A legfelső polc kezdete – Audi RS Q8

Minden autónak a megalkotásakor kell, hogy célja legyen. Máskülönben nem fog megszületni az elképzelés. Az Audi RS Q8 esetében ez nem lehetett más, mint a szerelem. A szerelem, amelyet definiálni ugyan nehéz, de ha megéljük, akkor tudjuk miről is szól. Semmi más célja nem lehet egy 600 lóerős 2,3 tonnás monstrum megalkotásának, mint az, hogy vágyott tárgyakat a legfelső polcra emeljünk. Nekem ezt adta a Q8 legbitangabb kivitele.

olvass tovább

A tömegcikk és a prémium határa – KIA Sorento Plug-in Hybrid

A Kia Sorento PHEV valójában a prémium kategóriába sorolható. Talán az egyetlen szempont szerencsére, amely bármelyik másik prémium szegmensben futó járműtől megkülönbözteti, az ára. Néhány év lesz szerintem, ha ilyen ütemben javul minőség és komfort szempontjából a márka és már ott is lesz márkaimage-ben, ahol az Audi, BMW vagy Mercedes.

olvass tovább

Felsőbb körök – Audi Q5 40 TDI Quattro

Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.

olvass tovább

Így kell a hiányt pótolni – BMW iX3

Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.

olvass tovább