Keveset kaptak, sokat adtak a Peugeot különcei

  • március 05, 2024

A múlt század vége felé eljutott odáig a technológiák fejlődése, hogy a megfizethető autók is egyre több extrát kínálhattak: erősebbek, kényelmesebbek, sikkesebbek lettek. A Peugeot aztán gondolt egy merészet, és a trenddel dacolva nem hozzátett, hanem elvett egy-egy típusából, méghozzá sok mindent. A sors fintora, hogy ma ezekre emlékezünk vissza a legnagyobb örömmel.

olvass tovább

A nemzetközi piacokon és elektrifikációban is erősített a Peugeot

  • február 29, 2024

Meghatározó események követték egymást a Peugeot életében 2023 során. Miközben Európában a tőle megszokott, erős teljesítménnyel igyekszik visszaszerezni korábbi pozícióit a márka, egyre nagyobb súlyt képviselnek eladásaiban a nemzetközi piacok, új típusaival pedig eddig megközelíthetetlen szegmensek felé nyit a gyártó.

olvass tovább

Minden vonalon elkötelezi magát a hidrogénalapú gazdaság mellett a Peugeot

  • február 10, 2024

Miután annak idején úttörőként kezdett hozzá a hidrogén-ökoszisztéma fejlesztéséhez, most tovább erősíti ez irányú stratégiáját a Peugeot. A világ legrégebben működő autógyártója társvállalataival megnyitotta Európa legnagyobb tüzelőanyagcella-gyártó üzemét, és határozott lépéseket tesz a hidrogén belső égésű motorokban történő felhasználása felé is.

olvass tovább

Utólag épít villanyautót népszerű típusából a Peugeot

  • január 22, 2024

A Peugeot és társmárkái hamarosan úttörő jelentőségű, példa értékű szolgáltatást vezetnek be Európában. A márka haszonjárműveit villamosító program egyrészt több nézőpontból is rávilágít a körkörös gazdálkodás előnyeire, másrészt megnyugtató és fenntartható választ kínál az elektromos átállással kapcsolatos kérdésekre és aggályokra.

olvass tovább

Sportosan elegáns, elegánsan sportos – Peugeot 508 GT Hybrid 225

Keret nélküli ajtók és a kategória legalacsonyabb modellje. Ha másnem, ezektől lesz a Peugeot 508 a legsportosabb megjelenésű üzleti szedán. De ez csak a kezdet, hiszen, ha a rendkívül alacsony padlószint miatt nagyot hajolva beülünk az autóba, az átlagnál kisebb és nagyon direkt kormányzás fokozza a sportos hangulatot. Ezenfelül pedig a 225 lóerős hybrid rendszer a villanymotorral támogatva egy igazán jó gyorsulási élményt is képes okozni. Mindezt egy prémium minőségű környezetben. Mi kellhet még?

olvass tovább

Utánozhatatlan időutazást kínál a Peugeot 208 Rallye

  • január 08, 2024

A márka gazdag és dicsőséges ralihagyatéka előtt tisztelgő különkiadás készült a Peugeot városi kisautójából. A 208 Rallye olyan hatásosan idézi a negyven évvel ezelőtti 205 Rallye hangulatát, hogy akár alapvető hiányosságait is hajlandóak volnánk elnézni neki.

olvass tovább

Az év legjobbja franciául – Peugeot e-2008 Allure

A 2023-as év autója, mint arról korábban beszámoltunk, a Jeep Avenger. Biztosan nem illendő ezzel a kijelentéssel kezdeni egy Peugeot tesztet, de azt hiszem senki nem fog haragudni érte, hiszen az új, típusfrissítésen átesett Peugeot 2008 ugyanattól a szülőtől származik, méghozzá a Stellantis Csoporttól. Ezek után gondolom nem lepődik meg azon senki, hogy műszaki alapjaiban lényegében megegyezik a Jeeppel. Persze ezt, ha nem mondom, senki észre nem veszi, hiszen a francia és az amerikai stílust minimum egy óceán választja el egymástól.

olvass tovább

Jövőre bárki versenyezhet a Peugeot 9X8-assal

  • december 17, 2023

Több mint tíz évnek kellett eltelnie, hogy az FIA WEC hosszútávú világbajnokság saját, hivatalos videojátékot kapjon. A várakozás 2024 elején véget ér: a Motorsport Games ekkor mutatja be a Le Mans Ultimate szimulátort. A vezethető autók közül természetesen a Peugeot 9X8 sem hiányozhat – sőt, a különleges francia konstrukció volt az első Hypercar, amelyet a játék fejlesztéséért felelős Studio 397 dizájnerei életre keltettek a virtuális világban.

olvass tovább

Szemben az árral - Peugeot 508 SW Allure 1,5 BlueHDI 130

Hívjuk klasszikus értéknek mostantól, ha egy autó nem SUV és nem hybrid. Unalmas lenne mindig azzal kezdeni a cikket, hogy végre egy kivétel, vagy azzal, hogy egyik az utolsók közül. Pedig valószínűleg igen, de azért, hogy kifordítsam kicsit, ezúttal nem temetni jöttem a hagyományos kombit, hanem dicsérni. Eljutottam oda, hogy szeretek szembe menni az autópályán és éppen emiatt nem szeretem a tucatautókat, nem szeretek 5-6 centivel magasabban ülni, mint 15 évvel a teherautósofőrökön kívül bárki ezelőtt és továbbra is mélyen hiszek abban, hogy a dízel autóknak van létjogosultsága. A Peugeot 508 SW tehát olyan gépkocsi, amit én kifejezetten szeretek, annak ellenére is, ha most éppen nem divat.

olvass tovább