Benzines családi 2023 – Citroën C4 X 1.2

Sok-sok korszakot éltünk meg azzal kapcsolatban, hogy mi az ideálisnak mondható családi autó. Természetesen ennek korlátja leginkább a pénztárca, amely akárhogyan panaszkodunk, azért szerencsére egyre nagyobb. Bár egyértelmű és érthető, hogy a várakozásaink ezzel kapcsolatban jóval nagyobbak. A Citroën ugyan soha nem volt benne az első ötben a márkák közötti eladási darabszám sorban, de mindig is jelentős tényezőnek számított. A C4 X esetében pedig olyan autót alkottak, amely szinte minden szempontból az ideális, most divatos családi autó szempontjainak felel meg.

olvass tovább

Bemutató: az új Opel Corsa - a modell történetében most először - 48V-os hibrid hajtáslánccal is piacra lép

  • december 01, 2023

Villamosított: új benzinmotorok, hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó, 21 kW-os villanymotor Előnyök: alacsonyabb CO2-kibocsátás és kisebb fogyasztás, tisztán elektromos üzem akár 30 km/h sebességig Felhasználóbarát: a benzines és az elektromos hajtás kifinomult együttműködése, az akkumulátort kívülről tölteni nem kell

olvass tovább

Izgalmas funkciókkal újul meg a világ legnépszerűbb autója

  • október 17, 2023

Különleges részletekkel újul meg a hosszú évek óta a világ legnépszerűbb autójának számító, három karosszériaváltozatban (ötajtós Hatchback, a kombi Touring Sports és a négyajtós Sedan) is elérhető Toyota Corolla. A termékcsalád vásárlói az új intelligens digitális kulcs előnyeit is élvezhetik majd, ugyanis egy okostelefonon keresztül öt felhasználói profilról is el lehet majd érni és vezetni az autót. A legfőbb fókusz továbbra is a vezető és az utasok jólétén van, ugyanis az európai modellekbe belekerül a Panasonic által kifejlesztett nanoe-X légtisztító technológia, mely porlasztott vízrészecskékkel védi meg az utazókat az esetleges baktériumoktól. A frissített modellcsalád már rendelhető, a Sedan kivitel 10.960.000 Ft-os listaártól (1.5 literes benzines meghajtással), Hatchback kivitel 12.430.000 Ft-os listaártól (1.8 literes öntöltő hibrid elektromos meghajtással), a Touring Sports kivitel pedig 12.655.000-os listaártól (ugyancsak 1.8 literes öntöltő hibrid elektromos meghajtássaal) elérhető, ezekből az árakból kerül levonásra az a 700.000 forintos kedvezmény amelyet a Toyota a megújult modellcsaládra bevezető kedvezményként kínál.

olvass tovább

Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l

A legnehezebb kérdés talán az, hogy mi is a C5 X valójában? Crossover, kombi, ferdehátú esetleg sportkombi? Mindegyik és valójában egyik sem. Egy autó, amely svájci bicskaként egyszerre kíván választ adni minden kérdésre. A családi autózás igényeire, a céges autókkal kapcsolatos elvárásokra, a divatra és végül, de messze nem utolsó sorban arra, hogy eladásokat mutasson fel a Stellantis csoporton belül a francia márka.

olvass tovább

Dacia Merci motorral – Dacia Duster TCe 150 Extreme

Gyakorlatilag boszorkányüldözés folyik a dízelek ellen, így érthető okból a Dacia is elérhető 4x4 meghajtással és benzines erőforrással. Ez a bizonyos 1,33 literes benzines motor pedig nem más, mint a Renault és Mercedes-Benz által közösen fejlesztett négyhengeres erőforrás. Meg kell hagyni, hogy ez egy remek motor és egyáltalán nem okozott csalódást a legklasszabb Daciaban.

olvass tovább

A prémium és a tömegmárkák között – Mazda CX60 Exclusive Line

Rengeteg kihívás és megpróbáltatás után, amely az utóbbi években az autóipart jellemezte, talán fordulatot jelenthet a következő időszak jó pár márka részére. A Mazda láthatóan bizakodó, hiszen új zászlóshajót indít útjának az idei évben a CX-60 személyében. Kezdetben kizárólag plug-in hybrid hajtással kapható, de érkezni fog benzines és dízel erőforrás is, ráadásul utóbbiak 6 hengerrel. Talán a mostani motor az alapkövetelmény része, a következő kettő pedig a prémium szegmens ellen lesz érdekes ütőfegyver?

olvass tovább

Kívül-belül zöld – Opel Mokka-e

Hogy az elektromos autó trendi, vagy a kényszer hozza, netán a kettő együtt, ezt nehéz megállapítani. Egy viszont biztos, a 2021-es éveben jelentős számban megszaporodtak az e-autók. A PSA, majd a még nagyobb egyesülést követően a Stellantis tulajdonába került Opel márka talán legnagyobb dobása volt a vadonatúj Mokka. A benzines meghajtású változat korábban már járt nálunk, talán izgalmasabb kérdés, hogy mit tud az elektromos.

olvass tovább

Többet használjuk az autót, ha az elektromos

  • január 04, 2022

Új fázisába ért az elektromobilitás, minden jel erre mutat: a hálózatról tölthető személyautók keresettebbek, mint dízelüzemű társaik, és szívesebben használjuk őket, mintha benzines autóval kellene járnunk, derül ki a Peugeot reprezentatív felméréséből.

olvass tovább

Nem rossz, ami a zacc fölött marad – Opel Mokka 1.2 Turbo GS Line

A második generációs Mokkára nagyobb szerepet osztottak, mint amit jellemzően egy alsóközép kategóriás crossover-re osztani szoktak. Az egykori csillogó fényétől, hatalmas eladásaitól megtépázott Opel újbóli fellendülését várják tőle. Egy új korszakban, amikor a márkát már a francia PSA csoport birtokolja a GM helyett. Vajon sikerülni fog az áttörés?

olvass tovább