Maserati Boomerang, gyere vissza!
Az olasz gyártó akarva, akaratlanul sem tudott soha ronda, vagy teljesen életképtelen járművet alkotni. Mindig adott valami pluszt, amitől több lett mint a versenytársai. A Boomerang hűen tükrözi ezt.
olvass továbbAz olasz gyártó akarva, akaratlanul sem tudott soha ronda, vagy teljesen életképtelen járművet alkotni. Mindig adott valami pluszt, amitől több lett mint a versenytársai. A Boomerang hűen tükrözi ezt.
olvass továbbRengeteg dolog van, amire azt mondhatjuk, hogy igazán jellegzetesen Olasz. De semmi sincs, ami gyönyörűbb szimbóluma mindennek a szónak, mint az Alfa Romeo. Ezen belül pedig a Giulia QV, a négylevelű lóherével megjelölt változat, amely a legnemesebb mindegyik közül. Vad, gyönyörű, vágyakat rejtő és azokat teljesítő csodálatos szerkezet. Amiről mesélsz, amire mindenki kíváncsi és ami sokkal-sokkal több annál, mint egy egyszerű autó. Szerelem és szenvedély.
olvass továbbPár hete különleges autóbemutatón vehettünk részt. A korábban már képek formájában bemutatott vadonatúj iX bemutatóján jártunk. Mivel a képek önmagukban nem feltétlenül adják vissza, hogy milyen különlegességről van szó, fontosnak tarottam, hogy pár szóban összefoglaljam, hogy mit is tud a BMW vadonatúj elektromos járműve. A szokatlan forma ugyanis a látottak és tapasztaltak alapján szinte biztosan szerethetővé fog válni azok számára is, akik először idegenkednek tőle. Az iX tudása ugyanis lenyűgöző.
olvass továbbA Ford S-Max nem új autó, hiszen a most nálunk járt második generáció 2015 óta fut az utakon. Ennek ellenére rengeteg pozitív tulajdonságát tapasztalhattuk meg újra, egy olyan kihaló félben lévő kategóriának, amely érdemtelenül került a most divatos SUV/crossoverek miatt a háttérbe.
olvass továbbMondhat bárki bármit, de az elektromos autózás mostani forradalmát meggyőződésem, hogy a Teslanak köszönhetjük. Volt ugyan előtte is pár hervatag próbálkozás, de az összes autógyár akkor ijedt meg igazán, amikor a részvényeik kevesebbet kezdtek érni, mint az Elon Mask vezette start-up-é. Persze ezt a fantasztikus sikert nem a nyuszi tojta, a Tesla valóban forradalmasította ezt a technológiát és ezenkívül olyan kiegészítőkkel látta el az autóit, amit előtte el sem tudtunk képzelni. És ne felejtsük el, hogy a Tesla Model S típusához a saját töltőhálózatban az autó élettartamáig terjedő időszakban ingyen feltöltést kap a tulajdonos.
olvass továbbA modell 35. évfordulójára készült egyedi darab, ami ötvözi a régmúlt csodás formavilágát a modern technológiával. Nem az első ilyen modell, amit a Hyundai megelevenített.
olvass továbbIlyen az, amikor a jövő találkozik a múlttal. Első látásra furcsán hat, de közelebbről megnézve látszik, hogy nem egy átgondolatlan összevisszaság. Van benne valami!
olvass továbbA BMW -ben azt lehet szeretni, hogy soha, egyetlen egyszer sem hoz csalódást. Pontosan azt nyújtja, amit várunk tőle. Szerethetjük, vagy éppen utálhatjuk. Egy viszont szinte teljesen biztos, érzelmeket fog kiváltani belőlünk. Ennek mértéke persze változó, az M440i Cabrio például rengeteget képes kiváltani. Belőlem a szeretem, imádom és odavagyok érte skálán mozgott, mint ahogy a fekete vászon a tetején. Fent is jó, lent is jó vagy talán még jobb!
olvass továbbKis furcsaságok Németországból, amiket elvétve hazánkban is láthatunk. Mégis mi értelme ezeknek az autóknak? Megmutatjuk!
