Az új Mercedes-Benz EQE SUV már rendelhető Európa-szerte
Az EQE üzleti limuzin többcélú változata az EQS innovációit nyújtja, miközben agilisabb, mint az EQS SUV.
olvass továbbAz EQE üzleti limuzin többcélú változata az EQS innovációit nyújtja, miközben agilisabb, mint az EQS SUV.
olvass továbbA HUMDA közreműködésével
olvass továbbAz igazi gyűjtői példány
olvass továbbElektrifikált kempingezés a Mercedes-Benz új kompakt egyterűjével
olvass továbbA kényelem és a dinamizmus tökéletes szintézise az E PERFORMANCE rendszerrel
olvass továbbHamarosan üzembe áll az APCOA parkolóházában a stuttgarti repülőtéren
olvass továbbA hétvégi Zemplén-rali rendezésével elégedettek voltak a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) képviselői
olvass továbbÚjdonság a kedvezőbb árú C5 Aircross 180 és a megnövelt hatótávú C5 Aircross és C5X
olvass továbbÚgy gondolom, hogy a Mercedestől már megszokhattuk, hogy előrébb jár a versenytársaknál. Erre bizonyíték, hogy sorra hozza ki az elektromos modelleket minden kategóriában. Az Audi nagyon le van maradva és a BMW is csak pár szegmensben jött eddig ki tisztán elektromos fejlesztésű/meghajtású modellel. Az S osztály elektromos változatát, az EQS után az eggyel kisebb testvért, az EQE-t teszteltük.
olvass továbbMindentudó modell nagyteljesítményű génekkel
olvass továbbA hétvégén befejeződött a 2022-es Magyar Rallycross Országos Bajnokság, és a Korda Racing számára az év legeredményesebb versenye zárult le Kakucson
olvass továbbA W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass tovább22 évesen és egy naposan Kalle Rovanperä lett a valaha volt legfiatalabb FIA Rally Világbajnok, miután a TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team pilótája és navigátora, Jonne Halttunen Új-Zélandon egy stílusos győzelemmel biztossá tette a cím megszerzését
olvass továbbA népszerű SUV modell két új plug-in hibrid és egy új dízel verzióban is rendelhető
olvass továbbHa 2022-ben egy nő „trendi” akar lenni, akkor fontos a műszempilla, szilikonnal töltött ajkak és lehetőség szerint mellek és persze sok-sok edzés, hogy semmi fölösleg ne legyen rajta. Amennyiben „trendi” milliárdosok vagyunk a kellékek száma sokkal kevesebb, elég egy G63 AMG. Sokkal kevésbé megterhelő dolog, hiszen csak ki kell lökni a nagyjából 75-80 millió forintot és azonnal lehet pozícionálni a tulajdonost. Ezúton köszönjük a Flottamannak, hogy pár napra bepillantást adott ebbe a világba. Érdekes élmény volt.
olvass továbbAvantgárd elrendezés hiperanalóg tematikával
olvass tovább