Sportos anyukáknak – BMW 230e Active Tourer

A második generációs Sport Tourer járt nálunk. A kettes BMW önmagában nem jelent egyértelmű típust, van ez alatt a szám alatt mindenféle autó. Hátsókerék hajtású élményautó, elsőkerék hajtású Garn Coupé és egy kevésbé divatos, ám annál inkább praktikus, egyterűre emlékeztető járgány. Ez utóbbi járt nálunk, méghozzá egy rendkívül erős kivitelben.

olvass tovább

Ráció és emóció – Nissan Juke 1,6 HEV Tekna

Az új Juke két éve jelent meg és varázsolja el elsősorban a hölgyek szívét továbbra is. A leginkább formai bravúrjáról ismert típus járt már nálunk a megjelenését követően nem sokkal, de az akkori típus egyik fő hibája az volt, hogy kizárólag egy háromhengeres, egyliteres motorral volt elérhető. Ez komoly visszalépést jelentett az előző szériához képest, ahol a forma mellett a teljesítmény is szerepet jászhatott a választásban. Ezt a csorbát javítja ki a most tesztelt változat.

olvass tovább

A nyugalom szigete – Range Rover Sport PHEV Autobiography

Csak néhány hónap telt el azóta, hogy bemutatták az új Range Rovert – a legnagyobbat mind közül – és máris körünkben köszönthetjük az eggyel kisebbet, a Range Rover Sportot. Hogy mi számít kicsinek és mi nagynak, erről bizonyára megoszlanak a nézetek, de fehér európai férfiként állítom, hogy a Range Rover Sport bizony nagy, méghozzá nagyon nagy! És nem utolsó sorban gyönyörű. De mit tud még ez a különleges szerkezet?

olvass tovább

What else – Kia Niro PHEV Platinum

A KIA Niro tesztsorozatunk utolsó felvonásához érkeztünk, hiszen a tisztán elektromos változat (EV) és az öntöltő hybrid (HEV) után a plug-in hybridet (PHEV), azaz a konnektorról tölthető hybrid verziót teszteltük. Ez a verzió, illetve maga a hajtása, rendkívül megosztó, rengeteg előnyét és hátrányát fel lehet sorolni. Annyi bizonyos, hogy alaposan ismernie kell magát és a saját autózási szokásait annak, aki emellett a verzió mellett dönt.

olvass tovább

Nem csak a zöld rendszámé a világ – Kia Niro Hybrid Platinum

Az új Niro esetében, ha az árlistán lévő sorokat nézzük, akkor a legtöbb modell zöld rendszámmal kerül forgalomba, hiszen elektromos, plug-in hybrid és öntöltő hybrid kivitelben elérhető a típus. Ebből a felsorolásból az első kettő jogosult a környezetbarát rendszám használatára. A mostani tesztünk alanya ugyan ezt a kivételes besorolást nem kaphatja meg, de cserébe lényegesen olcsóbb és számos szempont miatt a legracionálisabb választás.

olvass tovább

A zöldrendszámos változat – Kia Sportage PHEV GT-Line

Harmadik alkalommal is nálunk járt a Kia Sportage, ezúttal a legdrágább és technikai szempontból a legmodernebb változatban. Ez a verzió az úgynevezett plug-in hybrid változat, más szóval konnektoros hibrid. A rövid összefoglalót már az elején muszáj leírnom, reszkessetek egyéb márkák, mert a Kia Sportage ajánlatánál nehéz most jobbat találni.

olvass tovább

Vagy így, vagy úgy – Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid GLX

Immáron teljes hibrid meghajtással is kapható Magyarország legnépszerűbb autótípusa. Ránézésre kevés, beltartalomban jelentős a különbség a korábban már nálunk járt lágy hibrides meghajtáshoz képest. Vajon megéri az árát és érdemes ezt választani? Többek között erre kerestem a választ a mostani tesztünkben.

olvass tovább