A Nissan visszacsábítja ügyfeleit a márkaszervizeibe
Az újautók ára emelkedik, ezért egyre fontosabb a használtautók megfelelő szervizelése
olvass továbbAz újautók ára emelkedik, ezért egyre fontosabb a használtautók megfelelő szervizelése
olvass továbbTótka Sándor olimpiai bajnok, illetve kétszeres világ- és négyszeres Európa-bajnok kajakos, a Tokiói Olimpia egyik hőse mintegy hét éve a Toyota Reálszisztéma / Lexus Buda márkakereskedés támogatottja, az elmúlt években a Toyota Yaristól a Toyota Versón át a Toyota C-HR-ig több modellt is kipróbált.
olvass továbbA 2022/23-as évadban ismét gyári csapatot indít Le Mans-ban és a hosszú távú világbajnokságon a Peugeot. Az idáig vezető utat az előző cikkben mutattuk be, a második részben áttekintjük, milyen fordulatok követték a márka első világbajnoki címét
olvass továbbHa azt mondjuk, hogy Mini, akkor legtöbbünknek a klasszikus 3 ajtós karosszéria jut az eszébe. A Mini márka kimaxolásával viszont 2015-ben, a harmadik generációval, megszületett az ötajtós változat is. Kevésbé klasszikus így a vonalvezetés, viszont a plusz két ajtó sokat segít abban, hogy praktikusabb autót kapjunk. Kis áldozatot kell tehát hozni a funkcionalitás oltárán.
olvass továbbA többszörösen díjazott, és több televíziós műsorban, köztük az idősávjában legnépszerűbbnek bizonyuló Dancing with the Stars első évadában országos ismertséget és népszerűséget szerző táncos Molnár Andi eddig a 2021-es Év Autója díjat elnyerő Toyota Yaris márkanagykövete volt
olvass továbbA második generációs Mokkára nagyobb szerepet osztottak, mint amit jellemzően egy alsóközép kategóriás crossover-re osztani szoktak. Az egykori csillogó fényétől, hatalmas eladásaitól megtépázott Opel újbóli fellendülését várják tőle. Egy új korszakban, amikor a márkát már a francia PSA csoport birtokolja a GM helyett. Vajon sikerülni fog az áttörés?
olvass továbbLátogatást tettünk a Duna Autónál, az ország legnagyobb multibrand autókereskedésénél, ahol szinte mindig találni valami újdonságot. A legújabb szalon, amely nemrégiben nyitotta meg kapuit, nagyban eltér a szokásos márkakereskedésektől. Groska Mihállyal beszélgettünk erről az újdonságról, aki a szóban forgó Green Power Selection üzletág vezetője.
olvass továbbA Kia Sorento PHEV valójában a prémium kategóriába sorolható. Talán az egyetlen szempont szerencsére, amely bármelyik másik prémium szegmensben futó járműtől megkülönbözteti, az ára. Néhány év lesz szerintem, ha ilyen ütemben javul minőség és komfort szempontjából a márka és már ott is lesz márkaimage-ben, ahol az Audi, BMW vagy Mercedes.
olvass továbbA Stellantis avantgárd prémium márkája, a DS Automobiles 100%-ban elektromos márkává válik, hogy elébe menjen az autóipart érintő gyökeres változásoknak.
olvass továbbAz idei nyár egyértelműen a Cupráról szól. Követőink olvashattak már szinte minden típusáról a Porsche konszern legújabb márkájának. A most nálunk járt Leon kombi pedig mondhatni édestestvére a kicsit visszafogottabb Seat Leonnak.
olvass továbbA Kia palettája egyre szebb, egyre versenyképesebb modelleket tartalmaz. Az értékesítési darabszámok, a márka image is bizonyítja, hogy kiváló startégiát folytat a koreai gyártó. Viszont van egy modell, ami valahogy nem illik a sorba. Nem lenne elég szép? Dehogynem! Nem elég gyors? Pont ellenkezőleg! Ennek ellenére, valahogyan kilóg a sorból. A mostani tesztnél ennek jártunk utána.
olvass továbbÚjbudán, a Kopaszi-gát közelében vásárolt 18 ezer négyzetméteres ingatlant az AutoWallis, amelyen több márkának is helyet adó multimárkás gépjármű kereskedő- és szolgáltató központ fejlesztését tervezi a társaság.
olvass továbbSzalont nyit Budapesten kora ősszel a Renault Group sportautó-márkája, az Alpine
olvass továbbAki mindig is arról álmodozott, hogy milyen lehet egy legendás Harley-val motorozni, vagy éppen kipróbálná a márka újdonságait, annak szuper hír, hogy jövőhét szombaton, augusztus 14-én tesztnapot tart a Harley-Davidson Budapest
olvass továbbEz a sportsiker az Alpine különösen erős és mozgalmas hetét zárta le, ami az új magyarországi Alpine márkakereskedés megnyitásával kezdődött.
olvass továbbMinden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.
olvass továbbHa kimondjuk ezt a kifejezést, hogy low-cost, tehát olcsó, akkor óhatatlanul a gyenge, rossz minőség jut az eszünkbe. Az új Sandero Stepwayre viszont mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy rossz minőségű. A harmadik generáció végleg elfeledteti velünk azt, hogy milyen alapokból, márka image-ből indult ki a Dacia. Egy dolog maradt meg csupán, hogy elérhető áru autómárka.
olvass továbbEmberek, érzelmek, egyediség, sportosság és nem utolsó sorban Barcelona. Ezek azok a fogalmak, amelyek egy új márka születését fémjelezték. A Cupra immáron három éve van jelen, mint különálló márka. Ez az évforduló pedig nagyon sok újabb mérföldkövet helyezett el a márkaépítés útján. A Porsche Hungária meghívására A Style Magazin és a Motorhang.hu részt vehetett Barcelonában egy különleges eseményen, amely kizárólag a CUPRA márkáról, a fantasztikus autókról szólt.
olvass továbbToyota-Caetano márkanév alatt érkeznek a Toyota zéró emissziós, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás technológiáját alkalmazó, a portulgál CaetanoBus által gyártott buszok
olvass továbbEredetileg a Wheels & Waves fesztiválon, Biarritzban zajlott volna a bemutató
olvass tovább