Forma mindent visz? – Volkswagen ID. Buzz GTX

  • május 14, 2025

A Volkswagen ID. Buzz GTX a hagyományos Bulli kultúrát a modern elektromos korszakba repíti, de most már sportosabb, gyorsabb és technológiailag fejlettebb változatban. A GTX változat nem csak a formájával, hanem a teljesítményével is igyekszik lenyűgözni, de felmerül a kérdés: vajon ugyanezzel a dizájnnal, hagyományos akár dízelhajtással vagy PHEV-vel is nagyobb siker lett volna?

olvass tovább

Amikor igazán nagyban utazol! – Ford Tourneo Custom BEV

  • május 07, 2025

A Ford Tourneo Custom már évek óta a piac egyik legnépszerűbb kisbusz-modellje. Korábbi tesztjeink során a dízel változat kiváló teljesítményt mutatott hosszú távon, de most az elektromos változat hosszított verziója hozza a jövő technológiáját a mai napokba - különösen városi és agglomerációs használatra.

olvass tovább

Ne temesd el, ami kiváló – BMW X3 20d xDrive

Racionális, európai, logikus. Ezek a szavak jutnak először eszembe, ha a vadonatúj BMW X3 kormánya mögött ülök, és annak dízel változatát, a 197 lóerős, kétliteres motorral szerelt verziót nyüstölöm. Ha egy hazugságot elég sokszor ismételnek, sajnos mindenki elhiszi – ezt az élet minden területén tapasztalhatjuk. Így jártunk a dízelmotorral is, és ezért tart ott az európai autógyártás, ahol jelenleg. Szerencsére vannak kivételek, és szerencsére a BMW nem hajlandó felülni ennek a hullámnak.

olvass tovább

Pickup stílussal – Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 Aventura

A pickup kategória talán az egyik legérdekesebb szegmens, amely az utakon közlekedik. Klasszikus értelemben ez egy munkaautó, amely egy helyet foglal el a különböző egyéb haszongépjárművekkel, így az Általános Forgalmi Adó is visszaigényelhető az árából. Azáltal viszont, hogy a duplakabinos változatokban 5 személy is utazhat azon vállalkozók is előszeretettel választják, akik soha nem szeretnének a platón semmit szállítani az általános, személyautós csomagokon kívül, terepre pedig véletlenül tévednek csak.

olvass tovább

Dolgozz jobban, élj jobban: Íme, a következő generációs Interstar

  • február 10, 2024

• Az új generációs Nissan Interstar most először mutatkozik be teljesen elektromos hajtáslánccal - Interstar-e néven -, de ezenfelül dízel verzió is elérhető lesz az európai vásárlók számára • A gyors D/C töltésnek köszönhetően, amelynek segítségével a gépkocsi mindössze 30 perc alatt eléri a lenyűgöző 252 km-es hatótávolságot, a 2 500 kg-os vontatási kapacitásnak, valamint a karosszéria-variánsok és méretek széles választékának köszönhetően az Interstar-e ideális partner minden méretű vállalkozás számára • Az új modell dízel változata kilencfokozatú, nagy nyomatékkapacitású automata sebességváltót és a kategóriaelső üzemanyag-hatékonyságot kínál

olvass tovább

Csak félmillió forinttal drágább csak az állami támogatással vett elektromos Opel Combo és Vivaro, mint a dízel változat.

  • február 10, 2024

Magyarország kategória első elektromos furgonjai, az Opel Combo és az Opel Vivaro mellé csatlakozik az elektromos Movano is Attraktív árak: maximális állami támogatás esetén az elektromos Combo és Vivaro csak mintegy félmillióval kerül többe, mint a dízel változat Testreszabott ajánlat minden vállalkozásnak az elektromos autó pályázat keretében

olvass tovább

Utólag épít villanyautót népszerű típusából a Peugeot

  • január 22, 2024

A Peugeot és társmárkái hamarosan úttörő jelentőségű, példa értékű szolgáltatást vezetnek be Európában. A márka haszonjárműveit villamosító program egyrészt több nézőpontból is rávilágít a körkörös gazdálkodás előnyeire, másrészt megnyugtató és fenntartható választ kínál az elektromos átállással kapcsolatos kérdésekre és aggályokra.

olvass tovább

Ár/Érték és Fenntartási költségek – Dacia Duster Blue dCi 115 Journey

A Duster azon autók közé tartozik, amelyeknek nem kell hosszú bemutatót tartani. 2010 óta egy igazi sikertörténet, amely nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Renault csoport újra értelmezze a Daciat, mint márkát. A második generáció tovább erősítette az elődje sikereit. A most nálunk járt modell az utolsó ebből a szériából, hiszen az már köztudott és az importőr honlapján is látható, hogy a következő, harmadik generáció is bemutatásra került 2023 november végén.

olvass tovább

Szemben az árral - Peugeot 508 SW Allure 1,5 BlueHDI 130

Hívjuk klasszikus értéknek mostantól, ha egy autó nem SUV és nem hybrid. Unalmas lenne mindig azzal kezdeni a cikket, hogy végre egy kivétel, vagy azzal, hogy egyik az utolsók közül. Pedig valószínűleg igen, de azért, hogy kifordítsam kicsit, ezúttal nem temetni jöttem a hagyományos kombit, hanem dicsérni. Eljutottam oda, hogy szeretek szembe menni az autópályán és éppen emiatt nem szeretem a tucatautókat, nem szeretek 5-6 centivel magasabban ülni, mint 15 évvel a teherautósofőrökön kívül bárki ezelőtt és továbbra is mélyen hiszek abban, hogy a dízel autóknak van létjogosultsága. A Peugeot 508 SW tehát olyan gépkocsi, amit én kifejezetten szeretek, annak ellenére is, ha most éppen nem divat.

olvass tovább