Az új BMW R 1300 GS
A BMW Motorrad szinte teljesen új ruhába öltöztette az új R 1300 GS-t, amely az elődmodellhez képest igen meggyőző 12 kilogrammot fogyott, teljesítménye pedig 145 LE-re nőtt.
olvass továbbA BMW Motorrad szinte teljesen új ruhába öltöztette az új R 1300 GS-t, amely az elődmodellhez képest igen meggyőző 12 kilogrammot fogyott, teljesítménye pedig 145 LE-re nőtt.
olvass továbbKözel 5,2 méter hossza, 2 méteres szélessége és 1,83 méteres magassága miatt könnyen kijelenthető az új X7 -ről, hogy hatalmas. Függetlenül attól, hogy melyik kontinensen járunk, a BMW X7 mindenhol kellőképpen nagynak tűnik, a hazai utakon pedig különösen. Ne is aggódjunk amiatt, hogy megvádolnak minket bármiféle visszafogottsággal, az X7 egyetlen pontján sincs nyoma a spórolásnak.
olvass továbbA BMW Vision Neue Klasse tanulmányautóval a bajor prémiumgyártó szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát, a márka nemzetközi kommunikációs kampányának középpontjába az „örök élmény” ígéretét helyezve.
olvass továbbA legtöbb motoros ismeri az érzést, amikor halad a forgalommal, a fordulatszám erős közepes tartományban van és egy erős gázadással úgy otthagyod a tömeget, mintha soha nem lettek volna melletted. Nagyjából ez történt az S 1000 R-rel, amikor a BMW tervezői úgy döntöttek, hogy megalkotják az M 1000 R-t. Nagy szükség ugyan nem volt arra, hogy megtörténjen ez a módosítás, de most, hogy van, létezik, tudom, hogy nagyon-nagyon jól tették.
olvass tovább+++ A hidrogén-meghajtású üzemanyagcella-technológia még rendkívül magas hőmérsékleti viszonyok közepette is magabiztosan teljesít +++ A BMW Group megerősíti a technológia iránti nyitottságát és az emissziómentes hajtáslánc-technológiák sokszínűségét élteti +++
olvass tovább+++ Az új kijelző- és járművezérlő rendszer 2025-től válik elérhetővé, a NEUE KLASSE modellgeneráció bemutatkozásával párhuzamosan +++ A BMW által fémjelzett, vezetőre összpontosító műszerfal-kialakítás modern újraértelmezését a BMW Panorámakivetítő testesíti meg +++ Átfogó felhasználói élmény az autó összes utasa számára +++
olvass továbbA bajor prémiummárka jövője három alappillére épül: elektrifikáció, digitalizáció és körforgásos gazdaság +++ Az új modellgeneráció letisztult formanyelve a BMW kulcsfontosságú stílusjegyeit gyűjti csokorba +++ A BMW iDrive járművezérlő technológia következő nemzedéke hidat képez a valóság és a virtuális világok között +++ A BMW eDrive hajtáslánc-technológia hatodik generációja még nagyobb hatékonysággal és még intenzívebb vezetési élménnyel kecsegtet
olvass továbbA BMW XM minden szempontból egy „leg”. Legnagyobb, legdrágább, legmegosztóbb. Sok embernek, mint ahogy nekem is, első látásra nem tetszik. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg komment lesz a képek alatt, amelyekben az olvasók kifejtik, hogy mennyire rondának látják ezt a formát és még ingyen sem kellene nekik. Hát elmondom, hogy ezeknek az embereknek a többségének nem is lesz, hiszen a tesztautó 76 millió fölött volt. De ennél sokkal érdekesebb, hogy megérteni és megszeretni ezt az autót nem megy pár pillanat alatt. Nekünk is csak akkor sikerült, amikor visszaadtuk és átültünk egy másik kocsiba.
olvass továbbA napfény ezernyi csillogása úgy verődik vissza a rengeteg króm kiegészítőn, hogy szinte elvakít a látvány. Persze kár lenne, ha így történne, mert a BMW R 18 legalább annyira gyönyörű, mint amilyen jó vele motorozni. 345 kilós önsúlya észrevehetetlen a tökéletes kiegyensúlyozás és az alacsony súlypont miatt. Élmény és gyönyör, igazi motorozási extázis.
olvass továbbSajnos idő előtt ért véget a Veszprém Rallye, ahol a Horváth Rallye Ase versenyzői is részt vettek.