olvass továbbA Bayon kicsit más. Merészebb, formabontó külső megjelenésével egy új színt visz a Hyundai formavilágába és nagyban eltér bármelyik másik crossovertől. Ezzel párhuzamosan újra feltehetjük a kérdést, hogy mitől is nevezünk crossovernek egy autót?
olvass továbbSzándékosan nem tettem a címbe, hogy cuki, mert akkor egészen biztosan még eggyel többször szerepelne a cikkben ez a szó és nem akartam jobban elcsépelni, mint amennyire muszáj. Pedig a Fiat 500e-ről nem tud más az eszembe jutni első ránézésre. Cuki! Annyira csajos, hogy ezt biztosan nem lehet fokozni. Valami különleges módon eltávolították az előző generáció designjában fellelhető maradék tesztoszteront is.
olvass továbbVannak vagy talán voltak olyan hírek, hogy a Jaguar megszünteti a limuzin gyártást és kivonul a limuzin piacról. Egyelőre nem teszi és mennyire jó, hogy így van. A mai európai piacon domináns német presztízs autók valós versenytársát próbáltuk, a Jaguar XF-et.
olvass továbbAkkoriban a belsőégésű motorok hatásfoka elég alacsony volt, így a választás az elektromos hajtásra esett. Ennek meg lett ez eredménye, mivel ez lett a világon az első szárazföldi jármű, amely elérte a 100 km/h-s sebességet.
olvass továbbLégféket kapott az új prototípus. De nem azt a fajta légféket, mint ami a teherautókon található. Egy aktív fékszárny segítségével az áramló levegő fékezi az autót.
olvass továbbTalán az egyik legkülönlegesebb autó az RS5 azok közül, amelyek nálunk jártak. Nem a teljesítmény, nem a kiemelkedő és egyedi dizájn teszi azzá, hanem az, hogy mindenből megvan benne szinte a maximum és ezzel együtt nem hivalkodó. Annyira.
olvass továbbA japán Rolls Royce! Itt minden a kényelemről és luxusról szól. A méltán híres, régi japánautókat meghatározó elemeket megőrző, kifinomult elegancia jellemzi.
olvass továbbEl lehet indulni a versenyen, ahol az összes nagy név a startjelzőnél vár és gigantikus marketing kerettel, újabbnál újabb fejlesztésekkel próbálják meggyőzni a vásárlókat arról, hogy az ő járművük a legjobb. De a SsangYong jól tudja, hogy nem érdemes. A koreai autógyártásról már senki nem hiszi, hogy a futottak még kategóriába tartozik, de a SsangYong az európai piacon még nem vetette meg kellőképpen a lábát ahhoz, hogy minden hangszeren játszhasson. Helyette viszont olyan réseket talál, ahol éppen kevés a versenytárs vagy éppen nincsen egy sem.
olvass továbbVan egy elméletem, mely szerint akkor választottál jól autót, ha nem csak azért nézel vissza rá a parkolóban, hogy ellenőrizd megvan-e még. Az új Citroen C4-es pont egy ilyen autó, egyszerűen vonzza a tekintet.
olvass továbbMinden autónak a megalkotásakor kell, hogy célja legyen. Máskülönben nem fog megszületni az elképzelés. Az Audi RS Q8 esetében ez nem lehetett más, mint a szerelem. A szerelem, amelyet definiálni ugyan nehéz, de ha megéljük, akkor tudjuk miről is szól. Semmi más célja nem lehet egy 600 lóerős 2,3 tonnás monstrum megalkotásának, mint az, hogy vágyott tárgyakat a legfelső polcra emeljünk. Nekem ezt adta a Q8 legbitangabb kivitele.
olvass továbbNagyon félve fogalmazok meg kritikát a Toyotával szemben. Egyszerűen azért, mert a világ legnagyobb autógyára és ha nekem nem tetszik valami benne, az lehet olyan, mintha azt mondanám, hogy mindenki szembe megy az autópályán. A Highlander egyáltalán nem rossz autó, sőt mi több, számos szempontot tudok felsorolni, hogy miért és miben jobb, mint mások. Egyszerűen csak látszik rajta, hogy az amerikai ízlésvilágnak készült.
olvass tovább