Klasszik kasztnik az AMTS-en: Ilyen volt a 2022-es AMTS veterán pavilonja + VIDEÓ
A tuning autók mellett rengeteg gyönyörű, közel gyári állapotú veterán is részt vett az idei AMTS-en
olvass továbbA tuning autók mellett rengeteg gyönyörű, közel gyári állapotú veterán is részt vett az idei AMTS-en
olvass továbbBudapesten, a Mázsa téren nyitja meg kapuit a hazai autókereskedelemben immár 30 éve kiemelten sikeres Petrányi család új autókereskedése, amely egyben egy új, népszerű márka megjelenését is hozza a Petrányi-Autó Kft. életébe.
olvass továbbA világ elsőszámú környezetbarát luxusautómárkája, az Európában mára 99%-ban öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus egy sor fontos új modell idei bemutatása után tovább emeli a tétet:
olvass továbbJelentős mértékben drágulnak július 1-től
olvass továbbA hétvégén folytatódik a 2022-es Magyar Rallycross Országos Bajnokság, a mezőny ezúttal visszatér Máriapócsra, ahonnan immár a maximumot kihozva szeretne távozni, amire minden esélye meg is van, hiszen mind a versenyzők, mind az autók tökéletesen felkészültek a küzdelemre.
olvass továbbCsak a magyar forgalmival rendelkező autók tankolhatnak kedvezménnyel
olvass továbbA külföldi továbbképzés vagy felmondás között választhatnak a szerbiai Fiat-gyár dolgozói, miután a gyár elektromos autók gyártását készíti elő, és az anyacég, a Stellantis szerint a dolgozókat ehhez át kell képezni - adta hírül a Telegraf című belgrádi napilap szerdán
olvass továbbKörnyezet- és balesetvédelmi szempontból rossz döntés a rakpart lezárása az autós forgalom előtt - nyilatkozta a Magyar Nemzet megkeresésére Gyulainé Tóth Zsuzsa, a Magyar Autóklub jogi képviselője
olvass továbbÚgy vélem, hogy a kisáruszállító, vagy egyáltalán a haszongépjármű kategóriában kevéssé csillognak a presztízs márkák logói, mint a személyautók esetében, de azért legyünk őszinték, egy Mercedes csillagot tolni a hűtőrácson mégiscsak nagyobb élmény. Ez persze csak az érzelmi része a dolgoknak, amely ugyan kevésbé számít egy racionális beszerzés esetében, de a Mercedes Citan nem marad alul másban sem.
olvass továbbA hatótávolság után a legnagyobb aggodalmat az akkumulátorok élettartama jelenti azoknak, akik fontolgatják, hogy elektromosra cserélik hagyományos üzemű autójukat: a Jövő Mobilitása Szövetség szakértői szerint azonban feleslegesen
olvass tovább27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a feltöltő infrastruktúrával kapcsolatban.
olvass továbbA potenciálisan választható cégesautók egyre inkább a koreaiak lesznek. Versenyképes áruk megkérdőjelezhetetlen és elérhetőségük is lényegesen jobb. A Ceed ezen autók közül talán az egyik legnépszerűbb, hiszen a divat által diktál SUV kivitellel szemben mindenképpen olcsóbb. Természetesen a céges volumeneladásokon kívül a magánvásárlók között is népszerű a Ceed. A kérdés az, hogy a PHEV kivitel mit tud ehhez még hozzátenni, illetve kik azok, akiknek ez a modell elsősorban készül?
olvass továbbA kínai kormány tehát roppant nagy tőkét és energiát fektet a saját autógyártás fejlesztésébe. Nem csoda, hiszen európai példa mutatja, hogy könnyedén tud ez az iparág a gazdasági fejlődés jelentős mozgatórugójává válni, két számjegyű százalékos hozzájárulásával a GDP-hez. De Kína más módszerekkel próbálja elérni, hogy az elektromos autók elterjedjenek, mint az USA vagy Európa.
olvass továbbHa visszaemlékezünk a 90-es évek autóira, akkor egészen precízen definiálható, hogy mit is jelent az a fogalom, hogy egy autó japán. A beltér, a minőség, a vezetési élmény és mondhatjuk, hogy az egész hangulat ezekben az autókban abszolút egyedi és mással összehasonlíthatatlan volt. Egy vágyott élmény, mindenki számára, akinek az ereiben a véren kívül némi benzin is folyik. Az évek során ez a különleges világ valamelyest elkopott és csak pár jármű maradt, amiben ezt még igazán érezni. Az egyik ilyen számomra a CX-5.
olvass továbbSzerintem egyáltalán nem kell azon fennakadni, hogy a Suzuki ki mert hozni egy autót, amelynek magasabb felszereltsége nyolc számjegyű összegbe kerül. Egyrészt azért, mert a tesztautónk, az alacsonyabb felszereltségű GL+ csupán 8,7 M forintba került (kedvezménnyel), továbbá és legfőképpen azért, mert ebben a kategóriában ilyenek az árak. És végül, de nem utolsó sorban pedig a full-hybrid autók technikai szintje természetesen magasabb árszintet követel, mint egy valamivel egyszerűbb mild-hybrid technika, amelyet jellemzően a Suzuki kínál.
olvass továbbA technológiának köszönhetően az autók veszély esetén képesek a sávváltásra illetve a balesetek elkerülésére
olvass továbbTovább nőtt az elektromos autók népszerűsége Magyarországon: a magyarok 54 százaléka már elektromos vagy hibrid autót vásárolna legszívesebben, háromszor annyian érdeklődnek az alternatív hajtás iránt, mint négy évvel ezelőtt
olvass továbbA Magyar Autóklub (MAK) elutasítja az észak-déli közlekedési folyosóként használt Pesti alsó rakpart Lánchíd és Erzsébet híd közötti szakaszának végleges lezárását, a rakparti forgalom elterelését
olvass továbbA ma Európában közel 100%-ban öntöltő hibrid elektromos Lexus 2030-ra 100%-nan akkumulátoros elektromos autókat értékesít majd a kontinensen, a japán luxusautómárka pedig meg is tette az oda vezető út fontos mérföldkövét
olvass továbbAz ISOFIX rendszer lényege, hogy az autóban ülő gyerekek biztonságát garantálja - méghozzá jóval hatékonyabban, mint a hagyományos gyerekülések.
olvass tovább