Ritka, mint a fehér Volga – 1967 Volga M21 + VIDEÓ
A GAZ M21 sokkal több volt, mint gonosz fekete pártautó!
olvass továbbA Klasszik Kasztni csatornájának célja, hogy olyan nosztalgikus autókat mutasson be Neked, amikkel már csak kis eséllyel találkozhatsz az utakon – ha egyáltalán! A kisfilmjeinkben bemutatott veteránok között a hajdani, mára már legendássá érett népautók mellett igazi ritkaságokat is találsz, amiket csak kevesen ismernek. Ilyenek például az 1950-es évek amerikai uszonyosai, a Nissan Pike sorozata és az NSZK törpeautói. Ha Te is rajongsz az oldtimer & youngtimer járművekért, csatlakozz közösségünkhöz YouTube-on, Instagramon és TikTokon, hogy ne maradj le legújabb klasszikusainkról!
A GAZ M21 sokkal több volt, mint gonosz fekete pártautó!
olvass tovább7,1 literes V8, automataváltó és egy 2,3 tonnás kasztni: Ilyen volt a közép árkategóriás Lincoln 1960-ben
olvass továbbFrancia terepjáró a SUV-ok előtti korszakból: A Rancho
olvass továbbAz Amcars Vol. 13 találkozón számos klasszik kasztni is részt vett. Naná, hogy lefilmeztük őket!
olvass továbbA tuning autók mellett rengeteg gyönyörű, közel gyári állapotú veterán is részt vett az idei AMTS-en
olvass továbbEz a 21061-es szebb állapotú, mint mikor ’84-ben elhagyta a gyártósort!
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint mikor 1965. januárjában elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbA Type 2 a Volkswagen egyik sikermodellje, amit a legtöbben hippibuszként ismernek
olvass továbbA Prinz 4 az NSU egyik legismertebb modellje, ami sokakat a Zaporozsecre emlékeztet
olvass tovább7,0 literes V8, kéttonnás kasztni és vérbeli kabriós életérzés. Ezt tudja az ’58-as Continental kabrió!
olvass továbbA DeLorean a leghíresebb filmes autók egyike, ami a Vissza a jövőbe trilógia miatt vált híressé
olvass továbbMeglepő, de ez a ’79-es példány újkorában került Magyarországra!
olvass továbbA Trabant a szocialista időszak egyik legismertebb autója, amiből szinte mindenkinek volt legalább egy!
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint amikor 1965-ben elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbA II. világháború után a Goggo Coupé volt a legstílusosabb törpe, amit az NSZK-ban kapni lehetett
olvass továbbAz 1950-es évek Amerikájában a Cadillac a fényűzés, siker és hivalkodás V8-as jelképe volt
olvass továbbA „Kocka Wartburg” a szocialista időszak egyik legnépszerűbb autója volt, amin közel 30 év alatt alig változtattak
olvass továbbEz a Lada 21061-es limuzin nem csak, hogy OT, de FIVA minősítéssel is rendelkezik!
olvass továbbAz 1950-es évek folyamán az amerikai gyártók olyan autókat terveztek, melyek formaterve űrsiklókra emlékeztetett. Közéjük tartozik ez a gyönyörű ’57-es Buick Special is!
olvass tovább