Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

Lassan mondom, hogy mindenki megértsE – Mercedes E300e plug-in hybrid

Sokat hezitáltam, hogy szükséges-e átfogóbban bemutatni az Mercedes E osztályt, mielőtt a most tesztelt változatra rátérnék. Kell-e, szükséges-e egy ikon bemutatása? Az osztály megnevezését 1993-ban vezette be a Mercedes-Benz, de az elődmodelleket már 1953-tól gyártották. Három emberöltő elteltével pedig ritka, hogy bárkinek be kellene részletesen mutatni a Mercedes történetének legsikeresebb modelljét.

olvass tovább

Az új BMW 4-es Gran Coupé

  • június 09, 2021

Megérkezett a BMW 4-es Gran Coupé második generációja, érezhetően továbbfejlesztett menetdinamikai adottságokkal, a márka új formanyelvét éltető karosszéria-kialakítással, minden korábbinál exkluzívabb, prémium utastéri hangulattal és számos járművezérlő, illetve járműkapcsolati innovációval.

olvass tovább

A BMW i4

  • június 02, 2021

A tisztán elektromos mobilitás a BMW modellpalettájának középpontjába is megérkezik

olvass tovább

Mixiék megérkeztek

  • május 30, 2021

Csomós Miklós és Nagy Attila újra remek teljesítményt nyújtott és még közelebb került kitűzött céljukhoz, első abszolút futamgyőzelmük megszerzéséhez.

olvass tovább