Mustang Mach-E hatótáv határáig – sőt még azon is túl

  • augusztus 08, 2023

A Norvég Automobil Szövetség (NAF) minden nyáron és télen leteszteli az országban kapható új elektromos autók hatótávolságát. A Ford Mustang Mach-E teljesítményét még 2021-ben vizsgálták, amikor a hátsókerékhajtású, nagyobb akkumulátoros változat összesen 617,9 kilométert futott – és ez az eredmény mindmáig a mezőny legjobbjai közé tartozik

olvass tovább

Másfél év alatt olyan folyékony hidrogénnel hajtott versenyautót fejlesztett a Toyota, amely sikerrel célba ért egy rangos 24 órás versenyen

  • július 24, 2023

A Toyota közismerten a hidrogén alapú mobilitás egyik vezető fejlesztője: a kínálatában szereplő, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás elektromos meghajtású technológiával meghajtott személyautó (Mirai), kisteherautó, busz, nagyteherautó, targonca, vonat és hajó mellett a hidrogén belsőégésű technológia területén is ígéretes eredményeket tud felmutatni.

olvass tovább

Ez is, az is és még amaz is – Citroën ë-C4 X

Az új C4-et követően, annak megemelt, úgynevezett X változatát teszteltük, amely egy mérettel ugyan kisebb, mint a C5X, de formai irányelveiben hasonlónak mondható. Újszerű, egyedi és különlegessége, hogy a divatosabb 5 ajtós kivitel helyett ez a modell 4 ajtós. Mostanság ez kevésbé trendi, de az emelt hasmagasság és a szedán forma együttes használata egy különlegesség. Mi mást is várhatnánk a Citroëntől?

olvass tovább

A BMW maga – BMW 330d xDrive Touring

Sokszor érezhetjük azt, hogy szembe megyünk az autópályán. Szerintem a legtöbb autósújságíró ezt érzi, amikor mostanában leginkább elektromos hajtású vagy hibrid autókat tesztel, mintha csak és kizárólag ezekre lenne szükség. És itt nem, vagy nem csak az érzésről beszélek, amellyel ezek a járgányok kevésbé rendelkeznek, hanem a funkcióról. Hosszú, végtelen utak, sok-sok autópálya, nagy távolságok. Ez az, amit a dízel a legjobban tud. A BMW sor hatos dízele pedig ezt a funkciót juttattja a csúcsra.

olvass tovább