A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység
Mikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
olvass továbbMikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
olvass továbbA pick-up kategória megkérdőjelezhetetlen bajnoka a Ranger Európában. A csúcsváltozat a Raptor, amely csak formavilágában pick-up, de kivitelében és funkciójában kevésbé arra a célra született, amire ránézésre gondolnánk. A most nálunk járt Wildtrak kivitel viszont ízig-vérig erre született, miközben motorikus képességeiben alig marad el a csúcskiviteltől. Ez a változat járt most nálunk.
olvass továbbA Suzuki Swiftek 1992. október 5-e óta a magyar utcakép nélkülözhetetlen képét alkotják
olvass továbbNagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt. De igyekezni fogok.
olvass továbbA Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?
olvass továbbA Polo alapjaira épített legvagányabb crossovert, a T-Cross csúcsváltozatát teszteltük. A vagány és feltűnő sárga színe mellett a kiváló anyagminőségű kisautó ideális fiatalomnak, családoknak vagy egyszerűen a hétköznapi városi használatra bárkinek, aki nem szeret rejtőzködni a tömegben.
olvass továbbTavaly év végén minimális modellfrissítésen esett át a Mercedes legkisebb elektromosa az EQA. A modell, amelyről röviden azt is lehet mondani, hogy a GLA osztály elektromos változata, még mindig divatos formával és hosszabb hatótávval csábítja magához a prémium minőséget kedvelőket.
olvass továbbMost már lassan 5 éve, 2019 szeptemberében jelentette be a Volkswagen az első, tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett járművét, az ID. 3-at. A bejelentést követően még több, mint egy évet kellett várni, hogy a sorozatgyártás elinduljon és szerintem egészen az ID. 7-ig, azaz mostanáig pedig arra, hogy a márkához méltó, kiváló elektromos autó kerüljön piacra a konszerntől.
olvass továbbMég szinte ki sem hűlt a Fabia R2-es motorja, máris harcba áll az újabb kupákért az 57. Mecsek Ralin.
olvass továbbNehéz-e női vezetőként helytállni az autóiparban? Mennyire hatnak ránk a színek autóvásárláskor? Nőként valóban könnyebben azonosulunk az elektromos autózással, mint a férfiak? Zakariás Fruzsinával, az Audi márkaigazgatójával beszélgettünk női szemmel az autóiparról, a vásárlási döntéseinkről és az elektromobilitás jövőjéről.
olvass továbbKevés jármű van, amely jobban megdobogtatná a szíveket, mint egy stílusos cabrio. A Mercedes-Benz pár hónappal a kemény tetős változat megjelenése után, Magyarországon is bemutatta a típus tető nélküli változatát. A CLE Cabriolet természetesen nem a tömegeknek szól, de a látványt szerencsére mindenki élvezheti. Nincsen tökéletesebb nyári autós kaland, egy szép napsütéses napon, mint lehúzott tetővel élvezni a haladást és az alkalmazott technológia révén a tökéletességet.
olvass továbbAmi megváltoztatott mindent. Nem konkrétan ez a modell, de a jól felépített, mondhatni tökéletes marketing stratégia koronája a Model Y, amely soha nem látott áttörést hozott az elektromos korszakban. A teszt alatt azt gondoltam, hogy én is válltani fogok elektromos autóra, mert egy két pont kivételével az Y szinte tökéletes.
olvass továbbKiváló egyéni teljesítmények és remek hangulat az első fordulóban, Grobnikban!
olvass továbbVilláminterjú Juhász Csabi autóversenyzővel a II. Diósgyőr rali után.
olvass továbbKovács Ádám és csapata Brnoban szállt harcba a sporttársak, és az idő ellen.
olvass továbbNem először jár nálunk az Audi elektromos zászlóshajója a Q8 e-tron. A mostani találkozás legfőbb apropója, hogy kipróbáltuk a virtuális külső tükrökkel is felszerelt változatot, ugyanis az Audi MOONCITY-ben tartott technológia bemutatóján szóba került a kamerás tükör. Felvetődött, hogy más típusok kamerás tükörrel szerelt modelljeit már teszteltük és azoknál inkább nehézségeket okoz a tolatás, mint előrelépést. Az Audi esetében megnéznénk, hogy milyen egy utánfutóval tolatni ezzel a technikai megoldással. Így ez úton is külön köszönet az Audi márkaigazgatójának, Zakariás Fruzsinának, aki egyből felajánlotta a tesztelési lehetőségét egy ilyen felszereltségű modellnek.
olvass továbbBeszámolók az idei külföldi és magyar versenyekről.
olvass továbbGáspár Benett a gokartosok között már letette a névjegyét.
olvass továbbGyári újkori állapotát meghazudtoló, FIVA minősített Ezeröcsit (VAZ-21061) filmeztünk
olvass továbbElső pillantásra szinte alig észrevehető a változás a megújult Kamiqon, pedig, ha a részleteit megnézzük, akkor nagyon jelentős mértékben frissült a 2024-es modell. A csehek népszerű autója papíron SUV, de a hasmagasság alig különbözik egy hagyományos szedántól. Viszont pont annyival magasabb, mint amitől már jól érezzük magunkat.
olvass tovább