Munka és szórakozás – Ford Ranger Wildtrak 3.0 V6 Ecoblue

A pick-up kategória megkérdőjelezhetetlen bajnoka a Ranger Európában. A csúcsváltozat a Raptor, amely csak formavilágában pick-up, de kivitelében és funkciójában kevésbé arra a célra született, amire ránézésre gondolnánk. A most nálunk járt Wildtrak kivitel viszont ízig-vérig erre született, miközben motorikus képességeiben alig marad el a csúcskiviteltől. Ez a változat járt most nálunk.

olvass tovább

Ha öregszel csak a játék ára lesz több – Mercedes-AMG GT 63 Coupé 4-Matic+

Nagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt. De igyekezni fogok.

olvass tovább

Bevált recept remek köntösben - Toyota C-HR 2.0 Hybrid 197 LE AWD e-CVT

A Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?

olvass tovább

Az elektromos belépő – Mercedes-Benz EQA 250+

Tavaly év végén minimális modellfrissítésen esett át a Mercedes legkisebb elektromosa az EQA. A modell, amelyről röviden azt is lehet mondani, hogy a GLA osztály elektromos változata, még mindig divatos formával és hosszabb hatótávval csábítja magához a prémium minőséget kedvelőket.

olvass tovább

Végre megérkezett a helyére – Volkswagen ID. 7 Pro

Most már lassan 5 éve, 2019 szeptemberében jelentette be a Volkswagen az első, tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett járművét, az ID. 3-at. A bejelentést követően még több, mint egy évet kellett várni, hogy a sorozatgyártás elinduljon és szerintem egészen az ID. 7-ig, azaz mostanáig pedig arra, hogy a márkához méltó, kiváló elektromos autó kerüljön piacra a konszerntől.

olvass tovább

Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét választjuk – Interjú

  • június 10, 2024

Nehéz-e női vezetőként helytállni az autóiparban? Mennyire hatnak ránk a színek autóvásárláskor? Nőként valóban könnyebben azonosulunk az elektromos autózással, mint a férfiak? Zakariás Fruzsinával, az Audi márkaigazgatójával beszélgettünk női szemmel az autóiparról, a vásárlási döntéseinkről és az elektromobilitás jövőjéről.

olvass tovább