Az új BMW R 1300 GS

  • szeptember 28, 2023

A BMW Motorrad szinte teljesen új ruhába öltöztette az új R 1300 GS-t, amely az elődmodellhez képest igen meggyőző 12 kilogrammot fogyott, teljesítménye pedig 145 LE-re nőtt.

olvass tovább

Nem helyrajzi kérdés – BMW X7 M60i xDrive

Közel 5,2 méter hossza, 2 méteres szélessége és 1,83 méteres magassága miatt könnyen kijelenthető az új X7 -ről, hogy hatalmas. Függetlenül attól, hogy melyik kontinensen járunk, a BMW X7 mindenhol kellőképpen nagynak tűnik, a hazai utakon pedig különösen. Ne is aggódjunk amiatt, hogy megvádolnak minket bármiféle visszafogottsággal, az X7 egyetlen pontján sincs nyoma a spórolásnak.

olvass tovább

A meztelenség csúcsa – BMW M 1000 R

A legtöbb motoros ismeri az érzést, amikor halad a forgalommal, a fordulatszám erős közepes tartományban van és egy erős gázadással úgy otthagyod a tömeget, mintha soha nem lettek volna melletted. Nagyjából ez történt az S 1000 R-rel, amikor a BMW tervezői úgy döntöttek, hogy megalkotják az M 1000 R-t. Nagy szükség ugyan nem volt arra, hogy megtörténjen ez a módosítás, de most, hogy van, létezik, tudom, hogy nagyon-nagyon jól tették.

olvass tovább

A NEUE KLASSE modellgenerációban teljesen új BMW iDrive járművezérlő technológia ünnepli világpremierjét

  • szeptember 03, 2023

+++ Az új kijelző- és járművezérlő rendszer 2025-től válik elérhetővé, a NEUE KLASSE modellgeneráció bemutatkozásával párhuzamosan +++ A BMW által fémjelzett, vezetőre összpontosító műszerfal-kialakítás modern újraértelmezését a BMW Panorámakivetítő testesíti meg +++ Átfogó felhasználói élmény az autó összes utasa számára +++

olvass tovább

A BMW újra feltalálja önmagát: a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó

  • szeptember 02, 2023

A bajor prémiummárka jövője három alappillére épül: elektrifikáció, digitalizáció és körforgásos gazdaság +++ Az új modellgeneráció letisztult formanyelve a BMW kulcsfontosságú stílusjegyeit gyűjti csokorba +++ A BMW iDrive járművezérlő technológia következő nemzedéke hidat képez a valóság és a virtuális világok között +++ A BMW eDrive hajtáslánc-technológia hatodik generációja még nagyobb hatékonysággal és még intenzívebb vezetési élménnyel kecsegtet

olvass tovább

Irgalmatlan – BMW XM

A BMW XM minden szempontból egy „leg”. Legnagyobb, legdrágább, legmegosztóbb. Sok embernek, mint ahogy nekem is, első látásra nem tetszik. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg komment lesz a képek alatt, amelyekben az olvasók kifejtik, hogy mennyire rondának látják ezt a formát és még ingyen sem kellene nekik. Hát elmondom, hogy ezeknek az embereknek a többségének nem is lesz, hiszen a tesztautó 76 millió fölött volt. De ennél sokkal érdekesebb, hogy megérteni és megszeretni ezt az autót nem megy pár pillanat alatt. Nekünk is csak akkor sikerült, amikor visszaadtuk és átültünk egy másik kocsiba.

olvass tovább

Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

A napfény ezernyi csillogása úgy verődik vissza a rengeteg króm kiegészítőn, hogy szinte elvakít a látvány. Persze kár lenne, ha így történne, mert a BMW R 18 legalább annyira gyönyörű, mint amilyen jó vele motorozni. 345 kilós önsúlya észrevehetetlen a tökéletes kiegyensúlyozás és az alacsony súlypont miatt. Élmény és gyönyör, igazi motorozási extázis.

olvass tovább