Ár-érték arány bajnok márka a Duna Autó kínálatában
Újabb márkával bővült a Duna Autó kínálata: szeptember 17-től az MG is bekerült az ország legnagyobb márkakínálatával rendelkező óbudai autókereskedés portfóliójába. Az Autóvárosban az ország legnagyobb MG szalonja és márkaszervize nyitotta meg kapuit.
Az MG (Morris Garages) Nagy-Britannia egyik első autómanufaktúrája, amelyet 1924-ben William Morris alapított, aki annak idején szélesebb rétegnek hozta elérhető közelségbe a sportautózást. A márka újjászületését követően is megvalósítja az alapítói ars poeticát, és a modern kor elvárásainak megfelelően, a legfejlettebb autóipari eljárásokat és alternatív meghajtásokat teszi elérhetővé a lehető legszélesebb vásárlóközönség számára. Innovatív technológiát és korszerű formanyelvet ötvöz autóiban észszerű árazással, így biztosítja, hogy a vásárlók többet kapjanak a pénzükért: magasabb minőségű műszaki tartalmat, extra felszereltséget, több hatótávot, hosszabb garanciaidőt.
Az elmúlt években a járványügyi helyzet, valamint a chiphiány jócskán visszafogta az autóipar teljesítményét, de mindennek ellenére az MG világszintű értékesítésének növekedési üteme figyelemreméltó. A márka sikerét nemcsak a folyamatosan növekvő eladások, hanem a számtalan szakmai elismerés is bizonyítja. A Morris Garages mára nemcsak a brit, hanem a globális autóipar megkerülhetetlen szereplője.
„A Duna Autónál kezdetektől fogva ügyfeleink igényeit tartjuk szem előtt, és a legkülönbözőbb elvárásoknak is igyekszünk kifogástalanul eleget tenni. A potenciális vásárlókat most egy visszatérő brand kiváló minőségű, a Duna Autó profiljába tökéletesen illő, rokonszenves megjelenésű, újgenerációs modelljeivel igyekszünk kiszolgálni. Napjaink különféle gondokkal terhelt autóiparában versenyelőnyt jelenthet egy olyan márka, melynek gyártása rendkívül stabil ellátási láncra épül, és amelyet nem befolyásol az alkatrészhiány. A jelenleg forgalmazott modellek folyamatosan érkeznek hozzánk a Zay utcába, tehát az autók készletről elérhetők a vásárlók számára” – összegezte Simon Péter, a Duna Autó igazgatóságának elnöke.
A kínai háttérrel 2007-ben reinkarnálódott MG modellek kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően egyre növekvő népszerűségnek örvendenek a világ 84 országában. A megújult, vonzó dizájn és innovatív technológia kombinációja újra megszerettette vásárlóival az MG-t, így Nyugat-Európa 17 országában megháromszorozta eladásait a tavalyi évben. Idén a budapesti székhelyű regionális központ létrehozásával, a régió 5 országában indult a közép-kelet-európai, azon belül is a magyarországi értékesítés.
„Úgy véljük, az MG azon tudatos vásárlók márkája lesz, akik számára a minőség, a kiváló ár-érték arány, valamint a korszerű technológia fontos szerepet játszik a választás során. Az MG kis- és közép-kategóriás városi terepjárói tovább színesítik a Duna Autó kínálatát a legnépszerűbb hazai szegmensben. Az átlátható és magas felszereltségi szintek, valamint a megbízhatóságot igazoló 7 év vagy 150 000 futásteljesítményig terjedő, teljeskörű gyári garancia még inkább csábítóvá teszik az MG modelleket” – tette hozzá Varjas Ádám, a Duna Autó kereskedelmi igazgatója.
A két oldalról - Zay utca és Kunigunda útja irányából - is megközelíthető óriási épület az ország legnagyobb MG szalonja, mely nyílt hétvége keretén belül nyitja meg kapuit szeptember 17-én a közönség előtt.
„A Duna Autó szeptember 18-án ünnepli 33 éves évfordulóját, az MG bevezetése pedig igazán méltó születésnapi ajándéknak bizonyul. Büszkeséggel tölt el, hogy egy csaknem 100 éves történelemmel rendelkező, ikonikus márkát köszönthetünk kínálatunkban.” – fogalmazott Ormos Péter, a Duna Autó igazgatója.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!