Lexus UX 300e: a dizájn diadala

  • február 05, 2021

A várhatóan idén év végén Magyarországon is bemutatkozó UX 300e az Európában és hazánkban 99%-ban környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos modelleket értékesítő Lexus első akkumulátoros elektromos hajtású modellje, amely magában hordozza a hibrid UX génjeit, a feltűnő és futurisztikus dizájnt

olvass tovább

Top10-ben a Mazda első elektromos autója

  • január 20, 2021

Három hónap állt a Mazda első elektromos autója, az MX-30 rendelkezésére, hogy meggyőzze a magyar piac elektromos autó-vásárlóit. Úgy tűnik, jól kezdett, hiszen szeptembertől decemberig a Mazda Motor Hungary 153 darab értékesítésének örülhetett, mellyel 8. helyre került az EV-piac eladási versenyében.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább

Korrekt – Hyundai i30 1,5DPi

Vannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.

olvass tovább

Ötöst az ötösnek! – BMW 530e

2020-ban megszokhattuk, hogy az osztályzatokat online fórumokon adják, így gondolom senkit nem lep meg, hogy a Krétában javaslom, hogy a BMW a következő tárgyakból kapjon ötös osztályzatot: dizájn, kényelem, technika, presztízs. Egyedül a meghajtásra nem adnék maximális osztályzatot, de ezt be lehet tudni annak, hogy a napi autóhasználati szokásaim nem ideálisak egy plug-in hibridhez.

olvass tovább