Volt adok-kapok, de győzni tudtunk!
Élménybeszámoló Jobbágy Ákostól a Prešov Rally után, ahol a dobogó legtetején végeztek.
olvass továbbÉlménybeszámoló Jobbágy Ákostól a Prešov Rally után, ahol a dobogó legtetején végeztek.
olvass továbbVilláminterjú a Fehérvár rali előtt Kronome Ákossal.
olvass továbbMég szinte ki sem hűlt a Fabia R2-es motorja, máris harcba áll az újabb kupákért az 57. Mecsek Ralin.
olvass továbbBeszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel az 51. Tátra Rally után, amit megnyertek.
olvass továbbBeszélgetés Buza Zsuzsanna navigátorral, és Szivák Zoltán ralipilótával kettejük első közös verseny után.
olvass továbbVilláminterjú Juhász Csabi autóversenyzővel a II. Diósgyőr rali után.
olvass továbbNagy Matyi az elmúlt hétvégén Öccsével Tomival, a jobb1-ben a II. Diósgyőr Ralin vett részt.
olvass továbbBeszélgetés a nem kicsit boldog Görög Péter pilótával a verseny után.
olvass továbbIdén 2024-ben a Diósgyőr ralin P14-es kategóriában állsz rajthoz Velezdi Eszter navigátoroddal.
olvass továbbBeszélgetés Kronome Ákos autóversenyzővel, nagy megmérettetés előtt.
olvass tovább2024 első ORC futamán, a Rally Hungary-n láthattuk porolni a Esztert a jobb1-ben, és Csabit a megszokott bal1-ben.
olvass továbbJuhász Csabi beújított egy csinos navigátort a 2024-es raliszezonra, és egyből egy EB futamon indul vele.
olvass továbbLábatlan és Bajót között halálos tömegszerencsétlenség történt
olvass továbbA 2023-ban megkezdett együttműködés 2024-ben még magasabb szinten folytatódhat
olvass továbbtótbalázs és a szerkesztő Hajóka gondolatai a 2024-es raliévaddal kapcsoltban…
olvass továbbKörkérdések, villáminterjúk ralipilótákkal.
olvass tovább• Innovatív hajtásrendszerével az Audi RS Q e-tron győzött a legkeményebb sivatagi ralin • A Carlos Sainz/Lucas Cruz páros megszerezte negyedik egyéni győzelmét • Gernot Döllner: „Az Audi ismét felállított egy mérföldkövet” Történelmet írt az Audi: a világ legkeményebb sivatagi raliján az Audi RS Q e-tron révén először győzött egy elektromos hajtással, nagyfeszültségű akkumulátorral és energiaátalakítóval ellátott, kis károsanyag-kibocsátású prototípus. A Carlos Sainz/Lucas Cruz spanyol páros körülbelül 7900 kilométer után egy óra húsz perc előnnyel szerezte meg az Audi első győzelmét a Dakar Ralin. Mattias Ekström/Emil Bergkvist szintén célba ért.
olvass továbbA márka gazdag és dicsőséges ralihagyatéka előtt tisztelgő különkiadás készült a Peugeot városi kisautójából. A 208 Rallye olyan hatásosan idézi a negyven évvel ezelőtti 205 Rallye hangulatát, hogy akár alapvető hiányosságait is hajlandóak volnánk elnézni neki.
olvass továbbAz idei Japán Rallyn a TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team olyan sikert aratott, amely méltán fejezi be a szezont - három autójuk, Elfyn Evans, Sébastien Ogier és Kalle Rovanperä vezetésével, triumfált a dobogó első három fokán. Az álomszerű hármas győzelemmel a csapat méltán ünnepelheti egy rendkívül eredményes év végét. A verseny különösen nehezített körülmények között zajlott, de a TOYOTA GAZOO Racing csapata remekül kezelte a helyzetet. A szezonzáró futam különlegességét tovább fokozta, hogy a Toyota City környékén, Aichi és Gifu prefektúrák hegyvidékének aszfaltos útjain zajlott, még a Toyota Stadiont is bevonva az egyik szakaszként. A csapat már korábban megszerezte a gyártói bajnoki címet, és Kalle Rovanperä is második egyéni világbajnoki címére tett szert. Ezzel a Toyota sorozatban a harmadik egymást követő évben szerezte meg a Rally Bajnokság konstruktőri és egyéni világbajnoki címét, míg az elmúlt 6 évben összesen 4 konstruktőri és 5 egyéni VB címet szerzett.
olvass továbbA zöld hidrogén előállítási kapacitások fejlesztésében élenjáró Szaúd-Arábiában megrendezésre kerülő Dakar 2024 Future Program keretein belül indítja el a több japán járműgyártót, köztük a hidrogén alapú meghajtások vezető fejlesztőkének számító Toyotát, valamit a Suzukit, a Hondát, a Kawasakit és a Yamahát tömörítő HySE az első hidrogénmotoros versenyjárművét minden idők legikonikusabb tereprally versenyén, a Dakaron. Kezdeményezésükkel a többi járműgyártót szeretnék ösztönözni a karbonsemleges hajtáslánc-technológiák fejlesztésére, illetve az elektromos vagy bioüzemanyaggal működő hibridek használatára. A zord, embertelen körülmények kitűnő közeget biztosítanak majd a fejlesztés méltó bemutatására és a teljesítménye felmérésére.
olvass tovább