Volner: hamarosan 700-800 forint lehet a benzin literenkénti ára az EU miatt
Hamarosan 700-800 forint lehet a benzin literenkénti ára az Európai Unió klímaterve miatt - közölte Volner János független országgyűlési képviselő
olvass továbbHamarosan 700-800 forint lehet a benzin literenkénti ára az Európai Unió klímaterve miatt - közölte Volner János független országgyűlési képviselő
olvass továbbA második generációs Mokkára nagyobb szerepet osztottak, mint amit jellemzően egy alsóközép kategóriás crossover-re osztani szoktak. Az egykori csillogó fényétől, hatalmas eladásaitól megtépázott Opel újbóli fellendülését várják tőle. Egy új korszakban, amikor a márkát már a francia PSA csoport birtokolja a GM helyett. Vajon sikerülni fog az áttörés?
olvass továbbMár csak alig néhány nap, és ismét a benzingőzé lesz a főszerep a teljesen felújított Hungexpón: augusztus 27-29 között végre újra megnyitja kapuit hazánk legnagyobb autóshowja, az Automobil és Tuning Show!
olvass továbbElrendelte az Egri Járásbíróság egy férfi letartóztatását, aki néhány napja az M3-as autópálya kerekharaszti pihenőjénél lévő benzinkúton utazótáskájára üzemanyagot locsolt, majd azt meggyújtotta - közölte az Egri Törvényszék sajtószóvivője kedden az MTI-vel
olvass továbbTudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.
olvass továbbA rétsági nyomozók beazonosították és elfogták a 24 éves férfit
olvass továbbGyári teremtés, ami az AvtoVAZ gyárából gurult le az ezredforduló végén. Sajnos, ez nem a benzinmotort kapta, de hát egy golfkocsiba minek is benzinmotor. Pedig belsőégésű motorral mókásabb lett volna.
olvass továbbKétségkívül az új Nissan Juke minden pontján igényesebb, minőségibb és szebb lett, mint elődje. Bár karakterében megegyezik az első generáció formai jegyeivel, de vonalvezetése már nem annyira formabontó, kevésbé megbotránkoztató. Az is lehet persze, hogy a világ felnőtt ahhoz a formatervhez, amelyet a japán/francia autóóriás 2009-ben megálmodott.
olvass továbbTAKARÉKOS INGENIUM DÍZELMOTOROK, PLUG-IN HYBRID HAJTÁSLÁNC, VALAMINT NAGY TELJESÍTMÉNYŰ BENZINMOTOR
olvass továbbAhogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, most az azonos lóerővel rendelkező dízelt vettük górcső alá.
olvass továbbOroszországban érthető okokból a benzin üzem volt preferált, mivel a legtöbb helyen olyan hőmérséklet uralkodik, hogy dízel üzemű társaik nem biztos, hogy képesek beindulni. Éppen ezért nem is volt 1947-ig dízel üzemű teherautó Oroszországban.
olvass továbbTörténete tiszavirág életű volt, mivel nem illett bele az Amerikai imidzsbe. Bátor döntés volt a GM-től, hogy a V8 benzines amerikai mellé, egy bajor sor 6-os dízelt próbáltak betolni a takarékosság jegyében. Azonban az emberek nem szerették meg.
olvass továbbOlyan ez, mint Gombóc Artúrnak a csokoládé, lehet az dízel vagy benzines, szívó vagy feltöltős, teherautó vagy személyautó. Mindegy, mert mind szeretjük, és ha lehetne, mind kellene.
olvass továbbA Peugeot frissen bevezetett városi modelljei benzines, dízel és villanymotorral egyaránt kaphatók, utódaik azonban végleg szakíthatnak a belső égésű hajtástechnológiákkal
olvass továbbPár ével ezelőtt elképzelhetetlen lett volna, hogy egy Jeep elektromos hajtást kapjon. Nagy motortérfogat, macho férfias megjelenés, amelyhez nem passzolt volna egy cingár hangú 1,3 literes benzines erőforrás és egy halkan, szinte némán zümmögő villanymotor kettőse. Hát ez is egy olyan dolog, ami változik. Lassan egy éve jelent meg ugyanis a két kompakt méretű terepjáró, a Compass és a Renegade plug-in hybrid változata, melyeket egymást követő héten teszteltünk.
olvass továbbKevesebbet tankoltunk tavaly, prémium benzinből és gázolajból többet. Kijöttek a 2020-as adatok.
olvass továbbKorábbi írtam már a Peugeot 508 dízel-ről, amikor a kombi változatot teszteltük. A mostani 5 ajtós modellben viszont a mai elvárásoknak, környezetvédelmi szabályozáshoz még inkább illő plug-in erőforrás dolgozott. Egész pontosan egy 1,6 literes benzin és egy 300V-os villanymotor.
olvass továbbVannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.
olvass továbbKészül a teljesen „zöld” benzin a jövő Scuderia Ferrarijaiba. Meg mindenbe, ami 2026-tól a Forma–1-ben rajthoz áll.
olvass továbbA 180 LE-s (300 Nm) benzinmotorhoz egy 110 LE-s (320 Nm) villanymotor kapcsolódik. Az erőforrások az első kerekeket hajtják, a tölthető akkumulátor 13,2 kWh kapacitású
olvass tovább