Cadillac LYRIQ

  • február 07, 2021

Általában nem szoktunk az amerikai kontinens új vagy érkező modelljeivel részletesen foglalkozni, de a vasárnapi Super Bowl miatt kivételt teszünk. Az új Lyriq reklámja ugyanis sokban különbözik a megszokott elektromos autó reklámoktól, amelyek elsősorban a hatótávolság, fenntarthatóság témakörét emelik ki.

olvass tovább

A Continental bemutatja a „Vision 2030” stratégiai programját a Gumiabroncs üzletág számára

  • január 11, 2021

A Tőkepiaci Napok kapcsán a Continental ismertette a Gumiabroncs üzletágra vonatkozó új stratégiai programját. A „Vision 2030” a szervezet és az összes üzleti tevékenység szisztematikus, ügyfélközpontú összehangolására fókuszál. Ezenkívül a Gumiabroncs üzletág további nyereséges növekedést céloz meg, és egy gyorsan változó piaci környezetben arra törekszik, hogy a fenntarthatóságra és a digitális megoldásokra helyezett hangsúllyal különböztesse meg magát a versenytársaktól.

olvass tovább

Continental Egymásért Alap - Az új nemzetközi adományozási platform segít összefogni a fenntartható koronavírus-segítséget

  • október 20, 2020

A Continental alkalmazottai világszerte összefognak a koronavírus-járvány terjedésének és következményeinek megfékezése érdekében, és számos kezdeményezésen keresztül nyújtanak testre szabott segítséget. A vállalat munkatársai az elmúlt hónapokban innovatív koncepciókat dolgoztak ki és saját ötleteiket valósították meg, mellyel hozzájárultak az egészség és a közjó védelméhez. A fenntarthatóság és a veszélyhelyzeti segítségnyújtás támogatása érdekében a Continental létrehozta a For One Another, vagyis Egymásért Alapot, a DSZ - International Giving Foundation-nel együttműködésben.

olvass tovább