A kis nagy autó – Skoda Fabia 1.5 TSI Style DSG

Van egy erős félelmem azzal kapcsolatban, hogy idő kérdése és a kiskategóriás autók (B szegmens), mint a most tesztelt Fabia, ki fognak halni, mint a dinoszauruszok. A rengeteg crossover, valamint a drága és kötelező biztonsági felszereltségek olyan közel fogják vinni az árukat az eggyel nagyobb kategóriához, hogy balgaság lesz ezt választani. A Fabia ennek ellenére egy kiváló autó és a vele töltött idő alatt az járt a fejemben, hogy tud-e egyáltalán többet a nála eggyel nagyobb kompakt kategória.

olvass tovább

Egyedül a csapatban – CITROËN ë-C4

A kompakt kategóriában elektromos fronton nagyon zsúfolt a piac. Komoly versenytársakat és nagyon jó modelleket találunk itt. Hogy néhányat említsek: ide tartozik a frissen megjelent Renault Megane E-Tech vagy éppen a Kia Niro, nem is beszélve a VW ID.3-ról. A Stellantis csoporton belül viszont egyedül a Citroën kínál tisztán elektromos meghajtást ebben a méretosztályban.

olvass tovább

Íme az új BMW M2

  • október 14, 2022

338 kW / 460 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorjával, opcionálisan elérhető manuális váltójával és hátsókerék-meghajtásával a kompakt élsportoló a vezetés hamisítatlan, színtiszta élményét élteti.

olvass tovább

De Szép – DS 4 Cross Rivoli E-tense

Először is elnézést kérek a cím miatt, tudom, hogy annyira nem frappáns. Viszont tényleg ez volt az első mondatom, amikor megláttam a DS 4-et élőben is. A kompakt kategória általában nehéz dió abból a szempontból, hogy mit is írjak róla. Általánosan jó és funkcionális autó a legtöbb, kevés érzelemmel és több racionalitással. A DS az utóbbira egyértelműen rácáfol!

olvass tovább