Csomós Mixi először kap belső kamerát az Európa-bajnokságon

  • május 01, 2023

Idei második FIA rally Európa-bajnoki futamára készül Csomós Mixi és Nagy Attila, a május 5–7-e között megrendezésre kerülő Kanári-szigetek Rallyn. A HUMDA Academy párosa a szezonnyitón elért eredményének köszönhetően az igen előkelő 8-as rajtszámot kapta. Sőt, a promóter először szereltet hivatalos belső kamerát a Skoda Fabia Rally2 evójukba, így élő belső felvételt is láthatunk róluk az ERC közvetítésében.

olvass tovább

Újabb tesztverseny következik

  • április 28, 2023

A nagyszerűen sikerült horvátországi világbajnoki bemutatkozás után a bevált receptet követi Herczig Norbert és Ferencz Ramón. A ŠKODA Rally Team Hungaria versenyzői Portugáliában egy bajnoki futamon készülnek a rally-világbajnokság következő versenyére a Portugál Rallyra.

olvass tovább

Világbajnoki pontokat szereztek a horvát ralin

  • április 26, 2023

Herczig Norbert és Ferencz Ramón a WRC2 kategória nyolcadik helyén ért célba a Horvát Rallyn. A ŠKODA Rally Team Hungaria párosának első világbajnoki futamán a WRC2 Challenger értékelésben pedig negyedik lett, így mindkét bajnokságban fontos pontokat gyűjtött.

olvass tovább

Valóra válik az álmunk

  • április 20, 2023

Herczig Norbert és Ferencz Ramón a rally-világbajnokság WRC2-es kategóriájában versenyez 2023-ban. A ŠKODA Rally Team Hungaria párosának első világbajnoki versenye a Croatia Rally lesz.

olvass tovább

Kifogástalan – Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Tudva lévő, hogy a Skoda, amelynek a neve Q-ra végződik, az biztosan SUV. Azt is megtanulhattuk már, hogy amennyiben K az első betűje a modell nevének, és nem E, akkor hagyományos erőforrás hajtja. Innentől már csak a középső betűkre kell koncentrálni. A méretsorrend közepén a Karoq áll, amelyről kijelenthető, hogy a kompakt crossover kategória egyik meghatározó modellje 2017-es megjelenése óta. A modellfrissítés utáni változat vendégeskedett nálunk.

olvass tovább

A kis nagy autó – Skoda Fabia 1.5 TSI Style DSG

Van egy erős félelmem azzal kapcsolatban, hogy idő kérdése és a kiskategóriás autók (B szegmens), mint a most tesztelt Fabia, ki fognak halni, mint a dinoszauruszok. A rengeteg crossover, valamint a drága és kötelező biztonsági felszereltségek olyan közel fogják vinni az árukat az eggyel nagyobb kategóriához, hogy balgaság lesz ezt választani. A Fabia ennek ellenére egy kiváló autó és a vele töltött idő alatt az járt a fejemben, hogy tud-e egyáltalán többet a nála eggyel nagyobb kompakt kategória.

olvass tovább