Kötelező biztosítás: ön dönt, fizet vagy fizet
Sokba kerülhet elbliccelni a kötelező biztosítást. A napi cech elérheti az 1200 forintot is, így a feledékenyek hamar kifizethetik az éves díjat bírságként.
olvass továbbSokba kerülhet elbliccelni a kötelező biztosítást. A napi cech elérheti az 1200 forintot is, így a feledékenyek hamar kifizethetik az éves díjat bírságként.
olvass továbbVeszélyes autózni Magyarországon. Tudtuk ezt eddig is, ám most kiszámolták, mennyire.
olvass továbbKiemelkedő és mindenkit meglepő eredménnyel zárta az ismert spanyol szakfolyóirat jávorszarvas-tesztjét a Peugeot első tisztán elektromos kisautója, az e-208
olvass továbbA vadonatúj Toyota Hilux november végén érkezik meg a magyarországi márkakereskedésekbe, az ikonikus pickup legújabb generációja ugyanakkor már januárban megméreti magát a világ legkeményebb terep versenyén.
olvass továbbHa cinikus akarok lenni, akkor mint egy falat kenyér egy afrikai éhezőnek, így hiányzott a rendkívül széles, színes modellpalettából a BMW 2 Grand coupé. És tényleg! Bár őszintén szólva egyszer sem gondolkoztam rajta, de most, hogy megjelent, nem is értem, hogy miért nem volt eddig.
olvass továbbRágyúrtak a télre az állami szervek. Volt gyakorlatozás, vonulás, még az is lehet, hogy a hóval sem lesz baj.
olvass továbbMagyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.
olvass továbbVan nagydolog, van kisdolog… Számunkra fontos dolog, hogy senki ne ismételje meg, amit a Liszt Ferenc Repülőtérre vezető út belső sávjában ez az autós művelt a gondjaira bízott gyermek és saját életét veszélyeztetve.
olvass továbbMegszületett a Stellantis logója. Hogy mié? Hát Fiat Chrysler Automobiles és a PSA formálódó közös cégéé.
olvass továbbRendhagyó körforgalmat kapott Nagyoroszi. Csak hogy megfékezzék a száguldást.
olvass továbbMegmutatom neked kicsi csíra... Talán valami hasonlót gondolhatott egy elborult pillanatban a mercis, és nekilátott. Készüljön, rémisztő képkockák következnek!
olvass továbbPörög a traktorderbi, versengenek a gazdák kegyeiért a mezőgazdasági gépek forgalmazói. Itt a lista, kinek állt a zászló októberben.
olvass továbbSzámos magyar háztartás számára a legideálisabb választás a kompakt kategóriás crossover. El lehet vele menni bevásárolni, kényelmes vele a városi közlekedés, belefér a gyerek, férj/feleség és még a kutya is, ideális társ hosszabb utazások esetén. Ha pedig valaki egy kicsit képes túllátni az „ismertebb márkák” bőséges kínálatán, akkor tökéletes választás lehet a Korando.
olvass tovább“Ez az eredmény a szurkolókat illeti”
olvass tovább2019-ben nem, de most neki rugaszkodnak a majd 120 versenykilométernek.
olvass továbbVannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.
olvass továbbA Gender Racing 2020-as szezonja a kezdetekhez hasonlóan a Drexler Formel Cupban végződik
olvass továbbA Vértes Rally után hatalmas kedvvel, rögtön belevágott a következő versenyre való felkészülésbe Lángi Attila. Most hétvégén pedig eljön a pillanat, hogy újra autóba üljenek Veres Gáborral és egy jó ízűt autózzanak a Rally Hungaryn. A Z4 a 79-es rajtszámot kapta, Gábor pedig ’79-ben született – vajon a számmisztika most különös szerencsét hoz a párosnak?
olvass továbbLuxusautó egyenesen a hazai gyártósorról!
olvass tovább- Győrben üzemel Közép-Kelet-Európa legnagyobb szerszámgyára - Alfons Dintner, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke: „Szerszámgyárunk a konszernen belül a nagy komplexitású külső karosszériaelemek specialistája”
olvass tovább