Gondoskodó szeretet – Ssangyong Tivoli DLX 1.5 GDI

Elképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.

olvass tovább

A francia kapcsolat – Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris

Vannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.

olvass tovább

A mini Hummer – Suzuki Jimny

Az egyre bővülő vezetést támogató rendszerek, kütyük, olyan mértékben a hétköznapok részévé váltak 10-15 év alatt, hogy el is felejteni lassan, hogy milyen az igazi vezetési élmény. A Jimny olyan, régen elfelejtett érzéseket hozott elő, amit akkor éreztem, amikor megszerettem magát a vezetést.

olvass tovább

A Cool-tikus motor – 2014 Harley Davidson V-Rod Muscle használt motor teszt

A 2002-ben piacra dobott V-Rod második generációját vettük górcső alá ebben a rendhagyó tesztben. Rendhagyó sok-sok szempontból, hiszen ez a típus már nincsen forgalomban, rendhagyó, mivel csupán 6000km volt a motorban, így szinte újnak mondható és rendhagyó azért is, mert olyan HD-t tesztelünk, ami a legtöbb márkaszerelmes számára nem is igazi Harley.

olvass tovább