Élmény bármikor – BMW 440i xDrive Coupé

Szinte hihetetlen, mintha most történt volna, hogy nálunk járt a négyes széria második generációja. Pedig nem most volt, ennek már kicsit több, mint három éve. Az akkor még rendkívül szokatlan, mostanra már szinte megszokottá vált. A feltűnő hűtőmaszk a hétköznapok része lett. Eljött az idő, hogy modellfrissítésen essen át a négyes coupé.

olvass tovább

Nem állva szeretünk bele – BMW F 900 GS

Vannak motorok, amelyek már akkor is vonzalmat keltenek bennünk, ha álltukban meglátjuk őket az utcán. Szebbnél szebb naked motorok, café racerek, chopperek, cruiserek tarkítják az utakat. Sőt, a népszerű túraendúrok között is vannak kifejezetten szép darabok. Az viszont biztos, hogy a BMW legújabb endúró típusú formatervei nem elsősorban a szívnek, sokkal inkább a racionalitásnak szólnak. Nehéz eldönteni, hogy ez jó vagy rossz stratégia, de az biztos, hogy ha engem kérdeznek, az új F 900 GS nem a külsejével fogott meg.

olvass tovább

„A jól érzem magam” faktor – BMW R12 NineT

Az R12 NineT, hasonlóan, mint a nevében R12 előtaggal nem rendelkező elődje, nem a teljesítményről, hanem elsősorban az érzésről szól. A retro stílus és a modern technika különös egyvelege, ahol a lényeg, hogy motorozás közben jól érezzük magunkat. A boldogság forrása nagyon nehezen meghatározható, hiszen szerencsés esetben az érzéseink érzésekből fakadnak és arra reflektálnak. Az viszont bizonyos, hogy a gyönyörű hang, a jó minőség és a kiváló motorozhatóság szükséges hozzá.

olvass tovább

A bajor metamorfózis – BMW X2 M35i xDrive

A BMW X2 második generációja járt nálunk. A 2017 óta piacon lévő, első generációs X2 forradalmi átalakuláson ment keresztül. Úgy gondolom, hogy egyértelmű áttörést fog jelenteni az újdonság, annak ellenére, hogy jelentős áremelkedéssel érhető el az új modell.

olvass tovább

A vezetői szedán – BMW 520d xDirive

A BMW márka vevőköre és talán megítélése is nagyon heterogén. Talán ez hazánkban még jellemzőbb, de a legtöbb „béjemvést” meg-meg szólják mások. Ennek talán leinkább az irigység az oka. De BMW-n belül van egy típus, amelyik valahogyan kívül esik minden kritikától. Ez pedig az 5-ös széria. 52 éve jelent meg az első generáció, mára pedig a nyolcadiknál járunk. Egy újabb mérföldkő, egy új standard a vezetői szedánok sorában.

olvass tovább

Bemutatkozik a BMW Z4 M40i Pure Impulse különkiadás

  • február 17, 2024

Megérkezett a BMW Z4 M40i Pure Impulse különkiadás: a sikeres roadster exkluzív modellváltozata a színtiszta sportosság és a nyitott tetős vezetési élmény esszenciáját helyezi a középpontba. Az M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros hathengeres benzinmotorhoz most először hatfokozatú manuális váltó kapcsolódik.

olvass tovább

Az új BMW 4-es Coupé és az új BMW 4-es Cabrio

  • február 10, 2024

A BMW 4-es Coupé és a BMW 4-es Cabrio tovább finomított formanyelvvel és új felszereltségi tételekkel frissül. A BMW 4-es sorozat így még markánsabb stílusban testesíti meg a BMW modellpalettáját jellemző vezetési élmény és sportos elegancia hamisítatlan egységét.

olvass tovább

Számos modellsorozatát frissíti 2024 tavaszán a BMW

  • február 10, 2024

+++ Megkezdődik az új BMW 5-ös limuzin harmadik tisztán elektromos meghajtású modellváltozatának értékesítése +++ A zéró emissziójú BMW iX2, a BMW X2 és a BMW XM palettáján új hajtáslánc-változatok mutatkoznak be +++ A BMW 7-es sorozat, a BMW XM, a BMW iX, a BMW X5, a BMW X6 és a BMW X7 extrafelszereltségi tételei között a forradalmi Autópálya Asszisztens (Highway Assistant) is megjelenik* +++ A mérnökök továbbfejlesztették a BMW 9.0 operációs rendszert futtató modellek okostelefon-integrálhatóságát és optimalizálták a járműtöltő állomások megjelenítését +++ A My BMW okosalkalmazás funkcionalitása tovább bővül +++ Egyes modellsorozatok karosszériafényezési palettája új árnyalatokkal gazdagodik

olvass tovább

A fiatalság széruma – BMW M2 Performance

Sokféle módon próbálja rengeteg iparág megtalálni a fiatalság Szent Grálját. Krémek, szérumok, plasztika, megannyi kezelés. Amire nem számított senki, hogy pont a BMW oldja meg a problémát. Különleges autó minden szempontból. Nem is tudom hányadik autónak venném meg az M2 Performance-t. Biztosan nem az első autónak választanám, de benne lenne a sorban, ami a megálmodott garázsomban parkol és elő-elő venném, hogy a 4,1 másodperces gyorsulását átéljem.

olvass tovább