Élvezni fogjuk a verseny minden kilométerét!
Juhász Csabi, Bencs Gabival tesztelte Királyszentistván környékén a Renault Clio R3T-t, a 24. TAXI4 Mikulás Rallyra.
olvass továbbJuhász Csabi, Bencs Gabival tesztelte Királyszentistván környékén a Renault Clio R3T-t, a 24. TAXI4 Mikulás Rallyra.
olvass továbbAz ikonikus Clio most hibrid változatban is megjelent és megtestesíti a Groupe Renault jövő mobilitásáról szóló képét. Számos, az önvezetés felé mutató vezetéstámogató rendszerrel rendelkezik, magában foglalja a online kapcsolatot és a városi utakon töltött idő akár 80%-ában teljesen elektromos üzemmódban utazhatunk vele
olvass továbbA Dacia Spring egy újabb lépés a Groupe Renault azon célja felé, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az elektromos autózást
olvass továbbOktóber 15-től hazánkban is elérhető lesz a Dacia Spring, a márka első, elektromos modellje, amely egy újabb lépés a Groupe Renault azon célja felé, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az elektromos autózást
olvass továbbÚgy adtuk vissza az R.S. automata változatát, hogy őszinte vallomást tettem és bevallottam Megane-nak és a világnak, hogy szerelmes vagyok belé. Ez persze otthon is okozott némi vihart, de legyen ez az én problémám. Másfelől viszont a jó hír, hogy azonnal sikerült randit szervezni Megane-nal. Így nagyon fel lettem dobva. Ő is érez valamit…
olvass továbbMagyarországon a Renault Hungária csak az idei első félévben két és félszer annyit adott el belőle, mint tavaly egész évben.
olvass továbbAz hiszem a legtalálóbb szó, hogy beteg. Jó értelemben véve nagyon beteg. Más volt, ahogy megkaptam az autót. Volt egy olyan érzés bennem, hogy olyan élmény következik, amelyet ritkán tapasztaltam eddig életemben. Vigyázz a gumikra, ameddig be nem melegszenek! Vigyázz a fékekre, mert hidegen nem fognak! Mi ez, felkészítés egy rally versenyre? Hát pontosan az!
olvass továbbA karakteres személyiséggel felruházott új Renault Arkana ötvözi a vezetési élményt, a kényelmet és a tágasságot a márkára oly jellemző stílusjegyekkel
olvass továbbSzeptember első hétvégéjén rendezték a Masaryk Racing Days versenyhétvégéjét a Cseh országi Brno-ban ahol természetesen a Gender Racing két fiatal versenyzője is rajthoz állt a szlovák versenyhétvégéhez hasonló felállásban. Berta Benjámin a sikeres előző hétvégi Imolában teljesített DREXLER Formel Cup hétvége után itt is a megszokott F4-essel, míg Oliver Michl a Slovakiaringen versenyben is kipróbált és futamgyőzelmet hozó Formula Renault 2.0 –val vágott neki a Cseh pályának.
olvass továbbA Renault sofőrje talán nem is sejtette mekkora nyilvánosságot kap figyelmetlensége
olvass továbbAz első generációs Koleos tipikus példája volt a kívül csúnya, belül szép formatervezésnek. Nem volt rossz autó, de egyáltalán nem az európai ízlésre lett tervezve. Nem csoda, hiszen egy Samsung által tervezett autóról volt szó. A második generáció sokat lépett előre, rengeteg vagy már-már minden formajegyében Renault.
olvass tovább15.000 emberrel csökkentenék a munkások számát az elkövetkezendő években
olvass továbbVannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.
olvass továbbEz a platform nyitja meg az utat a jövő elektromos autói előtt és mutatja meg mindazt, ami a technológia, stílus, kényelem és utastér terén lehetségessé válik majd.
olvass továbbA Fuego 1980 márciusában volt először látható a Genfi Autószalonon, ahol az addigi Renault coupék utódjaként mutatkozott be
olvass továbbMáris itt van egy újabb meglepetés, hiszen a dízel verzió után szinte közvetlenül, lehetőségünk volt kipróbálni az új Captur benzines változatát, a könnyen megjegyezhető nevű TCe 155 FAP EDC Intens kódnevű változatot. Röviden: a legjobb, a legerősebb minden széppel és jóval telepakolt kivitelt.
olvass továbbElektromos autó a Motorhangon? Igen, mert az elektromotornak is van hangja. A Zoe-nak ráadásul mesterségesen is generáltak egyet, egészen 30km/h-ig. Szerencsére (mert kifejezetten idegesítő hangról beszélünk) kikapcsolható.
olvass továbbAz autós újságíró előnye, hogy a home office számára az autó belseje. Ott van az otthona, ott van az irodája. Az irodák persze gyorsan cserélődnek, ritkán tart tovább egy hétnél. Aztán jön a következő „office”. Vannak jó hetek és vannak kevésbé jók. De egy biztos, az autózás, ha éppen a cél csak az utazás, semmit nem ront a vírushelyzeten.
olvass továbbTeljesen új, tökéletesen Captur: átalakított külső, minőségibb belső, vezetéstechnikai rendszer és hatékonyabb motorverziók jellemzik az idei verziót
olvass továbbA hot hatch kifejezést azokra a kiskategóriás autókra használják, melyek méretükhöz képest durván túl vannak motorizálva. Óriási lóerő és a kis kaszni miatt legyen az bárki, az élménytől és a félelemtől sikítani kezd, ha tövig nyomjuk a gázpedált.
olvass tovább