Eszter & Csabi a Rally Hungary-n
2024 első ORC futamán, a Rally Hungary-n láthattuk porolni a Esztert a jobb1-ben, és Csabit a megszokott bal1-ben.
olvass tovább2024 első ORC futamán, a Rally Hungary-n láthattuk porolni a Esztert a jobb1-ben, és Csabit a megszokott bal1-ben.
olvass továbbA Toyota C-HR első generációja egy meghökkentő lépése volt a márkának. Mintha egy koncepció autó jelent volna meg tömeggyártásban. Részletei, karaktere az egész formavilág semmire nem hasonlított, mondhatnám azt is, hogy igazi egyediséget hozott a bakancs formára hajazó kompakt SUV-k sorába. 7 év után eljött a pillanat, hogy új modell váltsa az elsőt és tovább vigye annak hagyományát.
olvass továbbSok nehézség ellenére is elődöntőben a franciaországi Európa-bajnokságon!
olvass tovább30 pluszos szalonautó: Kevesebb mint 900 km-t futott az első szentgotthárdi F Astra
olvass továbbA spanyol szezonnyitó nehézségei után nagy reményekkel vág neki a folytatásnak a fiatal feltörekvő tehetség,
olvass továbbA harmadik generációs Kuga nem először vendégeskedik nálunk és attól függetlenül, hogy a kor már meglátszik rajta, ügyesen állja a sarat a rengeteg versenytárssal szemben. Határozottan pozitív élményeket kaptunk a kompakt méretű SUV-tól. Tágas, praktikus belső tere, széles motor és felszereltség kínálata pedig továbbra is vonzó a vásárlók körében.
olvass továbbGender Tamás Junior 2024.04.10-13. között Franciaországban, Champions of the Future (RGMMC) bajnokság keretein belül, Val d'Argenton-ban a Circuit de karting du Val d'Argenton-on versenyez.
olvass továbbJuhász Csabi beújított egy csinos navigátort a 2024-es raliszezonra, és egyből egy EB futamon indul vele.
olvass tovább1997 óta ismerjük. Talán az egyik legismertebb zöld autó, amely határozottan nem a külsőjével hódított. 2008-ra már az egymillió darabos értékesítést elérte világszere, mára pedig már a kétmilliós eladást súrolja. Hogy miért? Mert az a fajta vágy egyre több emberben megfogalmazódik, hogy a lehető legkisebb környezeti terheléssel közlekedjen. Ebben pedig a Toyota és azon belül a Prius az első.
olvass továbbAz EV9 hatalmas. Van nála nagyobb méretű a kategóriában, de a szögletes formája miatt jelentősen nagyobbnak látszik még annál is, mint amekkora. Így az első gondolatom a címben szerepel. Nem a szó negatív értelmében, hanem kizárólag a robosztus kiterjedése végett. A KIA tehát úgy döntött, hogy 5 méter fölött is leteszi a névjegyét.
olvass továbbMi köze egy V8-as Chryslernek a kopasztott csirkékhez? Kin akarhatnak bosszút állni?
olvass továbbSzinte gyors egymásutánban járt nálunk az új, második generációs Hyundai Kona hibrid, majd annak elektromos változata. A koreai márka már megtanulhattuk, hogy minden hangszeren játszik. Vannak tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett modelljei, amelyek Ioniq néven futnak, és van olyan modell, amely különböző meghajtással választható, így elektromos motorral is. Ez a Kona!
olvass továbbA W201-es széria korának legkisebb Mercedese volt, ezért egyszerűen csak Baby Benzként becézték
olvass továbbAz évről évre kiosztásra kerülő, az autóiparban nagy elismerésnek örvendő Év Autója díj az észak-amerikai régióban a Toyota Prius és Prius Prime képében talált nyertesre, ezzel is megerősítve a kiemelkedő piacvezető szerepét a világ legzöldebb autógyártójának. A döntésért az Egyesült Államok- és Kanada-beli autóipari újságírókból álló független zsűrije felelős, kik a szoros versenyben a Toyota Prius és Prius Primeot hozták ki a megmérettetés győzteséül. A díj kritériumai között szerepel többek között az innováció, a kezelhetőség és a biztonság, mint pontozandó tényező, melyekre a Toyota minden modelljénél nagy hangsúlyt fektet, így tökéletesítve a lehető legmagasabb felhasználói elégedettséget és vezetési élményt. A vadonatúj Toyota Prius Európában kizárólag a világ legfejlettebb harmadik generációs plug-in hibrid elektromos hajtásával elérhető.
olvass továbbA WWCOTY öt kategóriában kihirdette az év győzteseit. Az SUV kategória nyertese a Kia EV9!
olvass továbbA WWCOTY öt kategóriában kihirdette az év győzteseit. Az SUV kategória nyertese a Kia EV9!
olvass tovább2,0 liter, 175 lóerő és egy sportos turbós legenda. Íme, a SAAB 900 Turbo
olvass továbbEgy korszak kezdete: egy 1899-es szerződéskötéssel vált az Opel autógyártóvá A mai “made in Rüsselsheim” sikermodellek: az Opel Astra és az Astra Sports Tourer Évforduló az elektromobilitás jegyében: 2024-től az Opel valamennyi modelljéből készül akkumulátoros-elektromos változat is
olvass továbbVan a környezetedben vegán? Nekem van és őszintén szólva az ég világon semmi bajom vele/velük. Mindenki úgy éli az életét, ahogyan szeretné és abban találja meg a boldogságát, amiben jónak látja. Hogy miként jön a vegán az elektromos autózáshoz? Mert az elektromos autós ugyanolyan, mint a vegán. Szinte csak erről beszél és ami a legtöbb esetben még jellemző, meg is akar győzni, hogy vedd át a világnézetét. Hát én sem jehovista nem lettem eddig, sem vegán, sem megszállott elektromos autós. Pedig hiszem Istent, nincs bajom azzal, ha éppen nem eszem húst és jónak tartom az e-autókat. De mindegyiket a helyén kezelem.
olvass továbbAz Európában évek óta 99%-ban elektrifikált autókat értékesítő Lexus első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett autója, az RZ 450e nyerte az Év Zöld Autója díjat a francia Grand Prix Auto Moto versenyen. Az első tisztán elektromos Lexus dedikált platformra épül, optimalizált vezetési élményt és energiahatékonyságot kínálva. A Lexus RZ-t jellegzetes futurisztikus formavilága és a luxus legmagasabb szintjét képviselő utastere, valamint a kimagasló energiahatékonyság és különleges vezetési élmény kiemeli az elektromos autók mezőnyéből.
olvass tovább