A zöldrendszámos változat – Kia Sportage PHEV GT-Line

Harmadik alkalommal is nálunk járt a Kia Sportage, ezúttal a legdrágább és technikai szempontból a legmodernebb változatban. Ez a verzió az úgynevezett plug-in hybrid változat, más szóval konnektoros hibrid. A rövid összefoglalót már az elején muszáj leírnom, reszkessetek egyéb márkák, mert a Kia Sportage ajánlatánál nehéz most jobbat találni.

olvass tovább

Vagy így, vagy úgy – Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid GLX

Immáron teljes hibrid meghajtással is kapható Magyarország legnépszerűbb autótípusa. Ránézésre kevés, beltartalomban jelentős a különbség a korábban már nálunk járt lágy hibrides meghajtáshoz képest. Vajon megéri az árát és érdemes ezt választani? Többek között erre kerestem a választ a mostani tesztünkben.

olvass tovább

A prémium és a tömegmárkák között – Mazda CX60 Exclusive Line

Rengeteg kihívás és megpróbáltatás után, amely az utóbbi években az autóipart jellemezte, talán fordulatot jelenthet a következő időszak jó pár márka részére. A Mazda láthatóan bizakodó, hiszen új zászlóshajót indít útjának az idei évben a CX-60 személyében. Kezdetben kizárólag plug-in hybrid hajtással kapható, de érkezni fog benzines és dízel erőforrás is, ráadásul utóbbiak 6 hengerrel. Talán a mostani motor az alapkövetelmény része, a következő kettő pedig a prémium szegmens ellen lesz érdekes ütőfegyver?

olvass tovább

A válasz – Honda Civic e:HEV Advance

A válasz persze lehet jó és rossz. Mindenekelőtt a legfontosabb azt tisztázni, hogy mi a kérdés? Nem más, mint megfelelni az európai környezetvédelmi normáknak és mindeközben nyereséges módon kínálni a legmodernebb technikai arzenállal felszerelt, jó minőségű és mutatós autót. Tovább növeli a kihívást, ha ez a bizonyos jármű nem SUV. Vajon erre tud-e jó választ adni a Honda a 11. generációs Civic-kel?

olvass tovább

Egy – Kettő - Három – Peugeot 308 1.2 Puretech Allure

Nem túl régen kaptunk egy levelet, ahol azt a jogos kritikát fogalmazta meg olvasónk, hogy miért van az, hogy szinte mindig olyan autókat tesztelünk, amelyek átlagos vásárló számára elérhetetlenek. Kizárólag gyönyörű plug-in hybrid vagy elektromos meghajtású gépkocsikat, amelyek ára úgy nyolc számjegyű és gyakran nem is egyessel kezdődik. Hosszan lehet magyarázni ennek az okát, a mai trendeket, de ezt meghallgatva kifejezetten olyan modellt kerestünk, amely a belépő szinthez képest racionális távolságra, elérhetőségre van. Az Allure 308 felszereltsége bőséges, de a motorját tekintve a legkedvezőbb áru.

olvass tovább

Lágy és barátságos - KIA Sportage 180 Hybrid 48V benzin DCT GT-Line

Járt már nálunk az új Sportage, méghozzá az öntöltő hybrid változatban, 230 lóerővel. A mostani teszt alanyunk is hybrid, csak éppen az úgynevezett lágy, azaz mild-hybrid változat. A 180 lóerős erőforrás az előző modellhez képest technikailag egyszerűbb, kevesebb lóerőt képes leadni és természetesen ezzel párhuzamosan 1,1 millióval olcsóbb is. Vajon érdemes megtakarítani ezt az összeget?

olvass tovább

Mindig új formában – Honda HR-V e:HEV Advance Style

Harmadik generációjához érkezett a Honda HR-V és ugyanúgy, mint a korábbi két generáció esetében, gyökeres formai változást hozott az új. A HR-V viszont nemcsak kívül lett egészen más, hanem a beltartalom is különleges lett. Itt pedig nem csak az anyagminősége és a kialakításra gondolok, hanem a meghajtásra is. Azonos a név, de ezzel nagyjából be is tudnánk fejezni az elemzést, ha összehasonlító cikket írnánk. Így nem is azt tesszük!

olvass tovább

Visszafogottság 2022 – Volkswagen Touareg R eHybrid

2022 sok mindenről lesz emlékezetes. Felsorolni is nehéz a különböző politikai, gazdasági eseményeket. Az autóipart sújtó nehézségek közepette megjelent a legerősebb, leg-leg-leg VW. A Touareg R, mégpedig plug-in hybrid hajtással. 462 lóerő, 700 Nm nyomaték, összkerék hajtás és 2,5 tonna. Ezek az adatok önmagukért beszélnek, de mit is kapunk a tetemes pénzért?

olvass tovább