A legkisebb SUV – Toyota Aygo X Executive

Nehezen lehet tovább fokozni a vásárlói igények kielégítését. Az Aygo X mint egy falat kenyér az éhezőnek, úgy kellett mindenkinek, aki a városi közlekedésre keresi a legtrendibb crossover megoldást. Végre megjött, itt van és kapható. Az Aygo X cuki és divatos SUV is egyben. Na jó, motorteljesítmény az nincsen benne sok, de az szinte senkit sem érdekel a megcélzott vevőkör esetében.

olvass tovább

A kötelező gépjárműbiztosítási díjak 10 százalék körüli átlagos emelkedésére számítanak szakértők

  • október 24, 2022

Csaknem egymillió gépjárműnek, köztük több mint félmillió személygépkocsinak esik még mindig január elsejére a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) évfordulója, esetükben a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) közel 100 ezer szerződésváltásra számít az év végi váltási időszakban, és mintegy 10 százalékos átlagdíj-emelkedésre.

olvass tovább

Változó vásárlói szokások a használt autó piacon, megfontoltabbak a magyarok

  • október 24, 2022

Ugyan az árak az egekbe szöktek és bizonyos kategóriákban jelentősen csökkent a kínálat, továbbra is óriási az igény a másodkézből származó autókra hazánkban: január eleje és szeptember vége között összesen 636.399 használt személyautót írtak át országhatáron belül, amely 4 százalékkal több 2021 hasonló időszakához képest – derült ki a Datahouse adataiból.

olvass tovább

Luxusburok – Mercedes-AMG EQE 43

Úgy gondolom, hogy a Mercedestől már megszokhattuk, hogy előrébb jár a versenytársaknál. Erre bizonyíték, hogy sorra hozza ki az elektromos modelleket minden kategóriában. Az Audi nagyon le van maradva és a BMW is csak pár szegmensben jött eddig ki tisztán elektromos fejlesztésű/meghajtású modellel. Az S osztály elektromos változatát, az EQS után az eggyel kisebb testvért, az EQE-t teszteltük.

olvass tovább

Egyedül a csapatban – CITROËN ë-C4

A kompakt kategóriában elektromos fronton nagyon zsúfolt a piac. Komoly versenytársakat és nagyon jó modelleket találunk itt. Hogy néhányat említsek: ide tartozik a frissen megjelent Renault Megane E-Tech vagy éppen a Kia Niro, nem is beszélve a VW ID.3-ról. A Stellantis csoporton belül viszont egyedül a Citroën kínál tisztán elektromos meghajtást ebben a méretosztályban.

olvass tovább