Szemben az árral - Peugeot 508 SW Allure 1,5 BlueHDI 130

Hívjuk klasszikus értéknek mostantól, ha egy autó nem SUV és nem hybrid. Unalmas lenne mindig azzal kezdeni a cikket, hogy végre egy kivétel, vagy azzal, hogy egyik az utolsók közül. Pedig valószínűleg igen, de azért, hogy kifordítsam kicsit, ezúttal nem temetni jöttem a hagyományos kombit, hanem dicsérni. Eljutottam oda, hogy szeretek szembe menni az autópályán és éppen emiatt nem szeretem a tucatautókat, nem szeretek 5-6 centivel magasabban ülni, mint 15 évvel a teherautósofőrökön kívül bárki ezelőtt és továbbra is mélyen hiszek abban, hogy a dízel autóknak van létjogosultsága. A Peugeot 508 SW tehát olyan gépkocsi, amit én kifejezetten szeretek, annak ellenére is, ha most éppen nem divat.

olvass tovább

Vulkánkitörés – Harley Davidson Breakout 117

Az új Breakout egyértelműen egy másik kávéház. Nem lehet abban a dimenzióban értelmezni, amelyben a többi motorkerékpárt. Formája, teljesítménye és a motorozási élménye olyan kapukat nyit meg, amelyeket talán még sosem tapasztaltam. Rideg, masszív és gyönyörű is egyben. A softail kategórián belül ez a motor egyértelműen a csúcsot képviseli.

olvass tovább

Csak keményen – Harley Davidson Pan America 1250 Special

Hogy milyen Harleyt teszteltünk? Egy túra-endúrót! Igen, nem tévedés, a rengeteg versenytárs mellett, amely ebben a szegmensben található, megjelent egy új versenyző. Egy különleges koncepcióval, amely biztosan nem kerül feledésbe. Az már más kérdés, hogy a Harley közösség mennyire fogja maga közül valónak érezni a Pan Americásokat?

olvass tovább

A vidám családi - Citroën C5 Aircross 1.5HDI Shine

Miért kellene egy SUV-nak unalmasnak lennie? Miért alapvetés, hogy az egykaptafára készülő megemelt hasmagasságú autóknak egyedül a márkajelzésnél kell különbözniük? Miért kellene úgy autót építeni és berendezni, ahogyan a többiek? A formának miért kell a funkció rovására mennie? Lehet-e a szögletes és görbe vonalak kaotikus egyvelegéből valami olyat alkotni, amely egyedi és mutatós?

olvass tovább