrel fordítottan arányosak. Ez gyakorlatilag szertefoszlik, amikor az Ioniq 5 N volánja mögé ülünk.
olvass továbbAhogyan a személygépkocsik esetében, úgy a kétkerekűeknél is elindult a teljes elektrifikáció. Természetesen már az utcaképet ellepik az elektromos rollerek, de ellentétben például Kínával, az elektromos robogók, motorkerékpárok igazi forradalma az öreg kontinensen még nem érkezett el.
olvass továbbRégi autó, régi navigátor és pilóta, új pályák. Ez jellemzi a Győr ralit a Juhász Csaba - Velezdi Eszter ralipárosnak.
olvass továbbAugusztus 9-11. között rendezték a Magyar Bajnokság IV. fordulóját a horvátországi Grobnik pályán.
olvass továbbA vadonatúj Mini Countrymanből már több is járt nálunk. Volt egy erősebb és egy általánosabb használatra szolgáló benzinmotoros is a kezeink között. Ami viszont hiányzott a listáról az a tisztán elektromos változat. Ebből is van két verzió, egy vadabb négykerék meghajtásos 313 lóerős és egy gyengébb első kerekes 204 lóerős. Természetesen mi az erősebbet teszteltük.
olvass továbbSzinte hihetetlen, mintha most történt volna, hogy nálunk járt a négyes széria második generációja. Pedig nem most volt, ennek már kicsit több, mint három éve. Az akkor még rendkívül szokatlan, mostanra már szinte megszokottá vált. A feltűnő hűtőmaszk a hétköznapok része lett. Eljött az idő, hogy modellfrissítésen essen át a négyes coupé.
olvass továbbVannak motorok, amelyek már akkor is vonzalmat keltenek bennünk, ha álltukban meglátjuk őket az utcán. Szebbnél szebb naked motorok, café racerek, chopperek, cruiserek tarkítják az utakat. Sőt, a népszerű túraendúrok között is vannak kifejezetten szép darabok. Az viszont biztos, hogy a BMW legújabb endúró típusú formatervei nem elsősorban a szívnek, sokkal inkább a racionalitásnak szólnak. Nehéz eldönteni, hogy ez jó vagy rossz stratégia, de az biztos, hogy ha engem kérdeznek, az új F 900 GS nem a külsejével fogott meg.
olvass tovább