Kovács Bálint: lábtörés, majd dupla dobogó
A H-Moto Team versenyzője Barcelonában hatalmasat esett az időmérőn, így veszélybe került az augusztus végi navarrai indulása a Spanyol Superbike Bajnokság következő versenyhétvégéjén
olvass továbbA H-Moto Team versenyzője Barcelonában hatalmasat esett az időmérőn, így veszélybe került az augusztus végi navarrai indulása a Spanyol Superbike Bajnokság következő versenyhétvégéjén
olvass továbbMegtört a pechszéria, ugyanis Turán Frici és Bagaméri Laci felért az ORB összetett második helyére a murvás Székesfehérvár-Veszprém Rallye-n.
olvass továbbEmberek, érzelmek, egyediség, sportosság és nem utolsó sorban Barcelona. Ezek azok a fogalmak, amelyek egy új márka születését fémjelezték. A Cupra immáron három éve van jelen, mint különálló márka. Ez az évforduló pedig nagyon sok újabb mérföldkövet helyezett el a márkaépítés útján. A Porsche Hungária meghívására A Style Magazin és a Motorhang.hu részt vehetett Barcelonában egy különleges eseményen, amely kizárólag a CUPRA márkáról, a fantasztikus autókról szólt.
olvass továbbA különleges motorok a francia FCR Original együttműködésével készültek
olvass továbbEredetileg a Wheels & Waves fesztiválon, Biarritzban zajlott volna a bemutató
olvass továbbLegkisebb motor, alap kijelző, minimális felárral rendelhető fényezés. Ezektől függetlenül a Mercedes GLB kifejezetten szerethető, divatos formájú autó, amely a hét ülés révén még a nagycsaládi kedvezményre jogosultak érdeklődésére is számot tarthat. Érdekes és izgalmas alternatívája lehet mindenkinek, még azoknak is, akik eredetileg nem presztízs márkában gondolkoztak.
olvass továbbA csendes forradalom: egy új fejezet az elektromos meghajtású, kétkerekű városi mobilitásban
olvass továbbVannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.
olvass továbbA Burgman azon kevés nagyrobogók egyike, amelyek a modern technikát bár sok tekintetben alkalmazzák, de inkább a hagyományos robogózás érzését, hangulatát és formavilágát adják vissza. Nincsen modern műszerfal, végtelen számú gomb a korányon vagy éppen transformers formavilágot idéző burkolati elem. Van viszont kényelem, pakolásra alkalmas hely és a 400 cm3 hengerűrtartalom, amely pont elég arra, amire egy ilyen motort használni lehet.
olvass továbbA nálunk töltött egy hete alatt azt próbáltuk meghatározni, hogy mi is ez a jármű. Ugyan a magyarországi jogszabályok szerint nagy A kategóriás jogosítvánnyal vezethető, de ezen a szemponton kívül felsorolható számtalan érv, cáfolat, hogy miért nem motor a Can-Am Ryker. Kicsit motor, kicsit quad, kicsit gokart vagy éppen hó nélküli hórobogó, vagy víz nélküli jetski. Egy új kategória. Aztán az utolsó nap délutánján a szomszéd 1,5 éves kisfiú rámutatott, hogy a jogszabályalkotók miért az A jogosítványt követelik meg. Hangos felkiáltással mutatott felém, ahogy éppen felülni készültem rá: Motoj!
olvass továbbSokszor azt hihetjük, hogy az, amit racionális okok miatt veszünk meg, az csak unalmas, funkcionális lehet. Ez a két fogalom pedig nem mindig jár kéz a kézben egy olyan hobbieszközzel, mint a motorkerékpár. Itt ugyanis az élmény, a vágyaink fokozása sokszor lényegesen fontosabb szempont lehet, mint az, hogy jó ár/érték arányban vásároljunk.
olvass továbbStratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség (HUMDA) és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ), amelynek elsődleges célja a tehetséges versenyzők felkutatása és a szimulátorsport fejlesztése, valamint a fiatal célközönség megszólítása.
olvass továbbA koreai autógyártó a jövőbeni termékstratégia középpontjába a környezetbarát járműfejlesztést állította
olvass továbbA Super Cub újdonsága az alapfelszereltség részeként adott utasülés és -lábtartó, valamint az áthangolt, jobb menetkomfortot biztosító futómű.
olvass továbbVitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.
olvass továbbOtt lesznek a frissen kiírt Pure ETCR-sorozat első szezonjának mezőnyében a Zengő Motorsport Cuprái, a magyar istálló nagy célokkal vág neki az elektromos túraautó-sorozatnak.
olvass továbbKovács Bálint, a H-Moto Team gyorsaságimotorosa teljesítette a hétvégén rendezett La Mans-i 24 órás világbajnoki futamot
olvass továbbGyári teremtés, ami az AvtoVAZ gyárából gurult le az ezredforduló végén. Sajnos, ez nem a benzinmotort kapta, de hát egy golfkocsiba minek is benzinmotor. Pedig belsőégésű motorral mókásabb lett volna.
olvass továbbMotoros közlekedésbiztonsági napot rendez június 25-én a HUMDA Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség Zrt. a Hungaroringen négyszáz motorosnak, az eseményre a régóta motorozók és a kevesebb rutinnal rendelkezők jelentkezését is várják
olvass továbbAz egyik legnépszerűbb kategória a 125-ösök családja. Mérete és dinamikája alapján ugyanis ez a motorméret az, amellyel biztonságosan lehet már motorozni.
olvass tovább