Nagyobb helyre fel és ne unatkozz! – Peugeot 308 SW 1.2 Allure

A kombikkal kapcsolatban, főleg gyerekkoromban, kialakult egy negatív kép a fejemben. Ezek voltak akkoriban azok a bizonyos csúnya kocsik, amelyekre rábiggyesztettek egy alaktalan kockaformát hátulra. Sokan rajongtak érte körülöttem, de nagyon sokára esett le, hogy miért. Ez az ok a praktikum volt, amelyet pár évvel később ugyan megszerettem, de tetszeni akkor sem tetszett. Valamikor a kétezres évek legelején jött a design kombik ideje (Alfa 156 Sportwagon), de itt a jó forma oltárán a praktikum veszett oda.

olvass tovább

Herczig Patrik stílusosan zárta a 2022-es szezont

  • december 07, 2022

Az ERC kategória év végi harmadik helye után a Mikulás Rallyn kategóriája második helyén ért célba Herczig Patrik és Varga Kristóf. A Herczig Autósport versenyzői a Veszprém környéki pályákon már az új autóval, a Peugeot 208 Rally4-gyel gyűjtötték a tapasztalatokat

olvass tovább

Külön utakon

  • december 03, 2022

Nincs Mikulás Rallye Osváth Péter nélkül, és ezt a több, mint 2 évtizedes trendet idén sem szakítja meg a balatonfüredi pilóta

olvass tovább

Dacia Merci motorral – Dacia Duster TCe 150 Extreme

Gyakorlatilag boszorkányüldözés folyik a dízelek ellen, így érthető okból a Dacia is elérhető 4x4 meghajtással és benzines erőforrással. Ez a bizonyos 1,33 literes benzines motor pedig nem más, mint a Renault és Mercedes-Benz által közösen fejlesztett négyhengeres erőforrás. Meg kell hagyni, hogy ez egy remek motor és egyáltalán nem okozott csalódást a legklasszabb Daciaban.

olvass tovább

A prémium és a tömegmárkák között – Mazda CX60 Exclusive Line

Rengeteg kihívás és megpróbáltatás után, amely az utóbbi években az autóipart jellemezte, talán fordulatot jelenthet a következő időszak jó pár márka részére. A Mazda láthatóan bizakodó, hiszen új zászlóshajót indít útjának az idei évben a CX-60 személyében. Kezdetben kizárólag plug-in hybrid hajtással kapható, de érkezni fog benzines és dízel erőforrás is, ráadásul utóbbiak 6 hengerrel. Talán a mostani motor az alapkövetelmény része, a következő kettő pedig a prémium szegmens ellen lesz érdekes ütőfegyver?

olvass tovább

A válasz – Honda Civic e:HEV Advance

A válasz persze lehet jó és rossz. Mindenekelőtt a legfontosabb azt tisztázni, hogy mi a kérdés? Nem más, mint megfelelni az európai környezetvédelmi normáknak és mindeközben nyereséges módon kínálni a legmodernebb technikai arzenállal felszerelt, jó minőségű és mutatós autót. Tovább növeli a kihívást, ha ez a bizonyos jármű nem SUV. Vajon erre tud-e jó választ adni a Honda a 11. generációs Civic-kel?

olvass tovább