Rekordeladással zárta a 2023-as évet a Kia Európában

  • január 22, 2024

A Kia összesen 572,297 autót értékesített Európában tavaly. Ez 5,4 százalékos növekedés a 2022-es eredményhez képest - A világszintű eladás is - 3.1 millió db - rekordot döntött - A Kia Charge-ra regisztrálók száma világszerte elérte a 95,000 főt A Kia történelme eddigi legjobb értékesítési eredményével zárta a tavalyi évet Európában: az ACEA* (az Európai Autógyártók Szövetsége) frissen kiadott statisztikája szerint összesen 572.297 új Kia talált gazdára az európai piacon 2023-ban. Ez egyben 5,4 százalékos növekedést is jelent 2022-höz képest, miközben a márka piaci részesedése 4,5 százalékon áll a kontinensen.

olvass tovább

Utólag épít villanyautót népszerű típusából a Peugeot

  • január 22, 2024

A Peugeot és társmárkái hamarosan úttörő jelentőségű, példa értékű szolgáltatást vezetnek be Európában. A márka haszonjárműveit villamosító program egyrészt több nézőpontból is rávilágít a körkörös gazdálkodás előnyeire, másrészt megnyugtató és fenntartható választ kínál az elektromos átállással kapcsolatos kérdésekre és aggályokra.

olvass tovább

Sikeres 2023: a BMW Group rekord értékesítési eredményeket ért el és az elektromos mobilitás terén kitűzött céljait is maradéktalanul teljesítette

  • január 17, 2024

+++ A BMW Group 2023-ban világszerte 2 555 341 darab új autót értékesített, amely 6,5 százalékos abszolút fejlődést jelent +++ A müncheni központú vállalatcsoport tisztán elektromos meghajtású modelljei iránt mutatkozó kereslet mindegyik értékesítési régióban nőtt, az értékesített modellek immár 15%-a tisztán elektromos meghajtású +++ A BMW márka a 2023-as évet is a globális prémium szegmens vezetőjeként zárta, a hálózatról tölthető modellek 92,2 százalékos gyarapodásával +++ A Rolls-Royce Motor Cars és a BMW Motorrad ugyancsak új értékesítési rekordot ünnepelt +++ Jochen Goller: „A 2023-as értékesítési rekordok erős márkáink vonzerejét igazolják. Magával ragadó modellpalettáinkat ügyfeleink világszerte értékelik, mindegyik hajtáslánc-technológiával.” +++

olvass tovább

A 2024. évi CES®-en ünnepli világpremierjét a Honda 0 Series modellcsalád, melynek két új, nemzetközi piacra gyártott, tisztán elektromos üzemű tagját mutatja be a márka

  • január 17, 2024

 A Honda 0 Series modellcsaládot 2026-ban vezeti be a nemzetközi piacra a japán vállalat. Az új típusok értékesítése Észak-Amerikában kezdődik  A 2024-es CES-en a Honda 0 Series modellcsalád két tagja, a Saloon és a Space-Hub mutatkozik be, méghozzá tanulmányautó formájában  Ugyancsak világújdonság az átrajzolt H-embléma, ami a Honda következő generációs elektromos autók iránti elkötelezettségét szimbolizálja

olvass tovább

A BYD az UEFA EURO 2024™ labdarúgó-Európa-bajnokság hivatalos partnere és hivatalos e-mobilitási partnere lesz

  • január 17, 2024

• A BYD, a világ vezető New Energy Vehicle (NEV) gyártója az UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere és hivatalos e-mobilitási partnere lesz • Ez az első alkalom az UEFA történetében, hogy konnektoros járművek (NEV) gyártójával köt partneri megállapodást • A BYD legújabb innovációi mind az UEFA által használt elektromos autókon keresztül kerülnek bemutatásra számos helyszínen, mind pedig a hivatalos szurkolói zónákban rendezett események alkalmával • A partneri megállapodás összhangban van az UEFA azon céljával, hogy minden idők legfenntarthatóbb Európa-bajnokságát rendezzék meg, egyesítve a futball izgalmát a környezeti felelősségvállalással • A megállapodás tökéletesen illeszkedik a BYD azon célkitűzéséhez, hogy a világ vezető elektromos járműveinek és EV technológiáinak innovációján keresztül az e-mobilitást támogassa és mindenki számára elérhetővé és megfizethetővé tegye, miközben autóival prémium élményt nyújt • Számos ügyfélélményt biztosító aktivitás kerül majd megrendezésre a BYD márkakereskedőkkel közösen, valamint rendezvények százai fognak megvalósulni a BYD bemutatótermeiben Európa-szerte, annak érdekében, hogy a BYD együttműködését ezzel a rangos tornával megünnepelje és lehetőséget kínáljon ügyfeleknek “Once in a Lifetime” azaz „Egyszer az életben” nyeremények megszerzésére

olvass tovább

1899. január 21: 125 éves az Opel, mint autómárka

  • január 17, 2024

Egy korszak kezdete: egy 1899-es szerződéskötéssel vált az Opel autógyártóvá A mai “made in Rüsselsheim” sikermodellek: az Opel Astra és az Astra Sports Tourer Évforduló az elektromobilitás jegyében: 2024-től az Opel valamennyi modelljéből készül akkumulátoros-elektromos változat is

olvass tovább

A Mercedes-Benz Magyarországon: kiemelkedő személyautó értékesítési eredmények az elektromobilitás terén

  • január 17, 2024

Összhangban a vállalat globális stratégiájának megvalósulásával, az elmúlt év mérföldkövet jelentett a Mercedes-Benz Hungária Kft. számára az elektromobilitás területén. A Mercedes-Benz megőrizte az országos plug-in hibrid piacon elért vezető pozícióját, 20%-os piaci részesedéssel. Az elektromobilitás térnyerését mutatja, hogy minden harmadik regisztrált Mercedes-Benz személyautó EQ vagy plug-in hibrid modell volt.

olvass tovább

A MINI értékesítési növekedéssel és hálózatról tölthető modelljei újabb térnyerésével írta tovább sikertörténetét 2023-ban

  • január 17, 2024

A dinamikus autóipari változásokkal tűzdelt tavalyi évet a brit prémiumgyártó növekedéssel és hálózatról tölthető modelljei minden korábbinál átfogóbb népszerűségével zárta. A MINI 2023-as értékesítési teljesítménye az innováció és a fenntarthatóság melletti elköteleződés égisze alatt állít fel új mércét azon az úton, amelyen a márka az autóipar zöldebb jövőképéhez járul hozzá.

olvass tovább