Egy tanulságos hétvégét zártunk, sokat fejlődtünk!
Hétvégén rendezték a CEE Rotax Max Challenge - Bonus Cup-ot Jesolóban, Olaszországban, ahol Nagy Ádám gokartversenyző vett részt.
olvass továbbHétvégén rendezték a CEE Rotax Max Challenge - Bonus Cup-ot Jesolóban, Olaszországban, ahol Nagy Ádám gokartversenyző vett részt.
olvass továbbA MINI márka mindig is szinonimája volt a sportosabb vezetési élménynek és most, az elektromos korszakban is képes megőrizni egyedi karakterét. A MINI Aceman S JCW (John Cooper Works) egy igazi utcai rallyfeelinget kínáló elektromos autó, amely nemcsak környezetbarát, de kimagasló teljesítményt és stílust is kínál.
olvass továbbAz Audi SQ6 E-tron nem csupán egy elektromos autó, hanem egy igazi prémium sportos SUV, amely megerősíti, hogy a négy karika már az elektromos piacon is a minőség, innováció és sportosság szinonimája.
olvass továbbA Lexus UX 300h F Sport, amit nemrég teszteltünk, nemcsak egy autó, hanem egyedi hangulat is. A kék színű tesztmodell sportos eleganciát sugárzott, és a friss ráncfelvarrás még inkább kiemelte a márka jellegzetes dizájnját. A Lexus LBX megjelenése óta a UX már nem a legkisebb crossover a japán prémium márka kínálatában. Ennek ellenére továbbra is egy lenyűgöző autó, amely számos területen kiemelkedik a crossoverek tengeréből.
olvass továbbA sportos, coupé formájú SUV ma már egyáltalán nem ritka, és számos márka kínál erre a formavilágra gyönyörű kiviteleket. Igen, itt a hangsúly jellemző módon a formai szépségen van, nem pedig a praktikusságon – legalábbis a legtöbb esetben. A Formentor talán annyival több, mint a versenytársai (amelyek lehetnek akár házon belüli, azaz cégcsoporton belüli kivitelek is), hogy a praktikumot sem nélkülözi. Ez lehet a Formentor és általában a Cupra sikerének a kulcsa.
olvass továbbAz idei év a 2024-es év, egyben a második szezon a DTS Cup történetében.
olvass továbbIsmét dobogón zárta a Histo Cup bajnokságot a Kermor Motorsport csapata.
olvass továbbA fejemben létezik egy képzeletbeli garázs. Az évek során tesztelt motorok közül néhány olyan van benne, amely igazán mély nyomokat hagyott bennem. Aki motorozik, tudja, hogy egyetlen motor sosem elég. Lehet ugyan kedvenc kategóriánk, de más-más érzéseket hoz ki belőlünk egy túramotor, egy sportmotor vagy éppen egy cruiser. Utóbbi esetében az R18 Roctane talán a legjobb választás.
olvass továbbA Balaton Park Circuit-ot is sikeresen bevették a Kermor Motorsport pilótái. Egy első és egy második helyet hoztak el.
olvass továbbNem a ruha teszi az embert és ez egyre inkább igaz az autókra is. Korábban azt hitünk, hogy egy sportautó képességei a magasságával és az autóban lévő belső térrel fordítottan arányosak. Ez gyakorlatilag szertefoszlik, amikor az Ioniq 5 N volánja mögé ülünk.
olvass továbbA motor blokkja ismerős lehet már számunkra, hiszen találkozhatunk már, nem is annyira régen a Suzuki soros kéthengeres nyolcszázasával. A sportos idomzat, a módosított első futómű és a motorozási élmény teszi különlegessé a nálunk járt GSX-8R-t.
olvass továbbA Vasárnapi futamokon nem találtak legyőzőre Kermor-os pilóták!
olvass továbbBeszélgetés Jobbágy Ákos autóversenyzővel a 50. Garrett Rally Košice 2024 után.
olvass továbbA Pannónia Ringen járt a Kermor Motorsport legénysége, és ha már ott voltak sikerrel jártak!
olvass továbbA Széchenyi István Egyetem versenyzője, Franciaországban először versenyzett OK Junior kategóriában.
olvass továbbBátor kijelentéssel címeztem a most tesztelt GSX-S1000GX leírását. Természetesen a megállapítás rendkívül szubjektív. Az viszont biztos, hogy a jelenleg legnépszerűbb kategóriát, a túra-endúrók képességét egyesíti a sportmotorokéval. A Suzuki az utcai motorok kategóriájába teszi, de az egészen biztos, hogy jóval messzebb tudunk menni ezzel a vassal, mint az utca. A túrázást igazi szenvedéllyé teszi azzal a fűszerrel, amit hozzáadtak.
olvass továbbA CBR szériát a Honda 1983-ban mutatta be. A megnevezésben szereplő R a sport célú felhasználásra utal. A modellpaletta ezen belül rendkívül színes és változatos volt, hiszen az egyhengeres változatokon kívül, találkozunk soros kéthengeres és soros négyhengeres motorokkal is a kínálatban. A lökettérfogat pedig 125 cm3 -től, egészen 1100 cm3-ig terjed. A most nálunk járt 650R ezek alapján egy középutas változat.
olvass továbbA jet-ski sport Hungaroringjén ajándékozzák meg a támogatókat és az önkénteseket.
olvass továbbMikrofonvégen a Kovács - Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
olvass továbbA Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?
olvass tovább