olvass továbbNapokon keresztül gondolkodtam a mostani cikk címén. Végig gondoltam az élmények sorát, amelyek a Z4-gyel töltött napok alatt értek. A hangokat, a szél érintését, a természet illatát, amelyet csak nyitott tetejű autóban érezhetünk, a gyorsulást, a precíz és egyedi formákat, amelyet a karosszéria kínál. Át akartam a címmel adni mindazt, amitől imádni lehet a Z4-et. De valójában pár szóval az érzést nem lehet elmondani. Ezt az autót viszont csak szeretni lehet.
olvass továbbSokszor érezhetjük azt, hogy szembe megyünk az autópályán. Szerintem a legtöbb autósújságíró ezt érzi, amikor mostanában leginkább elektromos hajtású vagy hibrid autókat tesztel, mintha csak és kizárólag ezekre lenne szükség. És itt nem, vagy nem csak az érzésről beszélek, amellyel ezek a járgányok kevésbé rendelkeznek, hanem a funkcióról. Hosszú, végtelen utak, sok-sok autópálya, nagy távolságok. Ez az, amit a dízel a legjobban tud. A BMW sor hatos dízele pedig ezt a funkciót juttattja a csúcsra.
olvass továbbA speciális felszereltséggel ellátott BMW R 1250 RT motorkerékpárokat az Országos Rendőr-főkapitányság a fővárosban és a vármegyei rendőr-főkapitányságok illetékességi területén állítja szolgálatba. A hatósági kivitelű R 1250 RT-k külön gyártósoron készülnek az idén százéves BMW Motorrad berlini üzemében.
olvass továbbAz új BMW X1 portfóliójának csúcsára egy hamisítatlan M-jegyekkel felvértezett, teljesítményre optimalizált modell gurul fel. Az új BMW X1 M35i xDrive a kompakt méretű Sports Activity Vehicle (SAV) modell génjeibe kódolt vezetési élményt a BMW M modellek által fémjelzett menetdinamikával, agilitással és precizitással fűszerezi. M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, soros négyhengeres erőforrása a BMW Group EfficientDynamics motorcsaládjának új, moduláris generációját képviseli, 221 kW / 300 lóerő maximális teljesítménnyel.
olvass továbbA BMW M GmbH harmadik alkalommal is elkészíti a nagyteljesítményű sportmodell Touring karosszériaváltozatát.
olvass továbbA Mecsek Rallye-n folytatódik az Országos Rally Bajnokság, ahol a Gulf Racing Hungary újra két párossal indul. Strider Zoltán – Borsfai Dávid ORB2-ben a Peugeottal, míg Szilágyi Patrik – Kiskuti Adrián a BMW-vel ORC-ben harcol az eddig megszerzett pontok növelésén.
olvass továbbA 2023-as modellév kizárólag vizuális változásokat hozott a Honda egyik legnépszerűbb nagymotorja számára. 2 x 2 tagból áll a kínálat, ugyanis a most tesztelt Adventure Sports mellett a „kisebb” Africa Twin is szerepel a kínálatban. Mind a két modell rendelhető DCT, azaz dupla kuplungos automatával is. A mostani, rendhagyó tesztünkben a csúcsváltozatnak számító AS változatot, amely még DCT-vel is fel volt fegyverezve, vetettük össze a BMW GS-sel.
olvass továbbA BMW 5-ös limuzin nyolcadik generációja minden eddiginél fejlettebb digitális innovációkkal és minden korábbinál dinamikusabb menettulajdonságokkal hódít, a BMW i5 képében most először tisztán elektromos meghajtással is. A felső-középkategória fenntartható prémium mobilitásának jelképének első példányait 2023 októberében vehetik át a bajor prémiumgyártó ügyfelei 23 300 000 Ft-os indulóártól.
olvass továbbTalán ilyen alaposan nem teszteltünk még modell sort, mint a vadonatúj BMW X1-et. Ez a széria teljes mértékben megtestesíti azt a koncepciót, amit pár évvel ezelőtt a BMW stratégiai célként felvázolt. Egy nagyon tudatos, kellőképpen racionális elképzelést, amely azt mondja, hogy minden meghajtásnak megvan a maga helye a piacon. Nem ördögtől való dízelt vásárolni, ha valaki sokat megy autópályán, szükség van a hagyományos benzinmotorra és fontos szerepet játszik a tisztán elektromos meghajtás is. A mostani tesztalanyunk a plug-in hybrid (PHEV) változat, annak is az erősebb változata, a 30e.
olvass továbbMinden korábbinál dinamikusabb, minden eddiginél fejlettebb digitális innovációkat kínál, most először tisztán elektromos meghajtással is: ez a világpremierjét ünneplő, új BMW 5-ös limuzin. A fenntartható prémium mobilitás felé vezető úton a BMW i5 és a világ legsikeresebb üzleti limuzinjának új kiadása ismét a felső-középkategória élére áll.
olvass tovább